abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213587693
Ik denk dat Jessica en zelfs Anouk buiten beeld wel wat werk verrichten. En misschien Famke ook nog wel een klein beetje.
Denk alleen dat ze het grote saaie sjouwwerk niet/nauwelijks doen.

Ik vind sowieso dat ze te weinig laten zien van het werk dat ze daadwerkelijk doen. De focus ligt er veel op de drama en gesprekjes voor de camera.
Alhoewel ik het stukje van Jessica in haar werk wel interessant vond.
🐱❤️
pi_213590418
Jessica zie je geregeld werken? Famke ook, maar die heeft simpelweg last van fysieke ongemakken (geen idee waarom je dan meedoet eigenlijk, dat zal niet nieuw zijn lijkt mij). Doel je niet op Sanne en Anouk?

Anouk en Sanne steken geen poot uit. Anouk doet alleen dom lachen omdat ze een olifant en mug nog niet uit elkaar kan houden en dat op die manier probeert te verbergen. Sanne is alleen maar aan het janken om dat kind en dat ze naar huis wil.

Als Anouk en Sanne zich normaal zouden gedragen dan waren ze zoveel verder geweest. Maar ja, te dom en te simpel en dan krijg je dit. Jair lijkt eindelijk wat ballen te groeien, maar die Daniël is gewoon een slapjanus. Daar is niets mis mee, iedereen is zoals hij is, maar het is walgelijk om te zien hoe hij publiekelijk geschoffeerd wordt door zijn jankerd.

Tim en Anne net als Rene en Jessica gewoon harde werkers. Dat komt wel goed. Logisch dat Anne even naar de kinderen gaan, die werkte vervolgens ook gewoon door mét de kinderen. Tim is heel handig, maar moet duidelijk nog leren dat hij meer mensen moet inhuren om de klus af te krijgen. Maar daar hadden alle stellen in de eerste 2 weken moeite mee. Sowieso is vaak de prijs die je kan winnen zo hoog dat je daarvoor best veel werklui kan inhuren, dat kan soms dus een goede gok zijn. In geval van Tim en Anne had ik daarop gegokt, die hoeven slechts 1 ruimte en als je die af hebt en wint heb je op ongeveer alle koppels (op Rene en Jessica na) een voorsprong voor de volgende ruimte. Anouk/Jair en Sanne/Daniel lopen hopeloos achter, Hans en Famke steeds op de rand.

Tactisch was de beste zet geweest van Tim/Anne om vol mensen in te huren om enerzijds puin weg te lopen (en dus zelf minder moe en tijd voor andere dingen) en anderzijds om meer te doen na de ruwbouw van de badkamer. Dan hadden ze met vlag en wimpel gewonnen, geld verdiend en vol gas naar de volgende ruimte kunnen gaan.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 21:30:26 #228
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213598588
Mooie badkamer van Anouk en Jaïr! Luxe en stijlvol.
Eindelijk staat er een sanctie op het niet afhebben van alle opgeleverde kamers. Dat wordt weer wat bij Snuf en Snuitje op de BG.
Is het jullie ook opgevallen dat er geen houtwerk wordt geschilderd? Misschien wel ter voorkoming van prutswerk.
pi_213598787
Badkamerbehang? Wat lijkt mij dat een waardeloos product, dat valt na een aantal jaren vochtslurpen toch zo van het plafond?
pi_213598809
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 21:44 schreef Firuze60 het volgende:
Badkamerbehang? Wat lijkt mij dat een waardeloos product, dat valt na een aantal jaren vochtslurpen toch zo van het plafond?
Dat viel mij ook op idd

Maar voor hun moet het er nu mooi uitzien en alle kinderziektes zijn voor de kopers
pi_213598928
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 21:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat viel mij ook op idd

Maar voor hun moet het er nu mooi uitzien en alle kinderziektes zijn voor de kopers
Ja, lol, wie koopt nu zo'n houwtjetouwtje knullig gefixed appartement voor die prijs? (heb al geloerd op Funda)
pi_213598955
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 21:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Mooie badkamer van Anouk en Jaïr! Luxe en stijlvol.
Eindelijk staat er een sanctie op het niet afhebben van alle opgeleverde kamers. Dat wordt weer wat bij Snuf en Snuitje op de BG.
Is het jullie ook opgevallen dat er geen houtwerk wordt geschilderd? Misschien wel ter voorkoming van prutswerk.
Maar kei slecht afgewerkt en met prutswerk. En je moet slank zijn om er te kunnen douchen. Dus mooi voor het oog en daar houdt het mee op.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_213598994
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 21:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, lol, wie koopt nu zo'n houwtjetouwtje knullig gefixed appartement voor die prijs? (heb al geloerd op Funda)
Ik heb geen verstand van huizenprijzen, maar zelfs ik zie dat het kortdurende kwaliteit is bij sommigen
  vrijdag 17 mei 2024 @ 21:58:12 #234
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213599024
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik heb geen verstand van huizenprijzen, maar zelfs ik zie dat het kortdurende kwaliteit is bij sommigen
Er is wel toezicht op. Maar je ziet het niet dat er bijgestuurd wordt.
pi_213599031
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 21:58 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Touche
pi_213599053
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 21:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Touche
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 21:58 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dat is te hopen, ja.
pi_213599099
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 21:59 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
[..]
Dat is te hopen, ja.
Naja YouTube zal het allemaal perfect uitleggen ;)
pi_213599128
Ik ben dat Jaïr assertiever wordt. Einde voetveeg! Dat nare gesnauw de hele tijd van Anouk
pi_213599179
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 22:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben dat Jaïr assertiever wordt. Einde voetveeg! Dat nare gesnauw de hele tijd van Anouk
haha, lol, hij blijft nog steeds een watje en die zeurstem (knauwend fries accent) werkt op mijn zenuwen, hoor nog liever plat Rotterdams. :D
pi_213599209
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 22:07 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
haha, lol, hij blijft nog steeds een watje en die zeurstem (knauwend fries accent) werkt op mijn zenuwen, hoor nog liever plat Rotterdams. :D
Naja...hij zegt er iig wat van nu.

Haar accent valt me niet zo op eigenlijk :@
pi_213599249
Oef 500¤ boete :o
Dat zijn 10 werkuren
pi_213599259
Zo heerlijk ergeren, Anouk zit op de rand van een bed (zonder bedbodem) een broodje te (vr)eten en probeert weer iets te regelen. _O-
pi_213599273
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 22:13 schreef Firuze60 het volgende:
Zo heerlijk ergeren, Anouk zit op de rand van een bed (zonder bedbodem) een broodje te (vr)eten en probeert weer iets te regelen. _O-
Ja hoe die meid zo slank is
Zal wel handig geknipt en geplakt zijn
pi_213600149
Schande dat Anouk en Jair wonnen met een badkamer die verre van af was. Los van het feit dat het er echt afschuwelijk uitzag met die rara hoeken, het was gewoon niet af en bruikbaar. Er is, mijn inziens, geen badkamer opgeleverd.

Eerlijk was geweest als Rene en Jessica de badkamer hadden gewonnen en Anouk en Jair het toilet. Want dat was wél af.
pi_213600152
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 23:42 schreef GereDathan het volgende:
Schande dat Anouk en Jair wonnen met een badkamer die verre van af was. Los van het feit dat het er echt afschuwelijk uitzag met die rara hoeken, het was gewoon niet af en bruikbaar. Er is, mijn inziens, geen badkamer opgeleverd.

Eerlijk was geweest als Rene en Jessica de badkamer hadden gewonnen en Anouk en Jair het toilet. Want dat was wél af.
Mee eens!
pi_213601008
Wat jammer dat er op smaak beoordeeld is en niet op kwaliteit/ afwerking en of de ruimte echt al klaar was. Er moest nog gevoegd worden.

Het eerste dat mij opviel was dat de lijnen van de tegels niet overal doorliepen. Dat zou mij elke dag echt enorm storen.

Ik vraag me af in hoeverre de badkamer van Jaïr en Anouk praktisch is. Hij kijkt ook zo groot in een toch kleine Amsterdamse bovenwoning. Waar is de opbergruimte.

Wel weer Anouk in haar badjas.
En elke dag vraag ik me weer af waarom Sanne meedoet! Duidelijk is dat het allemaal niet aan haar ligt. Als zij er is ,dan loopt alles op rolletjes. (Vindt ze zelf dan)
pi_213602135
Erg verbaasd over de winnaars van de badkamer. Hoezo telt kwaliteit helemaal niet meer mee? En waarom bestaat het cijfer niet uit 2 delen, deel styling en deel bouwkwaliteit (door een ander gegeven dan deze jury).

Vond de badkamerindeling ook heel raar. 2 smalle wastafels aan elke kant een doorloop en dan ook 2 smalle douches.
Ook al ben ik alleen, ik heb liever een brede wastafel aan 1 muur en dan aan de muur er tegenover een hele brede douche. Veel praktischer.
Dit oogt qua kleur en tegels wel hotelsjiek, maar het is maar behelpen qua ruimte.
pi_213602147
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 09:35 schreef NedKelly het volgende:
Erg verbaasd over de winnaars van de badkamer. Hoezo telt kwaliteit helemaal niet meer mee? En waarom bestaat het cijfer niet uit 2 delen, deel styling en deel bouwkwaliteit (door een ander gegeven dan deze jury).

Vond de badkamerindeling ook heel raar. 2 smalle wastafels aan elke kant een doorloop en dan ook 2 smalle douches.
Ook al ben ik alleen, ik heb liever een brede wastafel aan 1 muur en dan aan de muur er tegenover een hele brede douche. Veel praktischer.
Dit oogt qua kleur en tegels wel hotelsjiek, maar het is maar behelpen qua ruimte.
Bij de Australische en Nieuw Zeelandse versie geven ze wel meerdere cijfers, nu is het vrij vaag besloten
pi_213604969
Vind het sowieso zonde dat niemand heeft gekozen voor een wat klassiekere badkamer met mooie chrome kranen geblokte tegels op vloer enzo iets wat meer bij het pand zou passen. Het zijn allemaal van die vt wonen ruimtes :{
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_213604992
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:27 schreef Soury het volgende:
Vind het sowieso zonde dat niemand heeft gekozen voor een wat klassiekere badkamer met mooie chrome kranen geblokte tegels op vloer enzo iets wat meer bij het pand zou passen. Het zijn allemaal van die vt wonen ruimtes :{
Ja eens, hetzelfde verhaal met die prachtige schuifdeuren en alle ruimtes... Het zijn zulke mooie, oude huizen en die worden gewoon gemold. Doodzonde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')