abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 mei 2024 @ 21:29:44 #176
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213563695
Neeeejjjj, is er nog zoveel te doen gaat die muts van de BG naar voetbal in Friesland. Wat een draak, volstrekt nutteloos. En die Daniël is een deurmat.
pi_213564443
Anouk die denkt dat ze de positiviteit zelve is :X

Wat een vreselijke meiden die Sanne en Anouk :r

Daniel is echt een softie
🐱❤️
pi_213564512
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 22:23 schreef PunkieePie het volgende:
Anouk die denkt dat ze de positiviteit zelve is :X

Wat een vreselijke meiden die Sanne en Anouk :r

Daniel is echt een softie
Als dat positief is... de wereld is dan een duistere plek
pi_213564945
Elke avond verbaas ik me weer. Als je denkt dat het niet gekker dan, dan gebeurt er weer iets waarvan je denk . Hoe dan? Sanne grijpt in ieder geval alles aan om niet aanwezig te zijn.

Goed dat Sanne werd aangesproken op haar niets doen. Al had ik niet de indruk dat de boodschap echt overkwam.

Anouk en Jaïr, wat een stel. Wel een positieve reclame voor je keukenwrapbedrijf, deze twee. Not.
Vreselijk wat kan zij te keer gaan.

Goed dat Famke die bus gelijk wilde nemen. Dan moet je maar op tijd zijn en als je te laat bent even bellen dat je later ben.
pi_213565036
Aaarghh, hoe erg wil je ergernisteevee hebben? Muts Sanne, hoi liefje, moet naar ons kindje, zoek het verder maar uit, zie wel hoe het is als ik terugkeer. Anouk (in bed liggend zonder bedbodem haar SM te updaten): huh, liefje, wat en hoe, doe gewoon iets en val mij niet lastig met je gezeur.

:D 8)7 o|O
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 07:13:48 #181
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_213566056
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 23:14 schreef Firuze60 het volgende:
Aaarghh, hoe erg wil je ergernisteevee hebben? Muts Sanne, hoi liefje, moet naar ons kindje, zoek het verder maar uit, zie wel hoe het is als ik terugkeer. Anouk (in bed liggend zonder bedbodem haar SM te updaten): huh, liefje, wat en hoe, doe gewoon iets en val mij niet lastig met je gezeur.

:D 8)7 o|O
En daarna boos worden omdat er iets gebeurd waarvan ze niet wist wat er gebeurde wat ze heeft een meninkje.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 08:28:57 #182
5428 crew  miss_sly
pi_213566504
In vergelijking met het Autralische blok vind ik dat je hier maar ontzettend weinig echt hard werk ziet. Ik zie vooral mensen een beetje rondhangen en soms wat platen tegen een muur monteren. En een ploeg werklui inhuren om voor je te werken heeft toch heel weinig met Het Blok te maken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_213567177
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 23:01 schreef Irri-tante het volgende:
Goed dat Famke die bus gelijk wilde nemen. Dan moet je maar op tijd zijn en als je te laat bent even bellen dat je later ben.
Ik had op de heenweg elke rotonde op 2 banden genomen en zo hard mogelijk opgetrokken en geremd. Had ook die 4 plaatjes niet toegestaan, ze moeten het maar eens leren met hun te laat zijn.
  woensdag 15 mei 2024 @ 21:34:16 #184
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213575018
Beetje matige aflevering. Helaas wonnen Sanne en Daniël die kleiwedstrijd. En helaas hoefde de vloer van Jair en Anouk er niet uit. Ik vind hun appartement eruitzien alsof er met punaises, plakband en paperclips is gewerkt. En die vloer zag er zo korrelig uit.
Mijn favorieten Jessica en René gaan als een speer. Werken zeer geordend en geroutineerd. De autopech van beroepsbeller Sanne was toch weer een lichtpuntje 😆
pi_213575095
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 21:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Beetje matige aflevering. Helaas wonnen Sanne en Daniël die kleiwedstrijd. En helaas hoefde de vloer van Jair en Anouk er niet uit. Ik vind hun appartement eruitzien alsof er met punaises, plakband en paperclips is gewerkt. En die vloer zag er zo korrelig uit.
Mijn favorieten Jessica en René gaan als een speer. Werken zeer geordend en geroutineerd. De autopech van beroepsbeller Sanne was toch weer een lichtpuntje 😆
Dat huis zou ik van het zooitje ongeregeld minst willen
Al is het huis van Daniel en Sanne ook houtje touwtje
pi_213575176
10 minuten van huis, is er dan geen familie/vrienden/cambuur supporter die haar even kan oppikken?
pi_213575517
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 21:43 schreef __Fokker__ het volgende:
10 minuten van huis, is er dan geen familie/vrienden/cambuur supporter die haar even kan oppikken?
Oh wacht... in Friesland ja... dacht even bij Amsterdam
pi_213575567
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 21:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Vind Tim en Anne ook erg leuk en professioneel werken. Hans en Famke ook sympathiek.
pi_213575583
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 22:14 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Vind Tim en Anne ook erg leuk en professioneel werken. Hans en Famke ook sympathiek.
Eens. Het zijn vooral Sanne en Anouk die negatieve energie hebben
Vind het wel een verademing dat Jaïr vandaag was assertiever was
pi_213576132
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 22:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh wacht... in Friesland ja... dacht even bij Amsterdam
Dubbel account? Of huhh
🐱❤️
pi_213576372
Ergernis dit keer voor Famke: "Ik ben hier veel te oud voor." Jankjankjank, altijd moeilijk, moeilijk, moeilijk. Hans is bijna continu positief.
pi_213577132
Nou hoef ik geen huis in Amsterdam, maar als ik de koper van de derde was zou ik de garantie willen dat die badkamervloer waterdicht is.

En die Daniël, Hij gaat vanuit Amsterdam zijn liefje redden terwijl zij 10 minuten van huis is. Waarom?
En Sanne wil wel een hotelovernachting winnen. Muts, je zit bijna elke dag in een hotel...
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  Moderator donderdag 16 mei 2024 @ 07:28:10 #193
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_213577339
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 06:36 schreef d.k. het volgende:
Nou hoef ik geen huis in Amsterdam, maar als ik de koper van de derde was zou ik de garantie willen dat die badkamervloer waterdicht is.

En die Daniël, Hij gaat vanuit Amsterdam zijn liefje redden terwijl zij 10 minuten van huis is. Waarom?
En Sanne wil wel een hotelovernachting winnen. Muts, je zit bijna elke dag in een hotel...
Hebben kennelijk geen vrienden die ff 10 minuten gaan slepen?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_213577366
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 07:28 schreef Rene het volgende:

[..]
Hebben kennelijk geen vrienden die ff 10 minuten gaan slepen?
Met een kindje van wat is het, anderhalf ofzo? Dan is er toch altijd wel iemand op minder dan een uur rijden die dat ff kan doen? Want nu kost het veel tijd, zijn ze pas in de ochtend weer terug etc
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_213578268
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 07:31 schreef d.k. het volgende:

[..]
Met een kindje van wat is het, anderhalf ofzo? Dan is er toch altijd wel iemand op minder dan een uur rijden die dat ff kan doen? Want nu kost het veel tijd, zijn ze pas in de ochtend weer terug etc
Misschien moeten we er iets voor bedenken, denk dat ik een gat in de markt gevonden heb. Een dienst waar je een paar euro per jaar aan betaald en dan bij pech onderweg je auto komt repareren en als dat niet kan je thuisbren...... ehhh... wacht ff....

:D
pi_213578860
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 09:09 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Misschien moeten we er iets voor bedenken, denk dat ik een gat in de markt gevonden heb. Een dienst waar je een paar euro per jaar aan betaald en dan bij pech onderweg je auto komt repareren en als dat niet kan je thuisbren...... ehhh... wacht ff....

Taxi, uber, familie, vrienden.... Of je vriend die op 2 uur afstand zit, een huis verbouwd voor een wedstrijd en daarmee hopeloos achterloopt. Gelukkig is ze heel goed in dingen regelen.
pi_213582875
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 09:09 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ze wilde niet 2 uur wachten op die dienst, die was wel gebeld. Maar hij zei ook: belachelijk dat ze er met 1,5-2 uur pas zijn. Tsja, je bent natuurlijk de enige op wie ze wachten om een keer te bellen.
pi_213583227
Ben wel benieuwd naar die ruzie met de werklui en Anouk vanavond. Een paar dagen terug bleek dat er ook al een ploeg plotseling vertrokken was, dat zal ook niet zomaar zonder reden zijn geweest.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_213583309
Die Anouk is wel zo dom. Elke keer als een debieletje lachen en net doen of ze het beter weet dan de professionals. Niet gek dat men wegrent. En ook extra dom van haar, dat keuken "vrepp" bedrijf van haar kan ze ook wel sluiten denk ik.

Je zou maar het appartement van Hans en Famke gekocht hebben en nu al die lekkage en ellende zien. Of weten dat de douchevloer bij jezelf (appartement Anouk en Jair) crap is en verkeerd is gestort. Leuk dat Jeroen het wel gelooft, maar iedere gek kan zien dat het ondeugdelijk is en voor problemen gaat zorgen in de toekomst.
pi_213583403
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 06:36 schreef d.k. het volgende:

Je bedoelt waarschijnlijk de tweede verdieping met die kneuzen op de derde. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')