Het is ook gewoon niet een indrukwekkende inzending toch. Hoe leuk de tweeling zelf ook is.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:49 schreef TLC het volgende:
Wel raar trouwens om te zien dat Zweden zo laag staat, dat ben ik niet gewend van ze
Zelf hoop en denk ik ook het meest alleen greenroom.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja als hij er toch al is en daarna bij Nederland komt zitten, prima.Maar hem speciaal ‘gebruiken’ zou ik nogal vreemd vinden.
Die gasten zijn inderdaad best leukquote:Op woensdag 24 april 2024 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is ook gewoon niet een indrukwekkende inzending toch. Hoe leuk de tweeling zelf ook is.
Zijn echt lieve ventjes.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gasten zijn inderdaad best leukDenk ook wel dat Zweden gewoon een top 10 gaat scoren, en dat zou in dit veld ook gewoon terecht zijn.
Joost is ook bij Alessandra uit Noorwegen geweest. Daar was minder hype omheen, maar het zou inderdaad kunnen dat hij meer Eurovisie-celebs in z'n optreden voorbij laat komen.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:26 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Wat als ze stiekem ook andere Eurovision stars hebben verwerkt/ gefilmd in de visuals en we idd uiteindelijk Käärijä uit het scherm zien komen en dus behoorlijk wat euro landen aandoen? Ik bedoel ze hebben uiteindelijk niet voor niks wat duits en italiaans verwerkt in de lyrics, Team Joost is slim genoeg om zo europa te paaien, dus waarom ook niet met eurovision celebs. En ja uiteraard met een enorme knipoog, poking fun at.... Jus guessing...
Waarschijnlijk omdat ze van Juice houden ipv Joost....quote:Op donderdag 25 april 2024 10:26 schreef Em31 het volgende:
Waarom tweeten ze dit zo.meteen allemaal desperate reacties.
[ x ]
Ze zijn ook niet currently working together, ze zijn currently niet eens in the same country.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:37 schreef Cee het volgende:
Echt hè, ze zeggen dat er geruchten gaan maar die gaan er niet, dat zijn gewoon zelfgemaakte conclusies die jan en alleman maken gebaseerd op flarden van info. Uit nog geen enkele wandelgang is een rumoer geweest dat ze letterlijk samen op het podium staan. We weten nog helemaal niks.
We zijn wel weer meteen groenquote:Op donderdag 25 april 2024 10:26 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Volgens mij valt het toch wel mee: 7.4 uit 10 is niet beroerd. En wat vooral fijn is is dat het love or hate isquote:Op donderdag 25 april 2024 10:44 schreef Lt.Bookman het volgende:
Wiwi Jury: Netherlands’ Joost Klein with “Europapa” (wiwibloggs.com)
Matige score en voornamelijk zure comments.
Wel als je naar de andere scores kijkt die ze tot nu toe hebben uitgedeeld:quote:Op donderdag 25 april 2024 11:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij valt het toch wel mee: 7.4 uit 10 is niet beroerd. En wat vooral fijn is is dat het love or hate is
Vies trucje inderdaad om dat zo te tweeten. Maar ach, zo heeft het vaste clubje valse 'Eurofans' weer iets om zich mee bezig te houden en hopelijk krijgt Joost dit niet eens mee en geeft ie ze allemaal een dikke middelvinger in Malmö.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:26 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Denk ik ook ... allemaal gewoon via vooraf opgenomen stukjes op het LED scherm (en dus niet personen daadwerkelijk op de stage).quote:Op donderdag 25 april 2024 09:08 schreef blackswangreen het volgende:
Joost is ook bij Alessandra uit Noorwegen geweest. Daar was minder hype omheen, maar het zou inderdaad kunnen dat hij meer Eurovisie-celebs in z'n optreden voorbij laat komen.
Tegenwoordig kan iedereen een blauwe vink kopen op twitter, dat verified zegt niks meer eigenlijk.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Vies trucje inderdaad om dat zo te tweeten. Maar ach, zo heeft het vaste clubje valse 'Eurofans' weer iets om zich mee bezig te houden en hopelijk krijgt Joost dit niet eens mee en geeft ie ze allemaal een dikke middelvinger in Malmö.
Zo'n Verified twitteraccount als deze tweet zulke dingen expres want ze krijgen geld voor interactie en ze weten dat hier veel op gereageerd gaat worden.
Nee echt waardeloos he. Het is er niet beter op geworden.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan iedereen een blauwe vink kopen op twitter, dat verified zegt niks meer eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |