quote:Op woensdag 24 april 2024 10:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gezellig. Dan hebben we wel iets meer tijd
.
ah, ik heb nooit stress, vandaar dat ik dikkiedik benquote:Op woensdag 24 april 2024 11:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
stress is wel goed voor de lijn. Krijg de laatste tijd amper wat weggewerkt
Dat ben ik ook hoorquote:Op woensdag 24 april 2024 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, ik heb nooit stress, vandaar dat ik dikkiedik ben
die wekker is gewoon mijn maagquote:Op woensdag 24 april 2024 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ben ik ook hoor![]()
maar nu heb ik twee keer per dag een wekker die me eraan herinnert dat ik dan wat moet eten
Klinkt herkenbaar.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
stress is wel goed voor de lijn. Krijg de laatste tijd amper wat weggewerkt
Herkenbaarquote:Op woensdag 24 april 2024 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Normaal gesproken bij mij ook, maar stress
quote:
Stelletje stresskippen zijn wequote:Op woensdag 24 april 2024 12:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HerkenbaarZo dun als een spijker nu
Was ik dat maar.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HerkenbaarZo dun als een spijker nu
Ik ben meer een Micheline vrouwtjequote:
Je hebt love handles?quote:Op woensdag 24 april 2024 14:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben meer een Micheline vrouwtje![]()
Weer therapie gehad. Nu ontspannen. Lekker serietje kijken. Krijg mezelf niet creatief.
quote:Op woensdag 24 april 2024 14:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG...
als ik je zo lees bespring jij alles wat vrouw is
Niet zo over jezelf.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aaaaaaaaah sorry![]()
Je flirt alleen nu met een gedrocht
ook net zo wit?quote:Op woensdag 24 april 2024 14:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben meer een Micheline vrouwtje![]()
Weer therapie gehad. Nu ontspannen. Lekker serietje kijken. Krijg mezelf niet creatief.
Oh jammer. Dat is nog een bucketlist dingetjequote:
Met een albino naar bed?quote:Op woensdag 24 april 2024 17:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh jammer. Dat ik nog een bucketlist dingetje.
Misschien wel bukakke.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met een albino naar bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |