Dat kan echt niet anders. Zelfs als ze het niet zouden repeteren met pers erbij heb je nog de Juryshow de avond ervoor waar het aanwezige publiek het ook al ziet.quote:Op zondag 21 april 2024 10:43 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat de troef al tijdens de repetities duidelijk wordt (toch?). Zoiets wil je bewaren tot de halve finale zelf.
Geweldig ditquote:
Dit denk ik ook.quote:Op zondag 21 april 2024 12:09 schreef Greys het volgende:
Ok dan doe ik ook een gokje:
Ik denk iets als in de video met die game, dat hij van live beelden op het podium op een gegeven moment ineens *in* het LED scherm terecht komt zeg maar, dat je hem daar een stukje op ziet en hij er dan weer uit komt in andere outfit ofzo.
En dan aan het einde nog iets met een molen in de fik.
Zoiets denk ik ook, iets met beelden die niet daar op dat moment gebeuren, maar dat het wel zo lijkt.quote:Op zondag 21 april 2024 12:09 schreef Greys het volgende:
Ok dan doe ik ook een gokje:
Ik denk iets als in de video met die game, dat hij van live beelden op het podium op een gegeven moment ineens *in* het LED scherm terecht komt zeg maar, dat je hem daar een stukje op ziet en hij er dan weer uit komt in andere outfit ofzo.
En dan aan het einde nog iets met een molen in de fik.
Het is wel Gover Meit he, die dit zegt. In het buitenland snappen ze de half ironische toon al niet waarmee Joost en z'n team vaak communiceren, maar als wij het al niet begrijpen...quote:Op zondag 21 april 2024 13:04 schreef d_elise het volgende:
Met dit nieuws denk ik toch echt dat de technische repetities als grootste factor hebben bijgedragen aan de stijging bij de bookies de afgelopen dagen. Ben zo benieuwd! Dat zou namelijk ook betekenen dat hij bij de echte repetities nog wel eens verder zou kunnen stijgen, als hij de hype waarmaakt en het echt iets baanbrekends is. Spannend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |