abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 april 2024 @ 09:13:11 #41
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_213309714
Hopelijk blijft er bij de Postcode Loterij genoeg aan de strijkstok hangen zodat Nicolette nog naar de Appie kan.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_213309824
Die denken gewoon niet geschoten is altijd mis.
Mislukt het, advocaat kosten kwijt, maar goed dat is peanuts voor zulke figuren die al veel te veel geld krijgen voor niet bijzonder zijn.

Als ze winnen is het letterlijk miljoenen erbij op je rekening.

Ik zou het er ook op wagen, immers is het een probleem van coca cola dat ze een manager hadden die zijn boekje te buiten ging, dan krijg je het geleuter van ter goede trouw handelen en daar ga je als bedrijf weinig tegen in brengen Aka verhaal het maar op je (ex)werknemer.

Ze zullen als bedrijf moeten gaan aantonen dat de manier waarop dit verliep, bij normale zakenmensen grote vraagtekens had moeten oproepen, maw ter goede trouw in twijfel trekken voor de rechter.
  woensdag 24 april 2024 @ 09:31:49 #43
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213309904
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 09:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Die denken gewoon niet geschoten is altijd mis.
Mislukt het, advocaat kosten kwijt, maar goed dat is peanuts voor zulke figuren die al veel te veel geld krijgen voor niet bijzonder zijn.

Als ze winnen is het letterlijk miljoenen erbij op je rekening.

Ik zou het er ook op wagen, immers is het een probleem van coca cola dat ze een manager hadden die zijn boekje te buiten ging, dan krijg je het geleuter van ter goede trouw handelen en daar ga je als bedrijf weinig tegen in brengen Aka verhaal het maar op je (ex)werknemer.

Ze zullen als bedrijf moeten gaan aantonen dat de manier waarop dit verliep, bij normale zakenmensen grote vraagtekens had moeten oproepen, maw ter goede trouw in twijfel trekken voor de rechter.
Maar een manager die zij prive kennen, en dan zo'n bizarre deal, klinkt als een oplichtingspraktijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  woensdag 24 april 2024 @ 09:35:00 #44
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_213309968
wie zijn die mensen die deze nitwits volgen?

Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_213310041
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 09:35 schreef L3viathan het volgende:
wie zijn die mensen die deze nitwits volgen?

[ afbeelding ]
Eens met Kaag.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213310088
20 bedrijven hebben, maar dan toch het merendeel van je geld verdienen via influencen met een kanaal van nog geen miljoen volgers.

Fuck dan ben je een waardeloze ondernemer zeg.

Verder ken ik ze niet, maar ik vind ze nu al enorme losers.
"Pools are perfect for holding water"
pi_213310149
quote:
16s.gif Op woensdag 24 april 2024 09:09 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Klinkt als oplichting.
zijn zo goed met goede doelen bezig deze twee, ze houden er zelf niets aan over.. wel nobel.
pi_213310167
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2024 09:03 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Nog verrassend veel mensen.

Er is een flinke doelgroep voor dit soort griezelige figuren. Soort van aspiratie voor mensen die ook zo'n leven willen.
De hele dag schone schijn pretenderen en aandacht zoeken. Liegen, manipuleren, onzin spuien... En vooral actief blijven voor de views en volgers. Klinkt leuk idd :')
  woensdag 24 april 2024 @ 09:50:11 #49
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_213310182
Die Bas Smit is echt de grootste griezel die in BN'erland rondloopt :r
Looked so alive, turns out I'm not real
Just something you paid for
  woensdag 24 april 2024 @ 09:54:22 #50
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213310240
Dit is het meest walgelijke koppel van Nederland, en dat zegt wat.
pi_213310263
Wat een griezel zeg die bas smit :r :r
  Redactie Frontpage woensdag 24 april 2024 @ 09:58:25 #52
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_213310284
Een afspraak over 2mln via whatsapp? Zijn die lui gestoord?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_213310298
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2024 21:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Inderdaad triest. Jammer dat de publieke opinie van dit soort mensen niet dezelfde lijn volgt als die van Sywert.
Ze verdienen veel geld. Jij niet. Dat steekt zeker.

Jij zou die knaken weigeren? Want zo hypocriet ben jij niet hè? :D :D Altijd mooi mensen die online lopen te klagen over wat een ander verdient, maar het zelf zonder blikken of blozen ook absoluut zou accepteren. :')
pi_213310310
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 09:50 schreef Aberkullie het volgende:
Die Bas Smit is echt de grootste griezel die in BN'erland rondloopt :r
Wel een rijke griezel! Eens hoor hij gedraagt zich als een mongool, maar hij doet dit wel echt goed. :)
quote:
Vermogen Bas Smit
Daarnaast is hij ook een goede ondernemer. Hij bezit namelijk zo'n twintig verschillende bedrijven! Bas verdient met een promotiebericht op zijn sociale media al gauw meer dan 25.000 euro per post. Uit data van de Kamer van Koophandel blijkt dat hij in 2019 een vermogen had van 6 miljoen euro.
  woensdag 24 april 2024 @ 10:32:43 #55
403820 Aberkullie
pi_213310640
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 09:58 schreef JeMoeder het volgende:
Een afspraak over 2mln via whatsapp? Zijn die lui gestoord?
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast
pi_213310669
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 08:52 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Boomer :')
Ik?
Maar wát kunnen ze en doen ze?
Waarom zijn ze interessant voor CocaCola voor zoveel miljoenen?
pi_213310805
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 22:38 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Idd.
Die manager is edn vriend van die 2, how obvious :'), daarbij waarom heeft een bedrijf als CocaCola deze 2 nodig voor reclame, en dan zoveel geld?

Grootste vraag is nog; Wie volgt deze 2 nitwits überhaupt? Wát kunnen ze eigenlijk?

En zijn ze niet eens betrokken geweest bij een of ander flop evenement?

Influencers :r
Ze hebben bereik. :Y Coca Cola weet dat en dit kost knaken. Daarom krijgen ze zoveel geld aangeboden. Dat doen ze enorm goed.
pi_213310810
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 10:35 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ik?
Maar wát kunnen ze en doen ze?
Waarom zijn ze interessant voor CocaCola voor zoveel miljoenen?
Jij gaat dat als boomer nooit begrijpen, want je bent voor dat soort bedrijven niet een doelgroep. :Y
  woensdag 24 april 2024 @ 12:24:25 #59
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_213311853
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2024 07:55 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Nee, dat is een andere zaak. Die heeft de werknemer verloren en ze is ontslagen. Dat is zaak 1. Zaak 2 is dus die twee verschrikkelijke mensen die een overeenkomst hebben getekend met Coca Cola.

De vraag in die zaak is; konden zij er vanuit gaan dat mevrouw bevoegd is om namens Coca Cola zaken te doen. En daar gaat mijn voorbeeld over. Het lijkt er vooralsnog op dat dit wel het geval was.

De kans dat zij deze zaak winnen is erg groot. Dat zij haar persoonlijk kennen doet daar niets vanaf (andersom wel!!). Coca Cola moet dan de schade weer verhalen op de ex werknemer.
Je draait alleen de situatie om in je voorbeeld: jij gaat uit van een medewerker die onbevoegd namens zijn bedrijf iets veel te goedkoop verkoopt aan een klant, in plaats van iemand die onbevoegd namens zijn bedrijf iets veel te duur inkoopt. De eisende partijen zijn in deze precies tegenovergesteld.

Maar goed, als je voorbeelden hebt waarbij de rechter dit overeind houdt, dan ben ik erg benieuwd. Als ik jouw analogie nog even volg: stel dat je een galeriehouder bent en een van je salesmedewerkers verkoopt een Rembrandt. Die medewerker is helemaal niet bevoegd om op eigen houtje de prijs te bepalen en de deal te 'closen' en het doek is 5 miljoen Euro waard. Die medewerker heeft echter een WhatsAppje verstuurd naar de klant waarin hij zegt: "ik vind je een aardige vent, dus ik bied je een heel speciale prijs: je mag het schilderij voor 50.000 Euro hebben!" Dan kun je als koper enigszins vermoeden dat het te mooi is om waar te zijn.

Dan blijft die verkoop voor 50K op basis van dat WhatsAppje van die medewerker wel overeind bij een rechter, denk je?
pi_213311970
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 22:16 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Niet zo relevant. Als dat is afgesproken moet dat worden nagekomen.
Kom we gaan beide als vakkenvuller bij de ah werken en spreken daarna onderling af dat we een directeurs salaris gaan krijgen. _O-

Bij afspraken over zulke bedragen zitten normaliter toch er normale papieren contracten bij met allerlei clausules erin waar beide partijen een handtekening onder zetten.
pi_213311994
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 10:48 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Jij gaat dat als boomer nooit begrijpen, want je bent voor dat soort bedrijven niet een doelgroep. :Y
Nee idd, drink geen Cola. Ongezond vol met teveel suiker...

Blijf gezond, drink bier.
  woensdag 24 april 2024 @ 12:40:11 #62
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213312001
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 12:37 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Kom we gaan beide als vakkenvuller bij de ah werken en spreken daarna onderling af dat we een directeurs salaris gaan krijgen. _O-

Bij afspraken over zulke bedragen zitten normaliter toch er normale papieren contracten bij met allerlei clausules erin waar beide partijen een handtekening onder zetten.
Ik was wat te snel in mijn oordeel inderdaad.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_213312085
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2024 07:55 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Nee, dat is een andere zaak. Die heeft de werknemer verloren en ze is ontslagen. Dat is zaak 1. Zaak 2 is dus die twee verschrikkelijke mensen die een overeenkomst hebben getekend met Coca Cola.

De vraag in die zaak is; konden zij er vanuit gaan dat mevrouw bevoegd is om namens Coca Cola zaken te doen. En daar gaat mijn voorbeeld over. Het lijkt er vooralsnog op dat dit wel het geval was.

De kans dat zij deze zaak winnen is erg groot. Dat zij haar persoonlijk kennen doet daar niets vanaf (andersom wel!!). Coca Cola moet dan de schade weer verhalen op de ex werknemer.
Ik acht de kans dat ze dit winnen extreem klein. Met name omdat alles wijst op een ongebruikelijke manier van zaken doen voor een hoog bedrag. Dan mag van hen verwacht worden dat ze op zijn minst zichzelf vergewissen van de bevoegdheid van de vertegenwoordiger.

Nog afgezien van dat het hier alle schijn heeft van onder een hoedje spelen omdat het kennelijk een vriendin betrof en ik mij niet voor kan stellen dat The Coca Cola Company daadwerkelijk 2,5 mio uit zou geven voor deze twee nitwits.
pi_213312172
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 12:47 schreef VEM2012 het volgende:

Nog afgezien van dat het hier alle schijn heeft van onder een hoedje spelen omdat het kennelijk een vriendin betrof en ik mij niet voor kan stellen dat The Coca Cola Company daadwerkelijk 2,5 mio uit zou geven voor deze twee nitwits.
Als het een echte vriendin was vraag ik me dan ook af of dat ook coca Cola iets van een code of conduct heeft en deze werknemer deze deze ook nog eens met de voeten getreden zal hebben.
pi_213312275
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 12:57 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Als het een echte vriendin was vraag ik me dan ook af of dat ook coca Cola iets van een code of conduct heeft en deze werknemer deze deze ook nog eens met de voeten getreden zal hebben.
Ja, maar dat speelt dan weer tussen die partijen.

Echter, ik verwacht wel dat een rechter dit alles mee gaat nemen in de overwegingen. Deze deal is too good to be true, afgesloten door iemand waarmee je bevriend bent en dan ook nog op een hoogst ongebruikelijke manier (zonder contract).

Het is een beetje alsof je de vestigingsmanager kent van de plaatselijke media markt en vervolgens een 100 inch Oled TV mag kopen van ¤ 30.000 voor ¤ 3.000 wegens ‘verpakkingschade’.

Ook dan durf ik er geld op te zetten dat de mediamarkt die verkoop mag terugdraaien.

Zou je de vestigingsmanager niet kennen, dan kun je je wel beroepen op gerechtvaardigd vertrouwen.

Al deze punten wegen gewoon mee.

En dan hebben we het hier over een deal van 2,6 miljoen. Waarbij er dus aan partijen nog hogere eisen gesteld mogen worden ten aanzien van onderzoeksplicht.

Ik vermoed dan ook geldnood bij dit stel, want ik kan mij niet voorstellen dat hun advocaat niet heeft ontraden om deze procedure zo te voeren.
pi_213312280
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 12:47 schreef VEM2012 het volgende:

Ze vangen 25k per social media post die gesponsord is.
  woensdag 24 april 2024 @ 13:08:30 #67
403820 Aberkullie
pi_213312302
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 13:06 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Sodeju
pi_213312305
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 13:06 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Wat wil je daarmee zeggen?
pi_213312381
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2024 21:21 schreef Repentless het volgende:

Misschien is een cursusje realiteitszin iets voor ze? Man man man. :')
Hoezo realiteitszin?

Coca Cola is een overeenkomst met ze aangegaan. Daar kan ze zich op beroepen.
Ja, de overeenkomst is nogal onduidelijk en zwak vastgelegd, maar dat ligt bij Coca Cola.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_213312415
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 13:16 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Hoezo realiteitszin?

Ja, de overeenkomst is nogal onduidelijk en zwak vastgelegd, maar dat ligt bij Coca Cola.
Een whatsapp overeenkomst kunnen afsluiten zonder enige clausules over 2.6 miljoen. Was het leven maar zo simpel. :+
pi_213312424
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 13:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Een whatsapp overeenkomst kunnen afsluiten zonder enige clausules over 2.6 miljoen. Was het leven maar zo simpel. :+
Het leven kan tegenwoordig zo simpel zijn ja :)
stupidity has become as common as common sense was before
pi_213312526
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 13:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat wil je daarmee zeggen?
Daarmee wil ik zeggen dat ze voor merken waarde hebben. Niemand betaalt jou die bedragen toch.
pi_213312568
quote:

[..]
Hoezo realiteitszin?

Als Coca Cola een overeenkomst met je aangaat heb je neem ik aan ook een inkooporder van Coca cola.

Zoals het nu lijkt hebben ze een overeenkomst gesloten met een willekeurige mevrouw. En die mevrouw werkt toevallig bij Coca cola maar dat maakt niet dat zij een overeenkomst met Coca cola hebben.

Als ik nu met jou een afspraak maak via whatsapp heb jij ook niet opeens een overeenkomst met mijn werkgever.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_213312593
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 09:56 schreef Xylos het volgende:
Wat een griezel zeg die bas smit :r :r
Die Nicolette is geen haar beter hoor.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_213312636
quote:

[..]
Hoezo realiteitszin?

Nee, hun vriendin, die werkt bij The Coca-Cola Company, maar niet bevoegd was om deze overeenkomst aan te gaan, is deze overeenkomst aangegaan.

Big difference.
pi_213312713
Ik heb nu een glas coca cola voor me staan, komt wel dichtbij zo.

Heb ik altijd al eens willen zeggen. :@
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_213312718
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 13:28 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Daarmee wil ik zeggen dat ze voor merken waarde hebben. Niemand betaalt jou die bedragen toch.
Voor sommige merken zullen ze vast waarde hebben.

Maar tussen 25k en 2,6 miljoen zit een gapend gat. Nog afgezien van dat de naamsbekendheid van Coca-Cola zodanig is dat de invloed van influencers veel minder is dan bij een merk wat niet bekend is.

Hoe dan ook: dit stel had zich terdege mogen beseffen dat bij dit soort bedrijven dit soort bedragen via meerdere schijven gaat en ook het nodige papierwerk met zich brengt.
  woensdag 24 april 2024 @ 13:48:17 #78
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213312781
Ik koop 100 liter cola als ze die twee lui in de gevangenis weten te krijgen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_213312785
Misschien helpt het om de basis even uit te leggen. Die dame was onbevoegd. Daarom is er in beginsel geen overeenkomst.

Echter, gerechtvaardigd vertrouwen kan maken dat de werkgever alsnog gebonden is.

Gerechtvaardigd vertrouwen hangt enorm samen met de gebruikelijkheid van de transactie.

En op dat laatste punt gaat het hier naar mijn mening hopeloos mis.
pi_213312797
quote:
16s.gif Op woensdag 24 april 2024 13:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik koop 100 liter cola als ze die twee lui in de gevangenis weten te krijgen.
Anders vast ook wel. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')