abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 april 2024 @ 23:41:05 #101
40566 Ericr
Livewrong
pi_213275353
Zal voor haar niet makkelijk worden maar bij een alcoholist blijf je ook het beste weg. Kinderen laten opgroeien bij een alcoholist is funest voor hun jeugd en ik spreek uit ervaring en dan niet in de rol van de alcoholist.

TS wil graag 'zijn leven' terug maar waarom ben je dan begonnen aan kinderen?

Nee je kan niet makkelijk van haar af. Je moet dan maar hopen dat ze vanaf nu het heft in handen neemt maar dat wordt voor haar en de kinderen geen fijne situatie. Noodopvang is er amper en waarschijnlijk is het ook niet schrijnend genoeg als haar partner alcoholist is maar verder niet zorgt voor een levensbedreigende situatie.

Je zal dus nog wel even met ze 'opgescheept' zitten. Geniet maar even van Pacific Rim en de volgende zuippartij. Op den duur komt ze terug omdat ze voorlopig geen alternatief zal hebben.
  zaterdag 20 april 2024 @ 23:47:20 #102
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_213275390
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2024 22:57 schreef Masberum het volgende:
Maar goed ik kan ze niet de toegang tot het huis ontzeggen ook al betaal ik alles.
Hier heb je het over je kinderen? OMG.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_213275416
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2024 23:41 schreef Ericr het volgende:
Zal voor haar niet makkelijk worden maar bij een alcoholist blijf je ook het beste weg. Kinderen laten opgroeien bij een alcoholist is funest voor hun jeugd en ik spreek uit ervaring en dan niet in de rol van de alcoholist.

TS wil graag 'zijn leven' terug maar waarom ben je dan begonnen aan kinderen?

Nee je kan niet makkelijk van haar af. Je moet dan maar hopen dat ze vanaf nu het heft in handen neemt maar dat wordt voor haar en de kinderen geen fijne situatie. Noodopvang is er amper en waarschijnlijk is het ook niet schrijnend genoeg als haar partner alcoholist is maar verder niet zorgt voor een levensbedreigende situatie.

Je zal dus nog wel even met ze 'opgescheept' zitten. Geniet maar even van Pacific Rim en de volgende zuippartij. Op den duur komt ze terug omdat ze voorlopig geen alternatief zal hebben.
Kunnen we niet doen alsof ik haar wel ernstig bedreig als we dat samen afstemmen? En dan voor mij minimale gevolgen want ik ga echt niet de gevangenis in om haar maar te helpen met uit huis gaan. Maar als we samen zeggen dat er een gevaarlijke situatie is voor haar kan ze dan niet snel echt weg blijven?
pi_213275435
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2024 23:52 schreef Masberum het volgende:

[..]
Kunnen we niet doen alsof ik haar wel ernstig bedreig als we dat samen afstemmen? En dan voor mij minimale gevolgen want ik ga echt niet de gevangenis in om haar maar te helpen met uit huis gaan. Maar als we samen zeggen dat er een gevaarlijke situatie is voor haar kan ze dan niet snel echt weg blijven?
Mafkees.
  zaterdag 20 april 2024 @ 23:55:46 #105
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_213275446
quote:

[..]
Je wilt haar en je kinderen naar een blijf-van-mijn-liijf-huis hebben ofzo?
Ik vermoed dat je een omgangsregeling dan kan vergeten. Nou ja misschien onder toezicht. Maar ach zo te zien zit je daar toch niet op te wachten. :{
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  zaterdag 20 april 2024 @ 23:55:58 #106
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_213275447
quote:

[..]
Waarom ga jij niet kijken of je weg kan? Heb je je rust, zit je niet met haar opgescheept. En aan een studio met een tv en een koelkast lijk je wel genoeg te hebben. Dat zal in ieder geval veel makkelijker zijn dan dat zij met de kinderen een andere plek moet zoeken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_213275491
quote:

[..]
Je vraagt om serieuze reacties en dan post je zelf dit.
pi_213275505
quote:

[..]
Ze kan aangeven dat ze doodsbang voor je is, maar dat je nooit concreet gedreigd hebt, dan is er juridisch geen issue, maar zal ze wel vlot in de molen zitten.
-nee-
  zondag 21 april 2024 @ 00:13:41 #109
40566 Ericr
Livewrong
pi_213275522
quote:

[..]
Je komt in een veilig thuis situatie en krijgt zeer waarschijnlijk ook jeugdzorg en in een later stadium de raad voor de kinderbescherming op je dak. Dat wordt zo snel een clusterfuck dat je waarschijnlijk hoopt dat je er nooit aan begonnen was. Jij bent het probleem dan door je alcoholisme en je zal zeker niet met fluwelen handschoenen worden aangepakt.

In ieder geval zal faken dat er een bedreigende situatie is alarmbellen laten rinkelen. En eigenlijk is die situatie niet eens fake omdat jij een bedreiging vormt voor je gezin door je handelen.
pi_213275571
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 00:13 schreef Ericr het volgende:

[..]
Je komt in een veilig thuis situatie en krijgt zeer waarschijnlijk ook jeugdzorg en in een later stadium de raad voor de kinderbescherming op je dak. Dat wordt zo snel een clusterfuck dat je waarschijnlijk hoopt dat je er nooit aan begonnen was. Jij bent het probleem dan door je alcoholisme en je zal zeker niet met fluwelen handschoenen worden aangepakt.

In ieder geval zal faken dat er een bedreigende situatie is alarmbellen laten rinkelen. En eigenlijk is die situatie niet eens fake omdat jij een bedreiging vormt voor je gezin door je handelen.
Hoe willen ze bewijzen dan dat ik tevaak alcohol drink? De omgeving merkt er niks van omdat het alleen 's avonds is (en nu dus 's nachts kort)
  zondag 21 april 2024 @ 00:29:04 #111
37150 livelink
pi_213275597
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 00:25 schreef Masberum het volgende:

[..]
Hoe willen ze bewijzen dan dat ik tevaak alcohol drink? De omgeving merkt er niks van omdat het alleen 's avonds is (en nu dus 's nachts kort)
Als jij eenmaal alleen woont merkt de omgeving het snel genoeg.
  zondag 21 april 2024 @ 00:34:48 #112
40566 Ericr
Livewrong
pi_213275636
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 00:25 schreef Masberum het volgende:

[..]
Je wil toch de officiële weg bewandelen. Dan komt dat vroeger of later echt wel uit. Denk je serieus dat je van haar af kan komen zonder dat er iets van jullie situatie wordt opgemerkt?
pi_213275676
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 00:34 schreef Ericr het volgende:

[..]
Je wil toch de officiële weg bewandelen. Dan komt dat vroeger of later echt wel uit. Denk je serieus dat je van haar af kan komen zonder dat er iets van jullie situatie wordt opgemerkt?
Als eerste intake bij Veilig Thuis,in mijn geval heb ik ruim 2 uur mijn verhaal gedaan (na 10 minuten kreeg ik al te horen dat ik diezelfde dag al terecht kon in een blijfvanmijnlijfhuis. Let wel: mijn situatie werd als zeer gevaarlijk gezien)

In TS zijn geval zal jeugdzorg ingeschakeld worden. Mag hij zijn kinderen onder toezicht zien.

Als zijn vriendin al in aanmerking komt voor een blijfvanmijnlijf.

En daar zal ze toch moeten gaan praten. Mag geen contact meer met hem. Er zal aangespoord worden aangifte te doen.

Over de situatie in het blijf zal ik me niet verder uitwijden behalve dan dat zijn vriendin met de kinderen minimaal een half jaar op 1 kamer zal wonen. Sanitair etc delen met 30-40-50 andere vrouwen en kinderen.

Kinderen zullen naar een andere school moeten.

Etc etc
pi_213275682
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 00:29 schreef livelink het volgende:

[..]
Als jij eenmaal alleen woont merkt de omgeving het snel genoeg.
Nou dat is nog maar de vraag.
  zondag 21 april 2024 @ 00:47:55 #115
37150 livelink
pi_213275695
quote:
11s.gif Op zondag 21 april 2024 00:45 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]
Nou dat is nog maar de vraag.
Tja, op zijn werk waarschijnlijk wel. En dat is ook zijn omgeving.
pi_213275697
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 00:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je vraagt om serieuze reacties en dan post je zelf dit.
Dit, hier haak ik ook definitief af en ik hoop eerlijk gezegd dat een moderator hier een slot op gooit, totale waanzin gewoon
  zondag 21 april 2024 @ 00:50:09 #117
40566 Ericr
Livewrong
pi_213275707
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2024 00:44 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Als eerste intake bij Veilig Thuis,in mijn geval heb ik ruim 2 uur mijn verhaal gedaan (na 10 minuten kreeg ik al te horen dat ik diezelfde dag al terecht kon in een blijfvanmijnlijfhuis. Let wel: mijn situatie werd als zeer gevaarlijk gezien)

In TS zijn geval zal jeugdzorg ingeschakeld worden. Mag hij zijn kinderen onder toezicht zien.

Als zijn vriendin al in aanmerking komt voor een blijfvanmijnlijf.

En daar zal ze toch moeten gaan praten. Mag geen contact meer met hem. Er zal aangespoord worden aangifte te doen.

Over de situatie in het blijf zal ik me niet verder uitwijden behalve dan dat zijn vriendin met de kinderen minimaal een half jaar op 1 kamer zal wonen. Sanitair etc delen met 30-40-50 andere vrouwen en kinderen.

Kinderen zullen naar een andere school moeten.

Etc etc
Wat ik al eerder beschreef. 1 grote clusterfuck waar je zelf op den duur amper invloed op hebt. De kinderen worden daar ook niet beter van
pi_213275717
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 00:47 schreef livelink het volgende:

[..]
Tja, op zijn werk waarschijnlijk wel. En dat is ook zijn omgeving.
Genoeg alcoholisten die prima functioneren.
pi_213275742
Zelf ben ik meestal stoned.
pi_213275760
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 00:50 schreef Ericr het volgende:

[..]
Wat ik al eerder beschreef. 1 grote clusterfuck waar je zelf op den duur amper invloed op hebt. De kinderen worden daar ook niet beter van
Je gaat een molen in dat wil je niet weten. Helemaal met kinderen.

Oh en let wel, meerdere vrouwen zijn er zonder pardon uitgezet toen bleek dat ze hadden gelogen over hun situatie.

En dan heb je echt niks meer dus.
pi_213275830
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2024 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ken je de pohi en dus de geschiedenis van deze user?
Ik niet, maar vind het topic op basis van TT+OP al mooi. Je ziet gelijk aan alles dat dit verhaal “niet klopt”, verzonnen of zwaar onvolledig is.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zondag 21 april 2024 @ 01:38:44 #122
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213275845
@Masberum ik heb je gisteren gewoon normaal antwoord op je vragen gegeven. Ben jij inmiddels in staat om een probleem met alcohol toe te geven? Of denk je dat het overdreven is hier?

Als wel, en je denkt dat je een probleem ermee hebt. En je dat ook gewoon erkent dan kunnen we misschien wel betere adviezen geven ipv alle reacties waardoor je steeds in de verdediging schiet. Misschien dat het begin naar een nieuwe toekomst ligt in het accepteren van je probleem. En ook je huisarts kan je de juiste kant op wijzen. Ik snap dat je voelt dat het niet allemaal aan jou ligt, maar voor een oplossing moet ook wel iedereen mee werken in jouw thuis situatie.
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 21 april 2024 @ 08:54:35 #123
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_213276827
quote:

[..]
...ja dag. Doe even normaal.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')