Als dat positief is... de wereld is dan een duistere plekquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:23 schreef PunkieePie het volgende:
Anouk die denkt dat ze de positiviteit zelve is![]()
Wat een vreselijke meiden die Sanne en Anouk![]()
Daniel is echt een softie
En daarna boos worden omdat er iets gebeurd waarvan ze niet wist wat er gebeurde wat ze heeft een meninkje.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:14 schreef Firuze60 het volgende:
Aaarghh, hoe erg wil je ergernisteevee hebben? Muts Sanne, hoi liefje, moet naar ons kindje, zoek het verder maar uit, zie wel hoe het is als ik terugkeer. Anouk (in bed liggend zonder bedbodem haar SM te updaten): huh, liefje, wat en hoe, doe gewoon iets en val mij niet lastig met je gezeur.
![]()
![]()
Ik had op de heenweg elke rotonde op 2 banden genomen en zo hard mogelijk opgetrokken en geremd. Had ook die 4 plaatjes niet toegestaan, ze moeten het maar eens leren met hun te laat zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:01 schreef Irri-tante het volgende:
Goed dat Famke die bus gelijk wilde nemen. Dan moet je maar op tijd zijn en als je te laat bent even bellen dat je later ben.
Dat huis zou ik van het zooitje ongeregeld minst willenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Beetje matige aflevering. Helaas wonnen Sanne en Daniël die kleiwedstrijd. En helaas hoefde de vloer van Jair en Anouk er niet uit. Ik vind hun appartement eruitzien alsof er met punaises, plakband en paperclips is gewerkt. En die vloer zag er zo korrelig uit.
Mijn favorieten Jessica en René gaan als een speer. Werken zeer geordend en geroutineerd. De autopech van beroepsbeller Sanne was toch weer een lichtpuntje 😆
Oh wacht... in Friesland ja... dacht even bij Amsterdamquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:43 schreef __Fokker__ het volgende:
10 minuten van huis, is er dan geen familie/vrienden/cambuur supporter die haar even kan oppikken?
Vind Tim en Anne ook erg leuk en professioneel werken. Hans en Famke ook sympathiek.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Beetje matige aflevering. Helaas wonnen Sanne en Daniël die kleiwedstrijd. En helaas hoefde de vloer van Jair en Anouk er niet uit. Ik vind hun appartement eruitzien alsof er met punaises, plakband en paperclips is gewerkt. En die vloer zag er zo korrelig uit.
Mijn favorieten Jessica en René gaan als een speer. Werken zeer geordend en geroutineerd. De autopech van beroepsbeller Sanne was toch weer een lichtpuntje 😆
Eens. Het zijn vooral Sanne en Anouk die negatieve energie hebbenquote:Op woensdag 15 mei 2024 22:14 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Vind Tim en Anne ook erg leuk en professioneel werken. Hans en Famke ook sympathiek.
Dubbel account? Of huhhquote:Op woensdag 15 mei 2024 22:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wacht... in Friesland ja... dacht even bij Amsterdam
Hebben kennelijk geen vrienden die ff 10 minuten gaan slepen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 06:36 schreef d.k. het volgende:
Nou hoef ik geen huis in Amsterdam, maar als ik de koper van de derde was zou ik de garantie willen dat die badkamervloer waterdicht is.
En die Daniël, Hij gaat vanuit Amsterdam zijn liefje redden terwijl zij 10 minuten van huis is. Waarom?
En Sanne wil wel een hotelovernachting winnen. Muts, je zit bijna elke dag in een hotel...
Met een kindje van wat is het, anderhalf ofzo? Dan is er toch altijd wel iemand op minder dan een uur rijden die dat ff kan doen? Want nu kost het veel tijd, zijn ze pas in de ochtend weer terug etcquote:Op donderdag 16 mei 2024 07:28 schreef Rene het volgende:
[..]
Hebben kennelijk geen vrienden die ff 10 minuten gaan slepen?
Misschien moeten we er iets voor bedenken, denk dat ik een gat in de markt gevonden heb. Een dienst waar je een paar euro per jaar aan betaald en dan bij pech onderweg je auto komt repareren en als dat niet kan je thuisbren...... ehhh... wacht ff....quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:31 schreef d.k. het volgende:
[..]
Met een kindje van wat is het, anderhalf ofzo? Dan is er toch altijd wel iemand op minder dan een uur rijden die dat ff kan doen? Want nu kost het veel tijd, zijn ze pas in de ochtend weer terug etc
Taxi, uber, familie, vrienden.... Of je vriend die op 2 uur afstand zit, een huis verbouwd voor een wedstrijd en daarmee hopeloos achterloopt. Gelukkig is ze heel goed in dingen regelen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:09 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Misschien moeten we er iets voor bedenken, denk dat ik een gat in de markt gevonden heb. Een dienst waar je een paar euro per jaar aan betaald en dan bij pech onderweg je auto komt repareren en als dat niet kan je thuisbren...... ehhh... wacht ff....
Ze wilde niet 2 uur wachten op die dienst, die was wel gebeld. Maar hij zei ook: belachelijk dat ze er met 1,5-2 uur pas zijn. Tsja, je bent natuurlijk de enige op wie ze wachten om een keer te bellen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:09 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Misschien moeten we er iets voor bedenken, denk dat ik een gat in de markt gevonden heb. Een dienst waar je een paar euro per jaar aan betaald en dan bij pech onderweg je auto komt repareren en als dat niet kan je thuisbren...... ehhh... wacht ff....
Je bedoelt waarschijnlijk de tweede verdieping met die kneuzen op de derde.quote:Op donderdag 16 mei 2024 06:36 schreef d.k. het volgende:
Nou hoef ik geen huis in Amsterdam, maar als ik de koper van de derde was zou ik de garantie willen dat die badkamervloer waterdicht is.
En die Daniël, Hij gaat vanuit Amsterdam zijn liefje redden terwijl zij 10 minuten van huis is. Waarom?
En Sanne wil wel een hotelovernachting winnen. Muts, je zit bijna elke dag in een hotel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |