Dan moeten ze zelf binnen nu en een kwartier even veel geld inzetten.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:11 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Niets mis mee, hoor. Maar hij zou het wel live even komen melden wanneer Joost op 2 staat. Denk niet dat dat nu gaat gebeuren.
Tenzij Aran graag in beeld wil en er zelf nog even 2 tientjes tegenaan gooit.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:11 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Niets mis mee, hoor. Maar hij zou het wel live even komen melden wanneer Joost op 2 staat. Denk niet dat dat nu gaat gebeuren.
Het zit er wel aan te komen inderdaad, hoewel een paar odds wel wat zijn gestegen weer. Maar da's normaal.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:17 schreef Zigsky het volgende:
Ja, ik weet het, denk dat het nog even duurt dat is alles.
Zaterdag doen Oekraine en Kroatie hun eerste rehearsal, weet niet hoeveel ze daarvan gaan delen van achter de schermen maar zal ook wel iets gaan doen.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het zit er wel aan te komen inderdaad, hoewel een paar odds wel wat zijn gestegen weer. Maar da's normaal.
Nee het gaat om zijn eigen filmpje. Hij is in Malmö (zie kaartje op de deur), gok om te repeteren voor een interval act.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:15 schreef Greys het volgende:
Dat is een account met 10 volgers.Ik geloof het wel hoor, maar wie zitten er achter dat account dan?
Oh zo! Ja dat was ons idd ook opgevallen. Maar zelfs dat kan nep zijn. Iedereen kan zo'n briefje printen en op een deur plakken. Misschien trollt ie de boel.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee het gaat om zijn eigen filmpje. Hij is in Malmö (zie kaartje op de deur), gok om te repeteren voor een interval act.
Gewoon weer terug naar de ‘prima’ radio pop songs area.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:54 schreef maily het volgende:
Het is al 'n paar keer eerder gezegd, maar als we winnen menson, wat moeten we dan in hemelsnaam volgend jaar verzinnen?!
quote:Op donderdag 25 april 2024 20:54 schreef maily het volgende:
Het is al 'n paar keer eerder gezegd, maar als we winnen menson, wat moeten we dan in hemelsnaam volgend jaar verzinnen?!
Een balade van Boudewijn de Groot ?quote:Op donderdag 25 april 2024 20:54 schreef maily het volgende:
Ik blijf er bij dat Son Mieux een keer moet gaan. Niemand kan mij op andere gedachten brengen.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:54 schreef maily het volgende:
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
Zou mooi zijn
Of iets van Herman van Veen.
Ik had het over Nederland .....quote:Op donderdag 25 april 2024 21:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Engelbert Humperdinck - Love Will Set You Free - United Kingdom -Live- Grand Final - 2012 Eurovision
Groot succes
Het werkt denk ik niet als je iemand stuurt die meer dan 30 jaar geleden hits heeft gehad.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:04 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had het over Nederland .....
Spinvis
Di-rect?quote:Op donderdag 25 april 2024 21:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Het werkt denk ik niet als je iemand stuurt die meer dan 30 jaar geleden hits heeft gehad.
Hoeveel pintos leverde die op ? Misschien moeten we Rob de Nijs naar voren rollen ...quote:Op donderdag 25 april 2024 21:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Engelbert Humperdinck - Love Will Set You Free - United Kingdom -Live- Grand Final - 2012 Eurovision
Groot succes
Voorlaatste plaatsquote:Op donderdag 25 april 2024 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel pintos leverde die op ? Misschien moeten we Rob de Nijs naar voren rollen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |