abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213289452
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 23:08 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik hou toch maar een slag om de arm, S10 leek ook zo lekker te gaan met de streams en dat leverde uiteindelijk ook maar heel weinig op in de televote :')

Al lijkt me de hype hier wel een stuk sterker natuurlijk
Ja, maar ook hier weer een voorbeeld van slecht vertaald naar het podium. Zat ook veel meer in. In eigenlijk al onze acts wel, maarja als er weinig budget beschikbaar is en de artiest of platenmaatschappij ook niet veel budget vrijmaakt..... Al is dat misschien niet eens altijd het hoofdprobleem geweest. Ik vind ons ook gewoon niet zo creatief. We hebben wel creatieve mensen in NL, maar die zitten of zaten nooit in het Avrotros team. Nu met Govert Meit en Joost heb ik er wel meer vertrouwen in.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 april 2024 @ 00:17:19 #177
163650 Greys
pi_213289658
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 22:20 schreef Dave het volgende:

[..]
Sergey Lazarus komt met scream en you are the only one in de buurt.

Of Moldavië met die deurtjes.

In een Led screen stappen kan denk ik niet met het standaard aanwezige scherm, dan zul je zelf al schermen mee moeten gaan nemen. Wordt een dure aangelegenheid.
Ik bedoel eigenlijk meer dat iemand er bv aan de zijkant 'in' loopt (en dan eigenlijk achter) en je hem digitaal op het scherm verder ziet lopen zeg maar. Dus een beetje zoals in de clip, waar iemand op een game scherm kijkt en de camera dan soort van in het scherm duikt en je hem in de game ziet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213289688
Ben benieuwd of ze tevreden zijn met stand inns en of hij daar nog wat over gaat posten.
Verder deze week hopelijk nog wat hypen met kaarija en heel veel de act oefenen.
pi_213290701
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 23:30 schreef grazz het volgende:

[..]
Ja, maar ook hier weer een voorbeeld van slecht vertaald naar het podium. Zat ook veel meer in. In eigenlijk al onze acts wel, maarja als er weinig budget beschikbaar is en de artiest of platenmaatschappij ook niet veel budget vrijmaakt..... Al is dat misschien niet eens altijd het hoofdprobleem geweest. Ik vind ons ook gewoon niet zo creatief. We hebben wel creatieve mensen in NL, maar die zitten of zaten nooit in het Avrotros team. Nu met Govert Meit en Joost heb ik er wel meer vertrouwen in.
Ik gok dat het optreden van S10 er wel wat mooier uit had gezien in Rotterdam, maar ja jeetje wat was dat ook simpel. :+ en we hadden de lasers gezien dus alles viel daarna sowieso tegen. _O-
pi_213290718
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 00:28 schreef drxanax het volgende:
Ben benieuwd of ze tevreden zijn met stand inns en of hij daar nog wat over gaat posten.
Het moet toch hilarisch zijn om dat te zien. :D Helemaal als een Zweed je nummer ook nog gaat proberen te zingen in plaats van playbacken wat je de laatste jaren wel steeds meer zag.
pi_213291251
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 09:37 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik gok dat het optreden van S10 er wel wat mooier uit had gezien in Rotterdam, maar ja jeetje wat was dat ook simpel. :+ en we hadden de lasers gezien dus alles viel daarna sowieso tegen. _O-
Maar dat dan ook niemand denkt: ho, wacht ff, dit is veel vetter dan wat we voor ogen hadden. Het is niet dat ze echt een concept hadden qua staging (tenminste, ik heb het niet gezien).
pi_213291339
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 10:47 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Maar dat dan ook niemand denkt: ho, wacht ff, dit is veel vetter dan wat we voor ogen hadden. Het is niet dat ze echt een concept hadden qua staging (tenminste, ik heb het niet gezien).
En ook nog op een middagje bij DWDD bedacht en uitgevoerd terwijl S10's team waarschijnlijk (mag ik hopen) langer hedden nagedacht over staging in ITA.
pi_213291354
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 10:47 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Mijn gevoel zegt dat ze zoiets wilden creëren als Barbara Pravi. Heel simpel, maar toch mooi door licht en beeld. Alleen dan kom je er in Italië achter dat ze dat daar helemaal niet kunnen en dat halve podium ook nog stuk is.

Dat met die lasers zal ook wel niet gekund hebben, niet daar in ieder geval. Maar het was wel een veel beter idee ja.
  maandag 22 april 2024 @ 11:32:20 #184
436222 Japepk
Padvinder
pi_213291573
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2024 00:17 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik bedoel eigenlijk meer dat iemand er bv aan de zijkant 'in' loopt (en dan eigenlijk achter) en je hem digitaal op het scherm verder ziet lopen zeg maar. Dus een beetje zoals in de clip, waar iemand op een game scherm kijkt en de camera dan soort van in het scherm duikt en je hem in de game ziet.
Eerlijk is eerlijk, wat betreft zo'n ledscherm hebben we volgens mij nog niet half gezien wat je daarmee kunt. Er zijn al wel toffe dingen mee gedaan, maar al die delegaties werken natuurlijk maar 1x per jaar, 3 minuten met dat scherm. Dan leer je het ook niet echt kennen om de boel eens op zijn kop te gooien of zo. Los van het feit dat er soms door landen extraatjes aan worden toegevoegd, zoals dat transparante scherm in Rotterdam. Denk dat Heroes nog een van de betere uitingen had, wat dat betreft.
't Echte en 't ware!
pi_213291629
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2024 11:03 schreef Em31 het volgende:

[..]
Mijn gevoel zegt dat ze zoiets wilden creëren als Barbara Pravi. Heel simpel, maar toch mooi door licht en beeld. Alleen dan kom je er in Italië achter dat ze dat daar helemaal niet kunnen en dat halve podium ook nog stuk is.

Dat met die lasers zal ook wel niet gekund hebben, niet daar in ieder geval. Maar het was wel een veel beter idee ja.
Het was in ieder geval een idee. Bij een goede staging zit er een idee achter.

Wat dat betreft kun je bij Joost wel iets beters verwachten, die denkt heel erg in concepten. Al snap ik bv. niet waarom de regisseur/bedenker van die supertoffe videoclip dan niet bij de staging betrokken is.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 april 2024 @ 12:00:50 #186
163650 Greys
pi_213291896
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 11:37 schreef blackswangreen het volgende:
Al snap ik bv. niet waarom de regisseur/bedenker van die supertoffe videoclip dan niet bij de staging betrokken is.
Dat is diegene misschien wel, dat weten we volgens mij niet. Net zoals er meerdere mensen aan het lied zelf hebben gewerkt komt het idee van de staging misschien ook wel uit een vriendengroep van breinen! En gaat Gover mee als opzichter op dat vlak.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213292108
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2024 12:00 schreef Greys het volgende:

[..]
Dat is diegene misschien wel, dat weten we volgens mij niet. Net zoals er meerdere mensen aan het lied zelf hebben gewerkt komt het idee van de staging misschien ook wel uit een vriendengroep van breinen! En gaat Gover mee als opzichter op dat vlak.
Ook waar, de maker van de visuals stond verder ook niet bij het lijstje waar de Avrotros mee kwam. Die gast maakt wel echt toffe dingen trouwens.

tiktok
  maandag 22 april 2024 @ 12:34:44 #188
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213292137
13%

Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 april 2024 @ 12:41:51 #189
163650 Greys
pi_213292182
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 12:30 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ook waar, de maker van de visuals stond verder ook niet bij het lijstje waar de Avrotros mee kwam. Die gast maakt wel echt toffe dingen trouwens.

[ tiktok ]
Ja daarom! Ik denk echt dat het hele proces een TeamJoost ding is vol creatieve koppen die elkaar goed aanvullen op diverse vlakken en ik vermoed ook zeker dat Joost de medebedenker(s) van de clip ook bij het stagingidee betrokken heeft. Tof hoor zo'n creatieve vriendengroep. O+

Tantu stond in de hal bij de Eurovision persmiddag ook zo lief trots te kijken naar wat Joost allemaal deed.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213292330
quote:
14s.gif Op maandag 22 april 2024 12:41 schreef Greys het volgende:

[..]
Ja daarom! Ik denk echt dat het hele proces een TeamJoost ding is vol creatieve koppen die elkaar goed aanvullen op diverse vlakken en ik vermoed ook zeker dat Joost de medebedenker(s) van de clip ook bij het stagingidee betrokken heeft. Tof hoor zo'n creatieve vriendengroep. O+

Tantu stond in de hal bij de Eurovision persmiddag ook zo lief trots te kijken naar wat Joost allemaal deed.
Tantu lijkt me sowieso heel lief! Ik kende hem alleen van naam, maar onlangs in de podcast van GJ en Marco heb ik voor het eerst z'n stem gehoord in dat interview met hem en het lijkt me een hele lieve gast en ook een hele goede beste vriend voor Joost. O+
pi_213292564
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2024 12:34 schreef GeorgeM het volgende:
13% [ afbeelding ]

[ afbeelding ]
pi_213293127
13 is wel een ongeluksgetal ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_213293810
  maandag 22 april 2024 @ 16:26:16 #194
436222 Japepk
Padvinder
pi_213293859
Hmm, geeft rare vibes alsof hij net p*rn heeft zitten kijken en nu de downer achteraf heeft 🙈
't Echte en 't ware!
pi_213293863
Wat is dat nou weer? Kleedjesmarkt :') .
Ben hier voor het songfestivalforum.
pi_213293940
Een hint mbt de staging?
pi_213294003
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 16:33 schreef grazz het volgende:
Een hint mbt de staging?
Het publiek gaat met hem karaoke zingen in zijn ouderlijk huis in Fryslan van vroeger!
pi_213294027
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2024 00:17 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik snapte het idee dat je had. Kan wellicht met die schermen die aan het plafond hangen, die kunnen denk ik zakken tot op het podium (als ik dit plaatje mag geloven). Dan zou je er wellicht achter/in kunnen glippen?

C’est Davie :o)
pi_213294051
quote:
11s.gif Op maandag 22 april 2024 16:21 schreef grazz het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien voor A Little Bit More
pi_213294620
quote:
11s.gif Op maandag 22 april 2024 16:21 schreef grazz het volgende:
[ afbeelding ]
is dit een verwijzing naar Marina Satti?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')