Linkquote:De moeder van Geert Wilders is dit weekend overleden, meldt de politicus op X. "Ik mis haar nu al heel erg, maar vind troost in de wetenschap dat ze niet meer lijdt."
Het is onduidelijk waaraan de moeder van Wilders is overleden. Op X bedankt de politicus iedereen die hem een condoleancebericht heeft gestuurd.
Wilders' broer Paul plaatste eerder op X een bericht dat hun moeder in het bijzijn van alle kinderen is overleden. "Hij en ik omhelsden elkaar - broers blijven broers, ondanks de overduidelijke verschillende opvattingen", schreef hij over de PVV-leider.
Informateurs Elbert Dijkgraaf en Richard van Zwol zouden maandagochtend onder anderen Geert Wilders ontvangen voor nieuwe onderhandelingen in de formatie. Het is onduidelijk of het overlijden van Wilders' moeder invloed heeft op die onderhandelingen.
Je hoeft helemaal geen medelijden te tonen, dus waarom begin je er überhaupt over?quote:Op zondag 21 april 2024 21:33 schreef Origami94 het volgende:
Moet zij weten.
Er zijn moeders in Nederland die uit een ander land komen waarvan Wilders dag in dag uit de bestaanszekerheid graag onderuit haalt dus ik kan persoonlijk niet zo snel medelijden met de heer Wilders hebben.
Even los van het feit dat geen van de Wilders clan hier meeleest hé, maar jij wenst Geert geen sterkte met het verlies van zijn moeder? En zo nee, wat wens je hem dan toe? Veel pijn en verdriet?quote:Op zondag 21 april 2024 22:30 schreef Bluesdude het volgende:
Paul Wilders en zijn zussen, de kleinkinderen: sterkte.
Moeder Wilders is als baby naar Europa gegaan en groeide op in Limburg.
Gezien de matige link met Indonesië en Indische mensen die haar kinderen toonden, zover mogelijk te zien was, is het niet waarschijnlijk dat ze in Indonesië begraven of uitgestrooid zou willen.
[ afbeelding ]
Gemeen... dat ik die man geen sterkte toewens in mijn vorige posting?quote:Op zondag 21 april 2024 22:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Even los van het feit dat geen van de Wilders clan hier meeleest hé, maar jij wenst Geert geen sterkte met het verlies van zijn moeder? En zo nee, wat wens je hem dan toe? Veel pijn en verdriet?
Hij kon zo te lezen nog steeds debiele posts plaatsen op X dus dat komt wel goed. Anders gewoon lekker weglopen.quote:Op zondag 21 april 2024 20:59 schreef HSG het volgende:
Het is onduidelijk of het overlijden van Wilders' moeder invloed heeft op die onderhandelingen.
Er zitten wel ppv hierquote:Op zondag 21 april 2024 21:01 schreef Seven. het volgende:
Denk niet dat ze condoleances hier lezen maar sneu voor de familie Wilders.
Donderstraal jij gewoon eens een eind op.quote:Op zondag 21 april 2024 21:33 schreef Origami94 het volgende:
Moet zij weten.
Er zijn moeders in Nederland die uit een ander land komen waarvan Wilders dag in dag uit de bestaanszekerheid graag onderuit haalt dus ik kan persoonlijk niet zo snel medelijden met de heer Wilders hebben.
Ik dacht dat hij ze juist hoop gaf en bestaanszekerheid, daarom stemt men op hem, anderen proberen dat juist onderuit te halen.quote:Op zondag 21 april 2024 21:33 schreef Origami94 het volgende:
Moet zij weten.
Wilders heeft een zéér hardwerkende knispeldienst die ook fora uitpluist, al gaat het dan voornamelijk om schrijfsels van "bewezen gevaarlijke Linksen", zoals een vroeger alias van ondergetekende. Maar (een beetje wetende hoe het er daar aan toegaat), schat ik de kans ja/nee op 60/40%.quote:Op zondag 21 april 2024 21:01 schreef Seven. het volgende:
Denk niet dat ze condoleances hier lezen...
Gun je niemand of wens je niemand toe.quote:Op zondag 21 april 2024 23:44 schreef Vis1980 het volgende:
Familieleden zien 'gaan' gun je niemand toe, sterkte voor de nabestaanden.
Juist wel toch? Dat je de kans hebt om afscheid te nemen.quote:Op zondag 21 april 2024 23:44 schreef Vis1980 het volgende:
Familieleden zien 'gaan' gun je niemand toe, sterkte voor de nabestaanden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |