@GGMM heeft hier ook wel eens last van. Heel vervelend ja.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:33 schreef Elan het volgende:
Terechte klacht. Die mondhygiënist is hier ook verschrikkelijk.
Je tandvlees bloed!
Ja vind je het gek als je er eerst een kwartier lang met ijzeren haken doorheen loopt te raggen
Als je zelf gewoon stokert (@DombohetOlifantje1) en je gebit goed verzorgt bloedt dat niet.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:33 schreef Elan het volgende:
Terechte klacht. Die mondhygiënist is hier ook verschrikkelijk.
Je tandvlees bloed!
Ja vind je het gek als je er eerst een kwartier lang met ijzeren haken doorheen loopt te raggen
Dat zei hij ook steeds maar die fase zijn we inmiddels voorbij omdat het uiteindelijk toch weer ontstoken is. Terwijl ik dagelijks 2 verschillende formaten raggertjes die hij geadviseerd heeft en flosdraad gebruik.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je zelf gewoon stokert (@:dombohetolifantje1) en je gebit goed verzorgt bloedt dat niet.
Geef je even een seintje als er een dag is waarop de de samenleving niet op kosten jaagt?quote:Op donderdag 18 april 2024 20:18 schreef roos94 het volgende:
Man man man, dat is me toch een partijtje verschrikkelijk. Moest vandaag weer.
Ik verzorg mijn gebit erg goed, heb ook nooit gaatjes of wat. 2x per jaar controle en dan halen ze altijd beetje tandsteen weg met zo'n apparaat wat een afschuwelijk geluid maakt.
Als kind ging ik al door de grond en nu nog steeds. Ik vind dat serieus zo pijnlijk, mijn keizersnede nasleep vond ik makkelijker te handelen dan dit.
Als de tandarts bezig is zet ik mijn nagels in mijn huid en ga heel hard duwen om de pijn te doorstaan. Wie herkent dit?
Kreeg ook kluun vibes.quote:Op vrijdag 19 april 2024 10:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wat een vervelende gebitsperikelen weer Kluun!
Even serieus: dat gepulk vind ik niet zo heel erg, dat na afloop je gebit een poosje lijkt te jeuken daarentegen...
Alles is gif in de juiste dosis. Van dat beetje fluoride in tandpasta ga je niet dood.quote:Op vrijdag 26 april 2024 00:58 schreef Doedelzak77 het volgende:
Je moet ook geen tandpasta met fluoride gebruiken is gif.
Dat komt meestal omdat het water koud is en de tip van dat ding tussen je tand en tandvlees komt. Als je tandvlees dan een beetje ontstoken is, doet dat best pijn. Daarnaast bereikt het geluid via het kaakbot direct je oor, dus het klinkt mega luid. Meestal wordt de pijn wat minder als je tandarts warm(er) water gebruikt.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:18 schreef roos94 het volgende:
Ik verzorg mijn gebit erg goed, heb ook nooit gaatjes of wat. 2x per jaar controle en dan halen ze altijd beetje tandsteen weg met zo'n apparaat wat een afschuwelijk geluid maakt.
Als kind ging ik al door de grond en nu nog steeds. Ik vind dat serieus zo pijnlijk
Nee niet dood maar je pijnappelklier vind het niet zo fijn en krimpt ervan en kan je later veel slechter slapen ook.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:31 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Alles is gif in de juiste dosis. Van dat beetje fluoride in tandpasta ga je niet dood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |