Ik heb er de kracht niet meer voorquote:Op maandag 22 april 2024 22:25 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik denk nu alleen maar steeds aan 'No more boleros'
Gerard Joling 2025.quote:Op maandag 22 april 2024 22:25 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik denk nu alleen maar steeds aan 'No more boleros'
Samen met Gordon in een dis-rap naar elkaar zingend: Maastricht 2026quote:
Volgens mij is er nooit echt iets gelekt tijdens stand inn rehearsals toch?quote:Op dinsdag 23 april 2024 11:25 schreef drxanax het volgende:
Eigenlijk wel knap dat er niets lekt mbt stand inn rehearsals in deze tijd. Zitten toch tig mensen in de venue. We have to trust the process.
Maanlanding, fysiek onmogelijk, nog nooit vertoond. Vetste wat ze ooit hebben gedaan.quote:
maar Joost stond igg in de finale moet je dan maar denken!quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:01 schreef Lt.Bookman het volgende:
Vannacht over ESC gedroomd
Ik was in slaap gevallen en had de hele show gemist. Werd wakker toen de jurypunten al verdeeld waren. Nemo had daarbij een gigantische voorsprong. Bij de televote kreeg Joost amper iets en hij eindigde 23e. In mijn droom meteen woest de televisie uitgezet
quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Govert als je hier meeleest, gebruik dan het toverwoord 'Toetertjes'!
Ik zie Gover er wel voor aan om op fok te zitten ja, gewoon als bagger user ergens die regelmatig een rel schoptquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Govert als je hier meeleest, gebruik dan het toverwoord 'Toetertjes'!
"DAN GAAT M'N SCHOKBAND WEER AF"quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht ook al, bij elke vraag straks dat hij daar niets over kan zeggen.
Zuur gedoe haha.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:23 schreef Dave het volgende:
Dat hypen wordt ook niet overal gewaardeerd zag ik al in de comments. "Focus on the singing please" etc.
Veel zure fans houden totaal niet van een type zoals Joost. Daarnaast zijn het dit jaar wel vaak mensen die Kroatië als favoriet hebben, dus lijkt me dat ze ‘m als een bedreiging zien en het daardoor komt.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:23 schreef Dave het volgende:
Dat hypen wordt ook niet overal gewaardeerd zag ik al in de comments. "Focus on the singing please" etc.
Er worden nog steeds nieuw geplande video's toegevoegd door Eurovision aan de A Little Bit More playlist dus wellicht dat er daar iets verschijnt een dezer dagen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:27 schreef Dave het volgende:
Ben wel benieuwd of die hele Finland trip naast wat leuke tiktoks/instas nog wat anders op gaat leveren!
Of heb ik iets gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |