Vind je wat patat uit de oven en een salade comfortfood?quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb besloten dat ik comfortfood mag vandaag. Vanavond eet ik patatjes en vis uit de oven, met een lekkere salade erbij
Lekker!quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:38 schreef Molo het volgende:
De kinderen hier willen straks chips schotel dus we gaan lekker aan de extended nacho's
Ja er zijn ergere dingenquote:
Heerlijkquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond vergeet-me-nietjes (goedkope maar net zo lekkere asperges) met kruidensaus, krieltjes en geitenkaaskroketten.
Ja ?quote:Op vrijdag 19 april 2024 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vind je wat patat uit de oven en een salade comfortfood?![]()
Mijn gedachte hahaquote:Op vrijdag 19 april 2024 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vind je wat patat uit de oven en een salade comfortfood?![]()
zo raar is dat niet hoorquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik wist niet dat het raar comfort eten is...![]()
Comfort food is voor de meeste mensen wat vetter/ongezonderquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Klinkt heerlijk!!quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:58 schreef Karzai het volgende:
Ik heb bij mijn moeder gegeten ze had weer heerlijk gekookt, kreeg een groentesoepje vooraf
Hoofdgerecht spinaziepasta met eekhoorntjesbrood en shiitake paddenstoelen en Parmezaanse kaas
Mijn moeder kookt helaas niet zoquote:Op vrijdag 19 april 2024 19:58 schreef Karzai het volgende:
Ik heb bij mijn moeder gegeten ze had weer heerlijk gekookt, kreeg een groentesoepje vooraf
Hoofdgerecht spinaziepasta met eekhoorntjesbrood en shiitake paddenstoelen en Parmezaanse kaas
En dan met een paar consumptiebonnen bekers aanmaaklimonade attenquote:Op vrijdag 19 april 2024 17:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja er zijn ergere dingen
Jatogggggg
Ze gaan straks naar kinderdisco dus ze moeten ook nog even in de make up gezet worden![]()
Je moeder kan heerlijk koken!quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:58 schreef Karzai het volgende:
Ik vind een schuit Bram met pindasaus en mayonaise, een bamischijf en McFlurry comfort food.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hahaha mag toch! De luxe van vis... lekkere patatjes. En al mijn lievelingsgroenquote:Op vrijdag 19 april 2024 20:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En dan met een paar consumptiebonnen bekers aanmaaklimonade atten
[..]
Je moeder kan heerlijk koken!
Vind ze heel leuk ook zo te lezen.
[..]
Ik vind een schuit Bram met pindasaus en mayonaise, een bamischijf en McFlurry comfort food.
Of lasagne/carbonara zonder (al te veel) groente. Of een verse dikke gevulde koek of mergpijp , of..
Raar is het niet, maar wij verschillen daar nogal in denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |