SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Momo op 24-04-2024 13:00:17 ]
Dat is alleen op 6 en 8 meiquote:Op zondag 21 april 2024 10:45 schreef Thrts het volgende:
Beginnen de rehearsals pas om 15:30? Dat is wek erg laat toch?
Wij ook dit jaar, grotendeels. Maar dan kan ik mooi ‘s avonds als ik kapot moe op het hotelbed lig, lekker hier teruglezen en de snippets op tiktok en eurovisiontv tot me nemenquote:Op zondag 21 april 2024 12:16 schreef molloot200 het volgende:
2e jaar achter elkaar tijdens de rehearsals op vakantie
Albanië ziet er interessant uit!quote:Op zondag 21 april 2024 16:29 schreef Momo het volgende:
Al hints over andere landen
Albanië
[ x ]
Slovenië
[ afbeelding ]
Ja dat dacht ik deze week ook. Normaal maken ze wel al veel eerder bekend wie de interval acts zijn.quote:Op zondag 21 april 2024 20:24 schreef Funhouse het volgende:
Ze zijn de afgelopen paar dagen een stuk strenger geworden over het delen van foto's vanuit de arena, maar ik vond nog wel deze foto van kostuums voor een interval act:
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/C6CFixDC9Zl/
Ik vind sowieso dat we nog weinig hebben gehoord over de opening en interval acts
Nee, ik ga geheel op eigen kosten een week naar Malmö en Kopenhagen en ik vind het dit jaar al spannend genoeg met al die extra security en zo. Ik heb om meerdere redenen weinig tijd en zin om uiteindelijk voor een dress/press rehearsal en een paar persconferenties een week het daglicht amper te zien voor dat geld. We kijken online zo veel mogelijk mee en dan zien we net zo veel.quote:Op maandag 22 april 2024 08:03 schreef Rebel- het volgende:
Heeft @:cee dit jaar persaccreditatie om de rehearsals te zien? Of wordt het hoofden kijken vanaf rehearsal 3 (of toch 2?).
Dure bestemming dit jaar hèquote:Op maandag 22 april 2024 08:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, ik ga geheel op eigen kosten een week naar Malmö en Kopenhagen en ik vind het dit jaar al spannend genoeg met al die extra security en zo. Ik heb om meerdere redenen weinig tijd en zin om uiteindelijk voor een dress/press rehearsal en een paar persconferenties een week het daglicht amper te zien voor dat geld. We kijken online zo veel mogelijk mee en dan zien we net zo veel.
Yes die hebben we wel.quote:Op maandag 22 april 2024 08:42 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Dure bestemming dit jaar hè![]()
Maar mag je wel online inloggen op de press stream?
Top! Wat tof voor jullie. Heel leuk.quote:Op maandag 22 april 2024 08:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes die hebben we wel.
(En wat Cee al zegt, dan zie je dus net zo veel als de pers in het perscentrum!)
We zullen de eerste voor pers openbare repetitie van Joost tot in detail beschrijven hier!quote:
De gedetailleerde zeer visueel omschreven repetitie-reviews van Krees en Ceequote:Op maandag 22 april 2024 09:17 schreef Greys het volgende:
[..]
We zullen de eerste openbare repetitie van Joost tot in detail beschrijven hier!
We krijgen inderdaad waarschijnlijk bij de eerste rehearsals alleen wat achter-het-podium-mic-check beelden en een paar foto's op de blog en een korte omschrijving waarna je nog niks weet.quote:Op maandag 22 april 2024 09:45 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd welke informatie we krijgen bij de eerste en tweede rehearsals. Tiktokjes? Een Eurovision.tv blog die alles een fantastic show noemt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |