Gelijk heeft ie.quote:
Ik twijfel daarover. Hij zit er absoluut wel heel dicht tegenaan, maar je ziet Piastri's auto niet bewegen op het moment dat Stroll achterin bij Ricciardo kleunt. En dat zou je wel verwachten als Ricciardo er al tegenaan zit.quote:Op zondag 21 april 2024 11:41 schreef RealistAtheist het volgende:
Daniel zat zelf ook al tegen Piastri aan op het moment dat Stroll hem ramde. Dus onze symphatieke Australiër zat zelf ook behoorlijk te slapen.
Knap hoor als er 4 uitvallers voor hem zijn en hij nog altijd in een top 5 team zit die een groot gat hebben naar de onderste 5 teams. En nog weet hij een Piastri met schade niet eens in te halen. Ik zie een parallel met Perez hier. Ook al zo'n matige coureur.quote:Op zondag 21 april 2024 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En toch maar 2 posities achter George. Niet slecht gedaan.
9 - 6 = 2?quote:Op zondag 21 april 2024 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En toch maar 2 posities achter George. Niet slecht gedaan.
quote:Op zondag 21 april 2024 12:02 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Knap hoor als er 4 uitvallers voor hem zijn en hij nog altijd in een top 5 team zit die een groot gat hebben naar de onderste 5 teams. En nog weet hij een Piastri met schade niet eens in te halen. Ik zie een parallel met Perez hier. Ook al zo'n matige coureur.
quote:
Ow dat ben ik met je eens hoor. Maar ik dacht bij de slowmo wel degelijk te zien dat Ricciardo's neus Piastri's diffuser al raakte op het moment dat Stroll hem als een idioot ramde.quote:Op zondag 21 april 2024 12:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik twijfel daarover. Hij zit er absoluut wel heel dicht tegenaan, maar je ziet Piastri's auto niet bewegen op het moment dat Stroll achterin bij Ricciardo kleunt. En dat zou je wel verwachten als Ricciardo er al tegenaan zit.
Stroll heeft veel meer ruimte dan Ricciardo, maar reageert gewoon veel te laat. En de Hulk, die achter hem zit, let wel op en heeft plenty tijd om naar rechts uit te wijken. Voor mij is het gewoon een typische Stroll-fuck up.
Piastri had schade aan de achterkant, dat moet daarvan zijn.quote:Op zondag 21 april 2024 12:04 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ow dat ben ik met je eens hoor. Maar ik dacht bij de slowmo wel degelijk te zien dat Ricciardo's neus Piastri's diffuser al raakte op het moment dat Stroll hem als een idioot ramde.
ik schat perez zelfs wat hoger in op dit moment......quote:Op zondag 21 april 2024 12:02 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Knap hoor als er 4 uitvallers voor hem zijn en hij nog altijd in een top 5 team zit die een groot gat hebben naar de onderste 5 teams. En nog weet hij een Piastri met schade niet eens in te halen. Ik zie een parallel met Perez hier. Ook al zo'n matige coureur.
Even erg als over een lijn rijdenquote:Op zondag 21 april 2024 12:08 schreef nils7 het volgende:
Weer niet gereageerd hier en Max wint weer…
Gaat al 40+ races zo.
Anyway. Waar ik nog op terug wil komen is Stroll en zijn verbazing over zijn straf.
Serieus…
Heb de slowmo ook een aantal keer bekeken, maar je kunt door het zwart niet echt de diepte zien. Daarom heb ik me gefocused op Piastri's auto op het moment van Stroll's impact en die krijgt dan niet een zetje, wat je zou verwachten. Dat gezegd hebbende, wordt door de impact van Stroll en het optillen van de achterkant van Ricciardo, zijn voorvleugel onder Piastri's diffuser geduwd?quote:Op zondag 21 april 2024 12:04 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ow dat ben ik met je eens hoor. Maar ik dacht bij de slowmo wel degelijk te zien dat Ricciardo's neus Piastri's diffuser al raakte op het moment dat Stroll hem als een idioot ramde.
Ook daarvoor geldt, je ziet op de slowmo op het moment van impact van Stroll op Ricciardo, geen delen van Piastri's auto komen. Maar misschien komen er de komende dagen nog andere beelden vrij waarop het wel goed te zien is.quote:Op zondag 21 april 2024 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Piastri had schade aan de achterkant, dat moet daarvan zijn.
Mwa, dat kan je ook andersom zien en dit is gewoon een ik ben nog even aan het appen fout van Stroll.quote:Op zondag 21 april 2024 12:15 schreef Jane het volgende:
In Japan reed RIC zelf Albon er nog af in de eerste bocht, dus tja, wat moet je met die verontwaardiging over Stroll nu?
Albon die niet eens naast hem zat en voor een onmogelijke move gingquote:Op zondag 21 april 2024 12:15 schreef Jane het volgende:
In Japan reed RIC zelf Albon er nog af in de eerste bocht, dus tja, wat moet je met die verontwaardiging over Stroll nu?
Stroll heeft een lange lijst van dit soort incidenten achter zijn naam. Ricciardo niet. Die kon vroeger eigenlijk best verdienstelijk racen.quote:Op zondag 21 april 2024 12:15 schreef Jane het volgende:
Nou. Het was vooral divebomb Ricciardo, wat vaak net goed ging omdat de ander wel op zat te letten. Zelfs in het hoogtepuntenfilmpje voor deze race was nog weer een achterlijke divebomb uit het verleden van de China GP van Ricciardo te zien. Het is vooral aan andere coureurs te danken dat dit niet vaker fout gegaan is.quote:Op zondag 21 april 2024 12:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Stroll heeft een lange lijst van dit soort incidenten achter zijn naam. Ricciardo niet. Die kon vroeger eigenlijk best verdienstelijk racen.
maar hoe dan ook heeft Ricciardo al wat meer hoogtepunten achter z'n naam dan Lance Stroll, niet dat ik vind dat Ricciardo weer terug had moeten komen in de F1 maar Lance wordt nooit wat.quote:Op zondag 21 april 2024 12:30 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Nou. Het was vooral divebomb Ricciardo, wat vaak net goed ging omdat de ander wel op zat te letten. Zelfs in het hoogtepuntenfilmpje voor deze race was nog weer een achterlijke divebomb uit het verleden van de China GP van Ricciardo te zien. Het is vooral aan andere coureurs te danken dat dit niet vaker fout gegaan is.
Daar hebben wij dan een ander beeld bij, want ik heb Ricciardo ook regelmatig zijn bekende uitremacties zien doen, juist omdat zijn tegenstanders zaten te snurken.quote:Op zondag 21 april 2024 12:30 schreef RealistAtheist het volgende:
Nou. Het was vooral divebomb Ricciardo, wat vaak net goed ging omdat de ander wel op zat te letten. Zelfs in het hoogtepuntenfilmpje voor deze race was nog weer een achterlijke divebomb uit het verleden van de China GP van Ricciardo te zien. Het is vooral aan andere coureurs te danken dat dit niet vaker fout gegaan is.
Dat is gewoon daniel, net als lewis ligt de schuld ongeacht wat bij anderen, andere coureurs, andere teams, de auto, nooit bij zichzelfquote:Op zondag 21 april 2024 12:15 schreef Jane het volgende:
Dat is wel een van de redenen waarom ik, itt veel anderen, nooit zo'n fan van de man ben geweest, idd.quote:Op zondag 21 april 2024 13:05 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Dat is gewoon daniel, net als lewis ligt de schuld ongeacht wat bij anderen, andere coureurs, andere teams, de auto, nooit bij zichzelf
Helemaal mee eens. Moet ook lachen als men nog steeds denkt dat de Badger het stoeltje van Perez wel gaat overnemen.quote:Op zondag 21 april 2024 13:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat is wel een van de redenen waarom ik, itt veel anderen, nooit zo'n fan van de man ben geweest, idd.
En zijn hoogtijdagen als coureur duurden in mijn ogen ook korter dan veel mensen zich tegenwoordig lijken te herinneren. Oké, hij versloeg Vettel, maar inmiddels moet je je toch ook afvragen of dat niet meer aan Vettel lag op dat moment.
Maar goed, RIC en STR mogen van mij allebei weg, maar bij die laatste gaat het niet snel gebeuren. Zou wel echt graag Lawson op de grid zien.
Men heet Horner in dit geval, zonder Horner was het al klaar geweest voor Ricciardo en het is nog een lang jaar, ik zie Red Bull nog geen beslissing nemen tot misschien na Spa.quote:Op zondag 21 april 2024 13:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Moet ook lachen als men nog steeds denkt dat de Badger het stoeltje van Perez wel gaat overnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |