Dat viel mij ook op iddquote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:44 schreef Firuze60 het volgende:
Badkamerbehang? Wat lijkt mij dat een waardeloos product, dat valt na een aantal jaren vochtslurpen toch zo van het plafond?
Ja, lol, wie koopt nu zo'n houwtjetouwtje knullig gefixed appartement voor die prijs? (heb al geloerd op Funda)quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op idd
Maar voor hun moet het er nu mooi uitzien en alle kinderziektes zijn voor de kopers
Maar kei slecht afgewerkt en met prutswerk. En je moet slank zijn om er te kunnen douchen. Dus mooi voor het oog en daar houdt het mee op.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Mooie badkamer van Anouk en Jaïr! Luxe en stijlvol.
Eindelijk staat er een sanctie op het niet afhebben van alle opgeleverde kamers. Dat wordt weer wat bij Snuf en Snuitje op de BG.
Is het jullie ook opgevallen dat er geen houtwerk wordt geschilderd? Misschien wel ter voorkoming van prutswerk.
Ik heb geen verstand van huizenprijzen, maar zelfs ik zie dat het kortdurende kwaliteit is bij sommigenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, lol, wie koopt nu zo'n houwtjetouwtje knullig gefixed appartement voor die prijs? (heb al geloerd op Funda)
Er is wel toezicht op. Maar je ziet het niet dat er bijgestuurd wordt.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van huizenprijzen, maar zelfs ik zie dat het kortdurende kwaliteit is bij sommigen
Touchequote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Er is wel toezicht op. Maar je ziet het niet dat er bijgestuurd wordt.
quote:
Dat is te hopen, ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Er is wel toezicht op. Maar je ziet het niet dat er bijgestuurd wordt.
haha, lol, hij blijft nog steeds een watje en die zeurstem (knauwend fries accent) werkt op mijn zenuwen, hoor nog liever plat Rotterdams.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben dat Jaïr assertiever wordt. Einde voetveeg! Dat nare gesnauw de hele tijd van Anouk
Naja...hij zegt er iig wat van nu.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
haha, lol, hij blijft nog steeds een watje en die zeurstem (knauwend fries accent) werkt op mijn zenuwen, hoor nog liever plat Rotterdams.
Ja hoe die meid zo slank isquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:13 schreef Firuze60 het volgende:
Zo heerlijk ergeren, Anouk zit op de rand van een bed (zonder bedbodem) een broodje te (vr)eten en probeert weer iets te regelen.
Mee eens!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:42 schreef GereDathan het volgende:
Schande dat Anouk en Jair wonnen met een badkamer die verre van af was. Los van het feit dat het er echt afschuwelijk uitzag met die rara hoeken, het was gewoon niet af en bruikbaar. Er is, mijn inziens, geen badkamer opgeleverd.
Eerlijk was geweest als Rene en Jessica de badkamer hadden gewonnen en Anouk en Jair het toilet. Want dat was wél af.
Bij de Australische en Nieuw Zeelandse versie geven ze wel meerdere cijfers, nu is het vrij vaag beslotenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:35 schreef NedKelly het volgende:
Erg verbaasd over de winnaars van de badkamer. Hoezo telt kwaliteit helemaal niet meer mee? En waarom bestaat het cijfer niet uit 2 delen, deel styling en deel bouwkwaliteit (door een ander gegeven dan deze jury).
Vond de badkamerindeling ook heel raar. 2 smalle wastafels aan elke kant een doorloop en dan ook 2 smalle douches.
Ook al ben ik alleen, ik heb liever een brede wastafel aan 1 muur en dan aan de muur er tegenover een hele brede douche. Veel praktischer.
Dit oogt qua kleur en tegels wel hotelsjiek, maar het is maar behelpen qua ruimte.
Ja eens, hetzelfde verhaal met die prachtige schuifdeuren en alle ruimtes... Het zijn zulke mooie, oude huizen en die worden gewoon gemold. Doodzondequote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:27 schreef Soury het volgende:
Vind het sowieso zonde dat niemand heeft gekozen voor een wat klassiekere badkamer met mooie chrome kranen geblokte tegels op vloer enzo iets wat meer bij het pand zou passen. Het zijn allemaal van die vt wonen ruimtes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |