abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213304942
Mijn vrouw en ik willen graag eens een spannend uitje hebben waarbij het legaal is dat er wat seksueels gebeurt.
We zijn niet echt op zoek naar een parenclub maar we vragen ons wel af of er andere gelegenheden zijn waarbij erotiek en seks een optie is.
Iets doen met en bij anderen is niet wat we zoeken.
Omgeving Friesland, Groningen en Flevoland.
Wie weet iets leuks/spannends?
pi_213305087
Seksfeest of een feest met een semi erotisch thema en faciliteiten zoals een doolhof..
  dinsdag 23 april 2024 @ 19:35:23 #3
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213305306
Wat zoeken/verwachten jullie precies bij het uitgaan dan?
Want in een parenclub ben je niet verplicht om met andere seks te hebben he. Je kunt daar ook gewoon een drankje doen en eerst even wat kletsen/rondkijken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator dinsdag 23 april 2024 @ 19:45:25 #4
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_213305453
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 19:03 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Mijn vrouw en ik willen graag eens een spannend uitje hebben waarbij het legaal is dat er wat seksueels gebeurt.
We zijn niet echt op zoek naar een parenclub maar we vragen ons wel af of er andere gelegenheden zijn waarbij erotiek en seks een optie is.
Iets doen met en bij anderen is niet wat we zoeken.
Omgeving Friesland, Groningen en Flevoland.
Wie weet iets leuks/spannends?
Wat je beschrijft daar is nou net een parenclub voor. Mensen denken dat het één grote orgie is maar daar is niets van waar. Gewoon mensen die erotisch uitgaan en lekker in lingerie rond lopen. En ja, als je zin hebt kan je lekker seksen.

Wij gaan regelmatig naar de parenclub maar vaak gebeurt er helemaal niets of alleen lekker met z'n tweetjes. Party Players ligt in Lelystad en is een leuke club voor de beginner (al valt het pand van armoede bijna uit elkaar is de sfeer wel altijd erg leuk).
pi_213305728
Precies zoals Armani XL schrijft, echter is de ene parenclub de andere niet. Je zult het zelf moeten ervaren.

En zoals je vast al weet, niets moet en heel veel kan. Dus je kunt ook gezellig de hele avond lekker drinken en kletsen zonder dat er wat moet gebeuren.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_213306283
quote:
3s.gif Op dinsdag 23 april 2024 19:45 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Wat je beschrijft daar is nou net een parenclub voor. Mensen denken dat het één grote orgie is maar daar is niets van waar. Gewoon mensen die erotisch uitgaan en lekker in lingerie rond lopen. En ja, als je zin hebt kan je lekker seksen.

Wij gaan regelmatig naar de parenclub maar vaak gebeurt er helemaal niets of alleen lekker met z'n tweetjes. Party Players ligt in Lelystad en is een leuke club voor de beginner (al valt het pand van armoede bijna uit elkaar is de sfeer wel altijd erg leuk).
We zoeken echt iets waar de nadruk er minder op ligt.
Bijvoorbeeld een bioscoop of restaurant.
Eigenlijk een meer alledaagse uitstraling. Een parenclub is net wat te direct als je begrijpt wat ik bedoel.
pi_213306813
Ja dan is het wachten op beter weer en lekker naar Zandvoort of welk ander druk strand dan ook... 😂
pi_213306837
Dan moet je niet naar de sex bios. Dat ligt er nog veel meer bovenop dan pc

Maar gewoon eens googelen. Er zijn erotische feesten, maar die zijn niet bedoeld om ook te seven.
pi_213306966
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 20:35 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:

[..]
Een parenclub is net wat te direct als je begrijpt wat ik bedoel.
Nou, dan bestaat dat dus niet. Wat jij omschrijft is een parenclub. Voor de rest is openbare seksualiteit vrij ongewenst.
Conscience do cost.
  dinsdag 23 april 2024 @ 22:39:32 #10
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_213307906
quote:

[..]
Eigenlijk een meer alledaagse uitstraling. Een parenclub is net wat te direct als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik kan er geen beeld bij vormen wat je zoekt.

Een sexsauna misschien een optie?
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_213308036
Je mag hier het gras wel ff komen maaien terwijl ik je vrouw uit elkaar trek
pi_213308634
quote:

[..]
Erotische bioscoop?
Hier in Arnhem is er iig al 1. En een sauna die (minstens) eens per maand een kinky dag heeft en waar je ook wel elke week een keer op de gemengde dag kan komen (anders is het een gay sauna).

Maar wat iemand al zegt... 'alledaags' zal het echt niet zijn. Hooguit dat die erotische bios wat normaler uiterlijk heeft van buiten :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 24-04-2024 07:16:55 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 24 april 2024 @ 10:18:48 #13
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213310481
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 22:52 schreef Raw85 het volgende:
Je mag hier het gras wel ff komen maaien terwijl ik je vrouw uit elkaar trek
Dat kan TS vast waarderen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_213312398
Weekendje Berlijn?

https://www.vice.com/nl/a(...)seksclub-van-berlijn

Ben er zelf nooit geweest, maar van horen zeggen pittig clubje al blijft de sfeer ongedwongen... Niks moet alles mag...
  woensdag 24 april 2024 @ 14:05:43 #15
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213312956
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 13:18 schreef Watuntrik het volgende:
Weekendje Berlijn?

https://www.vice.com/nl/a(...)seksclub-van-berlijn

Ben er zelf nooit geweest, maar van horen zeggen pittig clubje al blijft de sfeer ongedwongen... Niks moet alles mag...
Lekker in de buurt ook oO<
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_213313045
quote:
80s.gif Op woensdag 24 april 2024 14:05 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Lekker in de buurt ook oO<
Je kunt soms niet alles hebben. :P

Het is inderdaad stukje reizen, vandaar "Weekendje?" Heeft ook zo zijn voordelen, je wordt niet ze snel door bekenden gespot. :D
  woensdag 24 april 2024 @ 14:22:01 #17
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213313052
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 14:21 schreef Watuntrik het volgende:

[..]
Je kunt soms niet alles hebben. :P

Het is inderdaad stukje reizen, vandaar "Weekendje?" Heeft ook zo zijn voordelen, je wordt niet ze snel door bekenden gespot. :D
Dat zou idd een voordeel kunnen zijn :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_213313770
Bedankt voor alle reactie.
We gaan ons meer verdiepen in parenclubs aangezien dat eigenlijk het enige is waar kan wat wij willen.
Mochten er meer suggesties zijn hoor ik het graag.
  Moderator woensdag 24 april 2024 @ 20:08:48 #19
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_213316339
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 15:54 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Bedankt voor alle reactie.
We gaan ons meer verdiepen in parenclubs aangezien dat eigenlijk het enige is waar kan wat wij willen.
Mochten er meer suggesties zijn hoor ik het graag.
Wij gaan regelmatig dus als je dingen wilt weten dan vraag je maar.
pi_213317068
quote:
3s.gif Op woensdag 24 april 2024 20:08 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Doe ik. Eerst maar even op ons in laten dalen
pi_213319400
quote:
3s.gif Op woensdag 24 april 2024 20:08 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Enige tips voor leuke clubs? Staat voor ons ook op de todo.. maar tips zijn altijd welkom.. *)
pi_213319421
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 07:51 schreef Tinus_81 het volgende:

[..]
Enige tips voor leuke clubs? Staat voor ons ook op de todo.. maar tips zijn altijd welkom.. *)
Berghain Berlijn
Vakman pur sang
  Moderator donderdag 25 april 2024 @ 09:54:35 #23
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_213320253
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 07:51 schreef Tinus_81 het volgende:

[..]
Hangt een beetje van je locatie af en hoe ver je wilt reizen.
Wij wonen in Den Helder en rijden meestal naar Party Players in Lelystad, Club Showboat in Zaandijk (al zijn daar alle avonden single mannen toegestaan en dat heeft niet onze voorkeur).

Dit weekend gaan we naar Club Paradise in Amsterdam, daar is het 'Couples Paradise', alleen koppels en single vrouwen toegestaan. Vinden wij altijd een leuk feestje met leuke mensen en goede muziek.

Je hebt ook de duurdere clubs zoals Fata Morgana of Fun4Two, beide moeten we nog een keer heen maar de prijzen vinden wij erg hoog (Fata is rond de 120-140 euro per koppel en bij Paradise betalen we 90) en voor ons net ff te ver rijden.

In de omgeving van Limburg zijn er ook wat clubs waar we goede verhalen over gehoord hebben. Maar dat doen we een keertje en maken er gewoon een weekendje van.
pi_213323023
quote:
3s.gif Op donderdag 25 april 2024 09:54 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Wij wonen in Den Helder en rijden meestal naar Party Players in Lelystad, Club Showboat in Zaandijk (al zijn daar alle avonden single mannen toegestaan en dat heeft niet onze voorkeur).

Dit weekend gaan we naar Club Paradise in Amsterdam, daar is het 'Couples Paradise', alleen koppels en single vrouwen toegestaan. Vinden wij altijd een leuk feestje met leuke mensen en goede muziek.

Je hebt ook de duurdere clubs zoals Fata Morgana of Fun4Two, beide moeten we nog een keer heen maar de prijzen vinden wij erg hoog (Fata is rond de 120-140 euro per koppel en bij Paradise betalen we 90) en voor ons net ff te ver rijden.

In de omgeving van Limburg zijn er ook wat clubs waar we goede verhalen over gehoord hebben. Maar dat doen we een keertje en maken er gewoon een weekendje van.
Ik woon in het zuiden, dus amsterdam is nogal ver rijden.. Dus als je tips hebt na je rondje zuiden, hoor ik het graag :P
pi_213323057
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 15:23 schreef Tinus_81 het volgende:

[..]
Ik woon in het zuiden, dus amsterdam is nogal ver rijden.. Dus als je tips hebt na je rondje zuiden, hoor ik het graag :P
Ik ken Ultimate Dream als club, in Beek en Donk (niet uit ervaring).
Ze hebben er ook regelmatig kinky events. Als je nog wat extra wil (maar soms is dan de seks weer niet toegestaan).

Voor een andere ervaring kan je SteamWorks Arnhem proberen (eigenlijk Gay Sauna, maar ook gemengde avonden). Ze hebben gedeeltes waar je al dan niet openlijk of in een hokje met een gesloten deurtje wat leuks kan doen. En een erotische bioscoop zit ook in Arnhem (en wel op meer plekken in NL).
  donderdag 25 april 2024 @ 19:13:51 #26
436847 embedguy
pi_213324987
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 15:28 schreef Sally het volgende:

[..]
Ik ken Ultimate Dream als club, in Beek en Donk (niet uit ervaring).
Ze hebben er ook regelmatig kinky events. Als je nog wat extra wil (maar soms is dan de seks weer niet toegestaan).

Voor een andere ervaring kan je SteamWorks Arnhem proberen (eigenlijk Gay Sauna, maar ook gemengde avonden). Ze hebben gedeeltes waar je al dan niet openlijk of in een hokje met een gesloten deurtje wat leuks kan doen. En een erotische bioscoop zit ook in Arnhem (en wel op meer plekken in NL).
Persoonlijk zou ik gemengde dagen ontwijken, zeker als het je eerste keer is en ook zeker als het om een sex sauna gaat.

Het is echt mega creepy om overal waar je heen gaat achtervolgt te worden door een groep hitsige naakte mannen die veelal amper Nederlands kunnen (been there). Als je dit juist opwint dan is het natuurlijk wel een goede gelegenheid, maar ook dan zou ik daar niet voor kiezen als het je eerste (swing)ervaring is.

Sexsauna's, inclusief Steamworks, hebben ook koppeltjesavonden. Dat is wel zeker leuk en wmb een aanrader.
Life is happening now.
pi_213325008
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2024 19:13 schreef embedguy het volgende:

[..]
Persoonlijk zou ik gemengde dagen ontwijken, zeker als het je eerste keer is en ook zeker als het om een sex sauna gaat.

Het is echt mega creepy om overal waar je heen gaat achtervolgt te worden door een groep hitsige naakte mannen die veelal amper Nederlands kunnen (been there). Als je dit juist opwint dan is het natuurlijk wel een goede gelegenheid, maar ook dan zou ik daar niet voor kiezen als het je eerste (swing)ervaring is.

Sexsauna's, inclusief Steamworks, hebben ook koppeltjesavonden. Dat is wel zeker leuk en wmb een aanrader.
Jep, klopt - en ik was er voor gewaarschuwd. Gelukkig was ik samen met iemand.
  donderdag 25 april 2024 @ 19:17:09 #28
436847 embedguy
pi_213325020
quote:

[..]

Leuke toevoeging voor de jongere swingers onder ons; party40down in provincie utrecht is ook heel leuk (en het is met 65euro per koppel veruit de goedkoopste optie die ik ken).
Life is happening now.
  donderdag 25 april 2024 @ 19:22:41 #29
436847 embedguy
pi_213325085
Sowieso is het voor de jongere swingers goed te realiseren dat de gemiddelde leeftijd van swingers ruim boven de 40 is.

Als je dat niet zo trekt dan is het handig om voor de eerste keer een 40 min feestje te kiezen óf om te kiezen voor een grotere club zoals Fun4Two (nooit geweest maar van horen zeggen heb ik gehoord dat bij grotere clubs ook zat jongere swingers komen). Bij kleinere clubs voelt het toch meer als een bejaarde feestje op normale avonden, is mijn beperkte ervaring.
Life is happening now.
pi_213328654
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2024 19:22 schreef embedguy het volgende:
Sowieso is het voor de jongere swingers goed te realiseren dat de gemiddelde leeftijd van swingers ruim boven de 40 is.

Als je dat niet zo trekt dan is het handig om voor de eerste keer een 40 min feestje te kiezen óf om te kiezen voor een grotere club zoals Fun4Two (nooit geweest maar van horen zeggen heb ik gehoord dat bij grotere clubs ook zat jongere swingers komen). Bij kleinere clubs voelt het toch meer als een bejaarde feestje op normale avonden, is mijn beperkte ervaring.
Goede toevoeging :Y
pi_213374434
Ik zou Crazyland/Bitch proberen, toch wat jong publiek ook wel maar niet echt perse sex eerst, laagdrempelig, toch erotisch.
  dinsdag 30 april 2024 @ 19:30:25 #32
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_213374693
Inmiddels even verder gekeken en overlegd maar een parenclub is echt niet de setting voor ons.
pi_213374831
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 19:30 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Inmiddels even verder gekeken en overlegd maar een parenclub is echt niet de setting voor ons.
Crazyland dan, laagdrempelig
  dinsdag 30 april 2024 @ 19:45:30 #34
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_213374919
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 19:40 schreef anndb het volgende:

[..]
Crazyland dan, laagdrempelig
Ik ga me inlezen
pi_213374960
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 19:45 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:

[..]
Ik ga me inlezen
Kijk filmpjes op youtube bitch/crazyland. Is niet perse sex nodig toch erotisch. Mooi begin
pi_213378367
Www.biglittlesecrets.nl is wat jullie zoeken.
pi_213378789
quote:

[..]

Welke in Limburg dan?
We zijn zelf ook nog zoekende...
Life is a highway...let's ride it!
  Moderator woensdag 1 mei 2024 @ 09:51:00 #38
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_213379535
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2024 08:28 schreef Luuntje het volgende:

[..]
Welke in Limburg dan?
We zijn zelf ook nog zoekende...
Ik hoor goede verhalen over 7Sins (Maaseik) en Angels&Devils, je zou daar eens onderzoek naar kunnen doen.
pi_213379781
quote:
3s.gif Op woensdag 1 mei 2024 09:51 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Ik hoor goede verhalen over 7Sins (Maaseik) en Angels&Devils, je zou daar eens onderzoek naar kunnen doen.
Ah oké, zal het eens gaan uitzoeken. Dank je.
Life is a highway...let's ride it!
pi_213380750
quote:
3s.gif Op woensdag 1 mei 2024 09:51 schreef Armani XL het volgende:

[..]
7 Sins is ook leuk ja maar wel iets ouder publiek (maar net wat je oud vind natuurlijk).
  woensdag 1 mei 2024 @ 17:21:44 #41
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_213383951
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 07:23 schreef nelisb het volgende:
Bedankt, ga ik ook naar kijken
  vrijdag 3 mei 2024 @ 10:42:41 #42
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_213401138
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 07:23 schreef nelisb het volgende:
Helaas is dit voor ons ook te extravagant.
pi_213402828
Wasteland...

Moet je wél de juiste kleren hebben.
  vrijdag 3 mei 2024 @ 20:26:36 #44
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_213407832
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 13:14 schreef Horzula het volgende:
Wasteland...

Moet je wél de juiste kleren hebben.
Dat is dus echt niks voor ons maar bedankt voor het meedenken
  vrijdag 3 mei 2024 @ 23:01:56 #45
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213409944
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 20:26 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:

[..]
Dat is dus echt niks voor ons maar bedankt voor het meedenken
Je kunt proberen toegang te krijgen tot kasteelfeestjes, die zijn bijzonder.
Le Diable
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')