Iedereen voor hem is eraf geramd.quote:Op zondag 21 april 2024 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ham toch stiekem naar plek 11 geklommen
Verder vooruit kijken is het eerste wat je leert als je deelneemt aan het verkeer.quote:Op zondag 21 april 2024 09:59 schreef Zorro het volgende:
Ter verdediging van Stroll (waarom eigenlijk): F1TV zei dat ie geen kans had om dat te voorkomen wegens de compleet onverwachte opstopping.
Je leert ook om afstand te houden, daar hebben ze bij de F1 ook wel eens andere meningen overquote:Op zondag 21 april 2024 10:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Verder vooruit kijken is het eerste wat je leert als je deelneemt aan het verkeer.
Amenquote:Op zondag 21 april 2024 10:02 schreef Rnie het volgende:
Dieptriest dat Stroll volgende race, de race erop en de aankomende jaren gewoon door mag rijden.
Ik ben helemaal klaar met die kneus![]()
Magnussen net zoquote:Op zondag 21 april 2024 10:02 schreef Rnie het volgende:
Dieptriest dat Stroll volgende race, de race erop en de aankomende jaren gewoon door mag rijden.
Ik ben helemaal klaar met die kneus![]()
Zo rijd ik ook in GT7, gewoon wachten tot iedereen er af vliegt en blijven rijden.quote:Op zondag 21 april 2024 10:02 schreef Mano_ het volgende:
[..]
"Geklommen" als in over de lijken gekropen.
Die racet hard, niet altijd tof maar vind ik wel wat anders.quote:
Dat is ook een punt ja, allemaal een EMG cursus.quote:Op zondag 21 april 2024 10:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je leert ook om afstand te houden, daar hebben ze bij de F1 ook wel eens andere meningen over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |