Meen je dat?quote:Op zaterdag 20 april 2024 12:50 schreef Jahr00n het volgende:
Hele waardevolle film. Heb hem gisteren gezien en mijn ogen zijn wijd open gegaan. Het zijn zeer heftige beelden over hoe wij als slaven zijn behandeld.
Je bent per definitie niet geïnteresseerd omdat het te confronterend is?quote:Op zaterdag 20 april 2024 11:56 schreef miss_sly het volgende:
Het betere knip- en plakwerk om uitspraken volledig uit hun verband te rukken om een punt te maken dat er niet is. Dat klinkt inderdaad als iets dat ik niet hoef te zien.
Hoezo? Vond je dat vóór corona ook al?quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
Maurice de Hond is een staatsgevaarlijke gek.
Ja natuurlijk, ik heb me wel redelijk verdiept in de Deventer moordzaak en veel walgelijker kan een man zich niet gedragen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:17 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Hoezo? Vond je dat vóór corona ook al?
Een beetje. Die man is een meedogenloze narcist. Laat overal een spoor van vernieling achterquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:26 schreef Piles het volgende:
Maurice de Hond is een beetje teveel in zichzelf gaan geloven.
Beter gaat ie weer gewoon enquêtetjes houden.
Ik moet je teleurstellen: ik vind het niet confronterend. Ik vind het desinformatieve nonsens, zoals gezegd met het nodige knip- en plakwerk zo aan elkaar gemaakt dat allerlei zaken verkeerd worden voorgesteld, uitspraken aan verkeerde onderwerpen worden toegeschreven, etc.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:06 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Je bent per definitie niet geïnteresseerd omdat het te confronterend is?
Hij is 76.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:26 schreef Piles het volgende:
Maurice de Hond is een beetje teveel in zichzelf gaan geloven.
Beter gaat ie weer gewoon enquêtetjes houden.
En die conclusie heb je getrokken zonder er naar te kijken?quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen: ik vind het niet confronterend. Ik vind het desinformatieve nonsens, zoals gezegd met het nodige knip- en plakwerk zo aan elkaar gemaakt dat allerlei zaken verkeerd worden voorgesteld, uitspraken aan verkeerde onderwerpen worden toegeschreven, etc.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:32 schreef opgebaarde het volgende:
Blog van Maarten Keulemans over vooral De Hond en ook de documentaire
https://keulemans.wordpre(...)ief-aan-ton-verlind/
Raad ik iedereen aan die geen viesdik is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |