quote:Op maandag 22 april 2024 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vraag ik of ik kan stoppen met een bepaald middel, gaat de dosis juist omhoog
En krijg ik twee diagnoses erbij(chronische suïcidaliteit en hechtings/ontwikkelingsproblematiek)
Zo maar gaan haken oid... Afleiding...
Voelt als een klap in mijn gezicht allemaal
Oh shoot dat is super naar. Heel erg veel sterkte voor jullie.quote:Op maandag 22 april 2024 22:50 schreef aeque het volgende:
Altijd 'leuk' om rond 22:45 nog even een bericht te krijgen dat een vriendin die al dagen in het ziekenhuis ligt door haar ziekte, zeer hard achteruit gaat en ze niet weten hoe lang dit nog goed gaat.
Dank je. Zo is het leven helaas soms.quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh shoot dat is super naar. Heel erg veel sterkte voor jullie.
Ghehe ja dat is waar maar zo kan ik er gelukkig wel instaan. Heb haar sowieso veel gesproken over de ziekte en ook alles al gezegd wat er gezegd moet worden als zijnde een soort afscheid, dus dat is fijn.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... maar dat is een dooddoener
Dat begrijp ik. Ik heb respect vork je houdingquote:Op dinsdag 23 april 2024 10:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ghehe ja dat is waar maar zo kan ik er gelukkig wel instaan. Heb haar sowieso veel gesproken over de ziekte en ook alles al gezegd wat er gezegd moet worden als zijnde een soort afscheid, dus dat is fijn.
Als onderstand nummer ineens op je Spotify tevoorschijn komt dan is die houding ook ver te zoeken hoor.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Ik heb respect vork je houding
En gelukkig een goed afscheid
Alsnog een dikke knuffel voor jullie!
Oef ja... begrijp ik... knalt er hier ook wel inquote:Op dinsdag 23 april 2024 11:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Als onderstand nummer ineens op je Spotify tevoorschijn komt dan is die houding ook ver te zoeken hoor.
Haley Joelle · Song · 2022
I know. Maar is wat vreemd op de plek waar ik nu ben.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef ja... begrijp ik... knalt er hier ook wel in
En je hoeft ook niet altijd groot en sterk te zijn. Het is heel erg verdrietig. Huilen mag, ook als je groot en sterk bent
Same.quote:
* ChildoftheStars pakt een grote deken, legt die over jullie heen en kruipt er zelf lekker bijquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Same.
Samen dutje doen? no homo natuurlijk.
Maar wie gaat er dan in het midden, anders krijgen we daar weer gezeik mee.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars pakt een grote deken, legt die over jullie heen en kruipt er zelf lekker bij
Zal ik me dan opofferen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar wie gaat er dan in het midden, anders krijgen we daar weer gezeik mee.
Jij zegt no-homo, dus ik lekker de warmste plekquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar wie gaat er dan in het midden, anders krijgen we daar weer gezeik mee.
Met vier mens is er geen midden meer.. Wij dus tussen de rest inquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal ik me dan opofferen?
Oh...quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:21 schreef Barbusse het volgende:
Dekentje niet nodig hoor. Ik mis m'n meisje gewoon
quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij zegt no-homo, dus ik lekker de warmste plek
Ik jou ook hoor.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:21 schreef Barbusse het volgende:
Dekentje niet nodig hoor. Ik mis m'n meisje gewoon
Ik ben een kacheltje.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij zegt no-homo, dus ik lekker de warmste plek
Ah, dus dan lig ik even anderhalf uur te lezen (doe ik altijd voor het slapen gaan) en kan dan mijn ijsklompjes (handen) opwarmen aan jou ernaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |