Volgens mij wel. Een paar verdwaalde tegels en wat sanitair.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dat duur? Geen verstand van zulke dingen
En dan moet de keuken en al witgoed e.d.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Een paar verdwaalde tegels en wat sanitair.
Ja... ze jaagt iedereen tegen zich in het harnasquote:Op maandag 20 mei 2024 21:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Het zal Anouk nog opbreken die houding van ‘we hebben niemand nodig’.
Precies. En ze hebben nu nog 15000,- over, daar moet ook het dakterras nog van gebeuren, dat is 7000,-.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En dan moet de keuken en al witgoed e.d.
Ja en dat is alleen voor de verplichte zaken. Dan moet het terras nog ingericht wordenquote:Op maandag 20 mei 2024 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Precies. En ze hebben nu nog 15000,- over, daar moet ook het dakterras nog van gebeuren, dat is 7000,-.
Wat vond jij van de aflevering van vandaag?quote:Op maandag 20 mei 2024 21:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en dat is alleen voor de verplichte zaken. Dan moet het terras nog ingericht worden
Sowieso vermakelijkquote:Op maandag 20 mei 2024 21:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat vond jij van de aflevering van vandaag?
Ik ben het grotendeels met je eens. Ik hoop dat Jessica en René winnen, of Hans.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sowieso vermakelijk
Dat ongeluk van Hans, met zijn oog en toen met die knetterstroom; onhandig en onveilig en tja...
Anouk heb ik wel medelijden mee. Iedereen tegen zich jagen. En ze krijgt hierdoor echt overal een slechte naam. En oneerlijk winnen... tja... niet mijn additite
Sanne verraste me positief! Handen uit de mouwen....en Daniel die even assertief reageerde
Wat ik van het nieuwe stel vind weet ik niet. Die man is sympathiek. Alleen zij is zo "grappig" in het afschuiven van taken
Jessica en man vind ik gewoon heel leuke mensen
Ja Rene was de naam. En die andere zijn Tim en ?quote:Op maandag 20 mei 2024 21:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik ben het grotendeels met je eens. Ik hoop dat Jessica en René winnen, of Hans.
Tim en Anne.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja Rene was de naam. En die andere zijn Tim en ?
Ik ben het hiermee eens idd
Gun het Rene en Jessica het meest, want die gewoon alles af hebben.
Tot morgen weer 😄quote:Op maandag 20 mei 2024 21:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Anne was het idd
Mijn vermogen om namen te onthouden...
Hier ook zin in, gisteren was het wel weer lekker ergeren. Het leek wel alsof ze niet in de gaten hadden dat die ruzie te horen was (stond geen camera op), ging aardig hard tegen hard en manoman die Anouk.quote:
Ja... dat was een heel heftige ruziequote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hier ook zin in, gisteren was het wel weer lekker ergeren. Het leek wel alsof ze niet in de gaten hadden dat die ruzie te horen was (stond geen camera op), ging aardig hard tegen hard en manoman die Anouk.
Kan ik me ook wel indenken...hij is erg zelfverzekerd... tot tequote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:37 schreef Soury het volgende:
Ik vind Rene eik een vervelende arrogante kerel.
Ben het met je eens. Ik mag Rene wel, maar kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die zich ergeren aan zijn zelfverzekerheidquote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:03 schreef d.k. het volgende:
Rene had toch gewoon gelijk gisteren tijdens die ruzie? Ze hebben de bakwagen gebruikt om voor 8 uur naar Eindhoven te rijden om daar tegels te halen. Dat is tegen de regel 'niet werken voor 8 uur'
Bij de vorige oplevering moest iedereen toch ook de eerdere kamers afwerken? Dat is bij niemand bekeken volgens mij. De enigen die helemaal bij zijn, zijn Rene en Jessica volgens mij.
Tja, je bent ex militair of je bent het niet denk ik. Hij is wel gewoon van het doorpakken en niet lullen maar poetsen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Ik mag Rene wel, maar kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die zich ergeren aan zijn zelfverzekerheid
Ja en hij heeft humorquote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:08 schreef d.k. het volgende:
[..]
Tja, je bent ex militair of je bent het niet denk ik. Hij is wel gewoon van het doorpakken en niet lullen maar poetsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |