Ik denk dat ze zo vol was van haar eigen kunnen, dat ze dacht haar gewone truukje te kunnen doen. Maar dat is lastig bij mensen die niet doen aan zorgvuldig woorden kiezen en elk gesprek zien als een pissing match.quote:Op woensdag 15 januari 2025 10:27 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Zo denkt een normaal mens ja. Maar Weski is natuurlijk verslaafd aan aandacht. Daarom ziet ze er zo raar uit en daarom deed ze dit soort zaken.
Je weet dat het OM alleen kan afluisteren als een rechtbank daar een machtiging voor heeft afgegeven? Maar goed je zult de rechtbank vast ook corrupt vindenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat denk jij ja. Sowieso moet je het OM nooit vertrouwen. In het geval van Weski lijkt het me heel aannemelijk dat het OM gewoon hun afluisterde. Ik vind het helemaal niet opvallend dat ze zo'n telefoon gebruikten.
Ik bedoel, kijk eens naar de NCTV of onze inlichtingendiensten, wat die allemaal uitspoken, het OM doet net zo goed van die fratsen.
Dat zeg ik niet, maar je bent te goedgelovig als je denkt dat dit niet plaatsvindt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:03 schreef Questular het volgende:
[..]
Je weet dat het OM alleen kan afluisteren als een rechtbank daar een machtiging voor heeft afgegeven? Maar goed je zult de rechtbank vast ook corrupt vinden
Als ze onrechtmatig afluisteren dan houdt het geen stand in de rechtzaal. Dus dan heeft Weski geluk.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar je bent te goedgelovig als je denkt dat dit niet plaatsvindt.
Kijk eens naar de geschiedenis zou ik zeggen.
Rechtmatig afluisteren is geen heksentourquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:20 schreef Questular het volgende:
[..]
Als ze onrechtmatig afluisteren dan houdt het geen stand in de rechtzaal. Dus dan heeft Weski geluk.
https://www.politie.nl/in(...)r%20jaar%20of%20meer.quote:Wanneer mag de politie afluisteren of tappen?
De politie mag alleen afluisteren of tappen als de rechter-commissaris hiervoor toestemming heeft gegeven. Er moet sprake zijn van ernstige inbreuk op de rechtsorde en het moet gaan om een misdrijf waarop een gevangenisstraf staat van vier jaar of meer.
Dat weet ik, degene die ik quote heeft daar meer moeite mee.quote:Op woensdag 15 januari 2025 16:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Rechtmatig afluisteren is geen heksentour
[..]
https://www.politie.nl/in(...)r%20jaar%20of%20meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |