Maar komt dan weer in de top 5 of niet?quote:Op woensdag 1 mei 2024 01:33 schreef Eagles89 het volgende:
ViaPlay gaat binnen een jaar failliet, als een slang die veel te gulzig een veel te grote prooi heeft ingeslikt, en van binnenuit explodeert, zo zal het ViaPlay vergaan. Dan zal Ziggo de rechten voor een prikkie opkopen, want er is geen concurrentie meer (Canal+ durft zich niet meer aan de NL markt te branden na het giga verlies in abbonnees als het gevolg van de massale kots op ViaPlay en de enorm saai geworden F1 in 2024).
En mijn Sony TV verkoop ik aan niemand, ben ik veel te blij mee, heb een hele collectie klassieke films in blue ray 4K kwaliteit aangeschaft een aantal jaar geleden, waaronder een Nolan 4K special edition box, en de Matrix thrilogy in 4K, dus ik heb nog genoeg te kijken, enorm genoten F1 TV is ook prima kwaliteit om dit weekend de race in Miami te kijken
Maar serieus, ik ben er goed ziek van, maar toch merk ik dat ik optimistisch ben dat ViaPlay zich echt enorm heeft verkeken op de verwachte inkomsten komende maanden/jaren, de F1 kijker in Nederland heeft in het eerste kwartaal al massaal afgehaakt bij ViaPlay (-25%) en dat gaat alleen maar verder bergafwaarts. Al mn vrienden hebben al geen ViaPlay meer, de enige die het nog had heb ik gratis mijn F1 inlog gegeven.
Ik heb intens veel medelijden met kleine speler Ziggoquote:Op dinsdag 30 april 2024 18:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Grote spelers die kleinere spelers de markt uit drukken is gewoon de grootste faal van kapitalisme wereldwijd in elke branche. Wat F1 rechten betreft zijn we langzaam op weg naar een duopolie in Europa.
Ziggo binnen Nederland is natuurlijk hetzelfde verhaal hè. We hebben het over verschillende schalen.quote:Op woensdag 1 mei 2024 09:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb intens veel medelijden met kleine speler Ziggo
Correctie: de enige plek op het internet waar jij komt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wint het wel van de tegengestelde claim. Dit topic is de enige plek op het internet waar mensen Viaplay in grote getale waarderen, of minimaal doen alsof.
quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Correctie: de enige plek op het internet waar jij komt.
Daar kom ik, maar kennelijk niet in jouw bubbel. Goed dat je de rest van mijn betoog niet meer quote trouwens.quote:
Dan zou ik F1 sowieso links laten liggen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
- uit de hand lopend kapitalisme niet steunen
Overwinningsmuziekquote:Op woensdag 1 mei 2024 19:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hard op weg naar het 6e topic van dit prachtige onderwerpVullen we die met alleen maar overwinningsposts?
quote:Op woensdag 1 mei 2024 01:33 schreef Eagles89 het volgende:
ViaPlay Ziggo gaat binnen een jaar failliet, als een slang die veel te gulzig een veel te grote prooi heeft ingeslikt, en van binnenuit explodeert, zo zal het ViaPlay Ziggo vergaan.
Vreemd wel want ik dacht dat het van die vriendelijke mensen waren die niet meedoen aan dat uit de hand lopend kapitalisme, maar het gewoon gezellig willen houden.quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:28 schreef Rnie het volgende:
Ziggo in lastig parket: steeds meer klanten vertrekken vanwege prijsverhogingen
https://www.nu.nl/tech/63(...)rijsverhogingen.html
[..]
quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vreemd wel want ik dacht dat het van die vriendelijke mensen waren die niet meedoen aan dat uit de hand lopend kapitalisme, maar het gewoon gezellig willen houden.
David (Ziggo, Vodafone/Liberty) tegen Goliath (Viaplay).quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vreemd wel want ik dacht dat het van die vriendelijke mensen waren die niet meedoen aan dat uit de hand lopend kapitalisme, maar het gewoon gezellig willen houden.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al naar die zure koppies bij het het Ziggo Race Cafe.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En maar denken dat dat gezellige Ziggo het gratis zou doorgeven via het open kanaalTerwijl ze nog meer geboden hebben dan het altijd sympathieke Viaplay. Maar hé, het beeld is wel scherp
En je hoeft het beeld niet te syncen met arrogante Mol en de tandarts.
Ze negeren het nieuws gewoon.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:31 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al naar die zure koppies bij het het Ziggo Race Cafe.
GENOT.
Vorige week hebben ze het gewoon genegeerd. Waarschijnlijk ook het beste om te doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:31 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al naar die zure koppies bij het het Ziggo Race Cafe.
GENOT.
dan gaan de mensen naar het bedrijf IPTVquote:Op vrijdag 3 mei 2024 09:12 schreef GM78 het volgende:
[..]
Vorige week hebben ze het gewoon genegeerd. Waarschijnlijk ook het beste om te doen.
En ik moet het nog zien of Viaplay de vijf jaar gaat volmaken.
Ze hebben serieus veel geld betaald en ik sta niet raar te kijken dat je volgend jaar al boven de 20 euro per maand zit.
En dan ben ik wel nieuwsgierig hoeveel mensen gaan afhaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |