Stand 3366quote:
Ruud van Hemert ?quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:52 schreef Bargehassus het volgende:
Heeft 'ie (RdW) nog aardig lang last van gehad)
Wie regisseerde (onder andere) de film Schatjes?
Zeker!quote:
Frankrijk respectievelijk Belgie.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:24 schreef tong80 het volgende:
De Oostenrijkse vedette Kirchner gaat voor Nederland skiën.
Voor welke landen gingen Hans van Helden en Bart Veldkamp schaatsen ?
Stand 3366quote:Op woensdag 24 april 2024 15:04 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Frankrijk respectievelijk Belgie.
We hebben een kenner in het huis!quote:
Dan wordt het echt handen aan de knoppen.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:14 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vind de naam van de ziener het leukst! Is dat toevallig de volgende vraag...?
Ik zie vooralsnog niks, jij wel?quote:Op woensdag 24 april 2024 18:14 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vind de naam van de ziener het leukst! Is dat toevallig de volgende vraag...?
Dungeons & Dragonsquote:Op woensdag 24 april 2024 22:05 schreef DTF het volgende:
Uit welke tekenfilm serie kennen we de karakters Hank, Eric, Diana, Sheila, Presto en Bobby?
Nee, dit gaat gewoon over de tekenfilmserie. Het spel heb ik nooit gespeeld.quote:Op donderdag 25 april 2024 08:49 schreef slaveloos het volgende:
Dat je ook gewoon 6 kantige dobbelstenen kan gebruiken???
Ik ook niet en de serie ook nooit gezien, ik weet alleen dat ze rare dobbelstenen gebruikenquote:Op donderdag 25 april 2024 08:54 schreef thabit het volgende:
[..]
Nee, dit gaat gewoon over de tekenfilmserie. Het spel heb ik nooit gespeeld.
Het had inderdaad iets met Venger te maken (in het Nederlands bekend als de Wreker). En met nog een ander karakter.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:38 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Ik heb de originele serie in Engeland gekeken, eind jaren '80, en weet niet meer precies wat het verhaal moest worden. Maar het had iets te maken met de slechterig (Venger).
Het andere karakter is niet Tiamat.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:58 schreef DTF het volgende:
Ik dacht alleen de 'kinderen' en Dungeon Master nog te kennen van naam, maar de draak heet Tiamat.
Geen idee of dat het ander karakter is wat je zoekt, maar volgens mij waren er niet veel andere namen in die serie.
Sue Allen ?quote:
Stand 3366quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Nope. Te lastige vraag denk ik dus ik zal een nieuwe stellen. Ik zocht een gebied waar het regenwater niet in een oceaan uitmondt.quote:
Correctquote:
Portugal ?quote:Op woensdag 1 mei 2024 17:59 schreef DTF het volgende:
Een andere Rio dan.
Uit welk land komt de voetbalclub Rio Ave?
De zwarte parelquote:
De helft goed.quote:
Van Mozambique?quote:
Stand 3366quote:
Wat isquote:is een komische televisieserie van de Britse zender BBC, met Rowan Atkinson in de hoofdrol van politie-inspecteur Raymond Fowler.
Stand 3366quote:
Snooker en pool?quote:Op donderdag 2 mei 2024 15:36 schreef thabit het volgende:
Sport en spel: wat vergelijken we hier met elkaar?
Roze = Groen
Groen = Rood
Rood = Geel
Geel = Blauw
Blauw = Oranje
Zwart ~ Bruin
Bruin = Paars
Correct!quote:
quote:
Dat wordt gokken. 1996?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 22:11 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Afgelopen week was Britney Spears weer eens in het nieuws. In welk jaar brak zij door met haar hit ".... baby one more time"?
Goed gegoktquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:00 schreef Bargehassus het volgende:
Vis een optie?
450 Euro, dat was echt fantastisch!
Soberso
Victor Reinier
Niet correct..... Het door mij geplaatste filmpje komt uit een musical. Vertaal de naam van de musical in het Nederlands en je hebt al het zo goed als goede antwoord.quote:
Vetten is het correcte antwoord maar ik keur vet goed.quote:
Zeker!quote:
En de titel ook graagquote:You and me, baby, ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Zeker weten!!quote:Op zondag 5 mei 2024 08:53 schreef Bargehassus het volgende:
Bloodhound gang - The bad touch.
Hooray for boobies!
Ay!quote:
Yes. Oftewel, de omgekeerde varken.quote:
Game, set and match!quote:
Stand 3366quote:Op maandag 6 mei 2024 17:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Martin Verkerk de eendagsvlieg die uiteindelijk verloor van Ferrero
Jep, zo moeilijk is het niet!quote:
Zeker!quote:
YESquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
Zeker!quote:
100%quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:00 schreef DTF het volgende:
Geen idee, maar als dit over de battle of Waterloo gaat, Duke of Wellington
Stand 3366quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:00 schreef DTF het volgende:
Geen idee, maar als dit over de battle of Waterloo gaat, Duke of Wellington
Yes!quote:
Punische Oorlogenquote:Op maandag 13 mei 2024 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
Deoorlogen, door de Romeinen
genoemd, waren de oorlogen tussen Carthago en de Romeinse Republiek. Deze mogendheden kwamen met elkaar in conflict omdat hun invloedssferen zich beide uitbreidden in de westelijke helft van de Middellandse Zee.
Wat is?
Stand 3366quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:20 schreef slaveloos het volgende:
Waarom Punische oorlog? Wat is punische?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antwoord in de spoilerMorality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
Alexander de Grote...?quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:45 schreef slaveloos het volgende:
Nieuwe vraag:
Wie sprak heel vaak de woorden Ceterum censeo Carthaginem esse delendam uit?
Catoquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:45 schreef slaveloos het volgende:
Nieuwe vraag:
Wie sprak heel vaak de woorden Ceterum censeo Carthaginem esse delendam uit?
Deze Marcus Porcius Cato Censorius maior ofwel Cato de ouderequote:
Moet ik die allemaal afmaken?quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:57 schreef thabit het volgende:
Maak af: lichtmatroos, wafelvrouw, toverheks, kastelein, barones, ouwe heer, dikke meid, ?.
Haha, nee. Er ontbreekt nog 1 persoon in dit rijtje.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:18 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Moet ik die allemaal afmaken?![]()
Nog ff geen idee verder. .
Ah, ik weet wat je bedoelt. Maar ik heb geen idee.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:26 schreef thabit het volgende:
[..]
Haha, nee. Er ontbreekt nog 1 persoon in dit rijtje.
Hint: Catootje.
Dominee ?quote:
In de kerk! In de kerk!quote:
Esmeralda toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 11:34 schreef tong80 het volgende:
Hoe heet de vrouw waar de klokkenluider van de Notre Dame verliefd op is?
5 DTFquote:
Emile Zolaquote:Op maandag 20 mei 2024 19:33 schreef slaveloos het volgende:
J'accuse...!, Ik beschuldig...!, is een open brief waarmee schrijver. in 1898 in Frankrijk de Dreyfusaffaire in een nieuwe fase bracht. Het pamflet heeft een grote invloed gehad op de Franse geschiedenis.
Wie is?
Mais ouiquote:
Wie?quote:(Bloemfontein, 26 mei 1966) is een voormalige Zuid-Afrikaanse en later Britse atlete, die zich had toegelegd op de middellange en lange afstanden.
[...]
Ze werd bekend bij het grote publiek door haar gewoonte blootsvoets aan trainingen en wedstrijden deel te nemen.
Zola Buddquote:
5 DTFquote:
Klopt, in een of meerdere afleveringen wordt die grap gemaaktquote:Op woensdag 22 mei 2024 13:21 schreef DTF het volgende:
Nooit gehoord dat die vernoemd was, maar ik neem aan Budweiser.
Kanttekening dat Amerikaanse IPA's, Imperial Stouts en Smoothie Sours bij de wereldtop behoren!quote:
quote:
Makkiequote:
Makkie dusquote:
Ook leuk hoor, had je wel The Decline. Al snap ik niet waarom iedereen die altijd zo graag wil horen.quote:
Dennis Law ?quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:34 schreef DTF het volgende:
Wie is de oudste nog levende Ballon d'Or winnaar?
Zeker!quote:
Oh neequote:Op donderdag 23 mei 2024 14:51 schreef DTF het volgende:
Dennis Bergkamp is naar hem vernoemd was misschien haalbaar, de jongste debutant ooit voor Huddersfield Town had niemand geholpen waarschijnlijk :p
Uiteindelijk verkocht aan Man City voor een Brits record van £55.000quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:53 schreef tong80 het volgende:
[..
In 1954 maakte hij, als 16-jarige, zijn debuut. Matt Busby, trainer van Manchester United wilde hem kopen. Huddersfield Town weigerde het bod van 10.000 pond. Nota bene de latere Liverpool-coach Bill Shankly hield de transfer tegen.
Hoezo nutteloosquote:Op donderdag 23 mei 2024 15:07 schreef DTF het volgende:
[..]
Uiteindelijk verkocht aan Man City voor een Brits record van £55.000
Van dat geld kocht Huddersfield Town lichtmasten, waar mijn stief-opa heeft meegeholpen met de bouw ervan.
Totaal nutteloze kennis voor jullie
Vast iets met voetbal. Allebei trainer of oud-speler?quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:57 schreef tong80 het volgende:
Wat hebben gitarist Harry Sacksioni en cabaretier Vigo Waas gemeen ?
Wat vind je hiervan?quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:53 schreef tong80 het volgende:
Nederland, Nederland gaat in de halve finale komen,
ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen
Met balbezit voor Frank de Boer
Frank de Boer speelt de bal, heel goed naar Dennis Bergkamp
Dennis Bergkamp
Dennis Bergkamp neemt de bal aan Dennis Bergkamp!
AOAOAAAAAAARGH!
Frank de Boer speelt de bal naar Dennis Bergkamp
Die neemt de bal feilloos aan
En die schiet de bal erin
We spelen nog officieel 20 seconden
Dennis Bergkamp 2-1
2-1
AOAOAAAAAAARGH!'
Met laatste zit je goed in de richting.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Vast iets met voetbal. Allebei trainer of oud-speler?
De column is van mij. Van de Frontpage op FOK!quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:29 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wat vind je hiervan?
Leuk of haat je dit?
Ps. De tekst in je post heb je waarschijnlijk gekopieerd van de lyrics van het nummer uit dat filmpje: https://www.lololyrics.com/lyrics/16918.html![]()
Pps. En ik zie dat de lyrics op die website gesubmit zijn door een andere user van FOK!![]()
Klopt.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:19 schreef DTF het volgende:
Viggo Waas zat in de jeugdopleiding van ajaks, toch?
8 DTFquote:
8014quote:Op zondag 26 mei 2024 19:23 schreef Berkery het volgende:
Je mag er 50 dagen naast zitten; hoeveel dagen is Geert Wilders kamerlid?
8020quote:Op zondag 26 mei 2024 19:23 schreef Berkery het volgende:
Je mag er 50 dagen naast zitten; hoeveel dagen is Geert Wilders kamerlid?
quote:
8 DTFquote:Geert Wilders is geboren in Venlo op 6 september 1963. Hij is in totaal 9344 dagen actief in de Tweede Kamer.
Tsja, als je niet quote.quote:
8 DTFquote:
In de Nederkandse schoolboeken bekend als de Sontquote:
Jep. Hilarisch vind ik dat.quote:
Stop the clock!quote:
Welke schrijver?quote:De Necronomicon is een fictief boek ontsproten aan het brein van de schrijver.
quote:
Tja, die moet ik wel goedkeuren he, met zo'n open vraag.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:47 schreef thabit het volgende:
Ik ken wel Sarson's maar die is meer van de vinegar. Maar Tesco heeft vast wel een eigen merk brown sauce, toch?
Klopt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:59 schreef DTF het volgende:
Verder weet ik dat moederdag een andere datum heeft daar.
Supricequote:Op maandag 3 juni 2024 18:57 schreef DTF het volgende:
(of a priest) hear the confession of, assign penance to, and absolve.
"none of her chaplains knew English or French enough to ***** the king"
present oneself to a priest for confession, penance, and absolution.
It is!quote:
Misschien lees ik mijn eigen vraag foutief, maar het is niet de naam die ik zoek.quote:
Close, dat was de op een na jongste.quote:
Het is toch echt een goed antwoord op de vraag hoe hij geformuleerd is.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:53 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Misschien lees ik mijn eigen vraag foutief, maar het is niet de naam die ik zoek.
...en heb je mogelijk meerdere juiste antwoorden.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Het is toch echt een goed antwoord op de vraag hoe hij geformuleerd is.
Stand #3366quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |