Maar een manager die zij prive kennen, en dan zo'n bizarre deal, klinkt als een oplichtingspraktijk.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Die denken gewoon niet geschoten is altijd mis.
Mislukt het, advocaat kosten kwijt, maar goed dat is peanuts voor zulke figuren die al veel te veel geld krijgen voor niet bijzonder zijn.
Als ze winnen is het letterlijk miljoenen erbij op je rekening.
Ik zou het er ook op wagen, immers is het een probleem van coca cola dat ze een manager hadden die zijn boekje te buiten ging, dan krijg je het geleuter van ter goede trouw handelen en daar ga je als bedrijf weinig tegen in brengen Aka verhaal het maar op je (ex)werknemer.
Ze zullen als bedrijf moeten gaan aantonen dat de manier waarop dit verliep, bij normale zakenmensen grote vraagtekens had moeten oproepen, maw ter goede trouw in twijfel trekken voor de rechter.
Eens met Kaag.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:35 schreef L3viathan het volgende:
wie zijn die mensen die deze nitwits volgen?
[ afbeelding ]
De hele dag schone schijn pretenderen en aandacht zoeken. Liegen, manipuleren, onzin spuien... En vooral actief blijven voor de views en volgers. Klinkt leuk iddquote:Op woensdag 24 april 2024 09:03 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Nog verrassend veel mensen.
Er is een flinke doelgroep voor dit soort griezelige figuren. Soort van aspiratie voor mensen die ook zo'n leven willen.
Ze verdienen veel geld. Jij niet. Dat steekt zeker.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Inderdaad triest. Jammer dat de publieke opinie van dit soort mensen niet dezelfde lijn volgt als die van Sywert.
Wel een rijke griezel! Eens hoor hij gedraagt zich als een mongool, maar hij doet dit wel echt goed.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:50 schreef Aberkullie het volgende:
Die Bas Smit is echt de grootste griezel die in BN'erland rondloopt
quote:Vermogen Bas Smit
Daarnaast is hij ook een goede ondernemer. Hij bezit namelijk zo'n twintig verschillende bedrijven! Bas verdient met een promotiebericht op zijn sociale media al gauw meer dan 25.000 euro per post. Uit data van de Kamer van Koophandel blijkt dat hij in 2019 een vermogen had van 6 miljoen euro.
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gastquote:Op woensdag 24 april 2024 09:58 schreef JeMoeder het volgende:
Een afspraak over 2mln via whatsapp? Zijn die lui gestoord?
Ik?quote:
Ze hebben bereik.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:38 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Idd.
Die manager is edn vriend van die 2, how obvious, daarbij waarom heeft een bedrijf als CocaCola deze 2 nodig voor reclame, en dan zoveel geld?
Grootste vraag is nog; Wie volgt deze 2 nitwits überhaupt? Wát kunnen ze eigenlijk?
En zijn ze niet eens betrokken geweest bij een of ander flop evenement?
Influencers
Jij gaat dat als boomer nooit begrijpen, want je bent voor dat soort bedrijven niet een doelgroep.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:35 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ik?
Maar wát kunnen ze en doen ze?
Waarom zijn ze interessant voor CocaCola voor zoveel miljoenen?
Je draait alleen de situatie om in je voorbeeld: jij gaat uit van een medewerker die onbevoegd namens zijn bedrijf iets veel te goedkoop verkoopt aan een klant, in plaats van iemand die onbevoegd namens zijn bedrijf iets veel te duur inkoopt. De eisende partijen zijn in deze precies tegenovergesteld.quote:Op woensdag 24 april 2024 07:55 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Nee, dat is een andere zaak. Die heeft de werknemer verloren en ze is ontslagen. Dat is zaak 1. Zaak 2 is dus die twee verschrikkelijke mensen die een overeenkomst hebben getekend met Coca Cola.
De vraag in die zaak is; konden zij er vanuit gaan dat mevrouw bevoegd is om namens Coca Cola zaken te doen. En daar gaat mijn voorbeeld over. Het lijkt er vooralsnog op dat dit wel het geval was.
De kans dat zij deze zaak winnen is erg groot. Dat zij haar persoonlijk kennen doet daar niets vanaf (andersom wel!!). Coca Cola moet dan de schade weer verhalen op de ex werknemer.
Kom we gaan beide als vakkenvuller bij de ah werken en spreken daarna onderling af dat we een directeurs salaris gaan krijgen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet zo relevant. Als dat is afgesproken moet dat worden nagekomen.
Nee idd, drink geen Cola. Ongezond vol met teveel suiker...quote:Op woensdag 24 april 2024 10:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij gaat dat als boomer nooit begrijpen, want je bent voor dat soort bedrijven niet een doelgroep.
Ik was wat te snel in mijn oordeel inderdaad.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kom we gaan beide als vakkenvuller bij de ah werken en spreken daarna onderling af dat we een directeurs salaris gaan krijgen.![]()
Bij afspraken over zulke bedragen zitten normaliter toch er normale papieren contracten bij met allerlei clausules erin waar beide partijen een handtekening onder zetten.
Ik acht de kans dat ze dit winnen extreem klein. Met name omdat alles wijst op een ongebruikelijke manier van zaken doen voor een hoog bedrag. Dan mag van hen verwacht worden dat ze op zijn minst zichzelf vergewissen van de bevoegdheid van de vertegenwoordiger.quote:Op woensdag 24 april 2024 07:55 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Nee, dat is een andere zaak. Die heeft de werknemer verloren en ze is ontslagen. Dat is zaak 1. Zaak 2 is dus die twee verschrikkelijke mensen die een overeenkomst hebben getekend met Coca Cola.
De vraag in die zaak is; konden zij er vanuit gaan dat mevrouw bevoegd is om namens Coca Cola zaken te doen. En daar gaat mijn voorbeeld over. Het lijkt er vooralsnog op dat dit wel het geval was.
De kans dat zij deze zaak winnen is erg groot. Dat zij haar persoonlijk kennen doet daar niets vanaf (andersom wel!!). Coca Cola moet dan de schade weer verhalen op de ex werknemer.
Als het een echte vriendin was vraag ik me dan ook af of dat ook coca Cola iets van een code of conduct heeft en deze werknemer deze deze ook nog eens met de voeten getreden zal hebben.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:47 schreef VEM2012 het volgende:
Nog afgezien van dat het hier alle schijn heeft van onder een hoedje spelen omdat het kennelijk een vriendin betrof en ik mij niet voor kan stellen dat The Coca Cola Company daadwerkelijk 2,5 mio uit zou geven voor deze twee nitwits.
Ja, maar dat speelt dan weer tussen die partijen.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als het een echte vriendin was vraag ik me dan ook af of dat ook coca Cola iets van een code of conduct heeft en deze werknemer deze deze ook nog eens met de voeten getreden zal hebben.
Ze vangen 25k per social media post die gesponsord is.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:47 schreef VEM2012 het volgende:
Nog afgezien van dat het hier alle schijn heeft van onder een hoedje spelen omdat het kennelijk een vriendin betrof en ik mij niet voor kan stellen dat The Coca Cola Company daadwerkelijk 2,5 mio uit zou geven voor deze twee nitwits.
Sodejuquote:Op woensdag 24 april 2024 13:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze vangen 25k per social media post die gesponsord is.
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 24 april 2024 13:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze vangen 25k per social media post die gesponsord is.
Hoezo realiteitszin?quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:21 schreef Repentless het volgende:
Misschien is een cursusje realiteitszin iets voor ze? Man man man.
Een whatsapp overeenkomst kunnen afsluiten zonder enige clausules over 2.6 miljoen. Was het leven maar zo simpel.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo realiteitszin?
Coca Cola is een overeenkomst met ze aangegaan. Daar kan ze zich op beroepen.
Ja, de overeenkomst is nogal onduidelijk en zwak vastgelegd, maar dat ligt bij Coca Cola.
Het leven kan tegenwoordig zo simpel zijn jaquote:Op woensdag 24 april 2024 13:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een whatsapp overeenkomst kunnen afsluiten zonder enige clausules over 2.6 miljoen. Was het leven maar zo simpel.
Daarmee wil ik zeggen dat ze voor merken waarde hebben. Niemand betaalt jou die bedragen toch.quote:
Als Coca Cola een overeenkomst met je aangaat heb je neem ik aan ook een inkooporder van Coca cola.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo realiteitszin?
Ja, de overeenkomst is nogal onduidelijk en zwak vastgelegd, maar dat ligt bij Coca Cola.
Die Nicolette is geen haar beter hoor.quote:
Nee, hun vriendin, die werkt bij The Coca-Cola Company, maar niet bevoegd was om deze overeenkomst aan te gaan, is deze overeenkomst aangegaan.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo realiteitszin?
Voor sommige merken zullen ze vast waarde hebben.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Daarmee wil ik zeggen dat ze voor merken waarde hebben. Niemand betaalt jou die bedragen toch.
Anders vast ook wel.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik koop 100 liter cola als ze die twee lui in de gevangenis weten te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |