abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213250951
Beste Fokkers,

Jaren lang heb ik bij een vereniging gezeten echter heb ik nu twee jaar niet gespeeld. Ik zou me graag bij een vereniging aanmelden. Nu vraag ik mij af of dit het gehele jaar kan.

Zijn er voetballer die mij iets meer informatie kunnen geven m.b.t. het aanmelden bij een club en de procedure?

Mvg
pi_213259412
Het seizoen is bijna afgelopen. Aanmelden kan in principe het hele jaar, waarbij officieel volgens mij twee inschrijfmomenten zijn waarop je ook aan wedstrijden kan meedoen. Verder clubafhankelijk hoe ze omgaan met gebroken jaren en de verrekening van contributie.
  Trouwste user 2022 maandag 22 april 2024 @ 11:46:17 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_213291725
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2024 18:51 schreef Frommars99 het volgende:
Beste Fokkers,

Jaren lang heb ik bij een vereniging gezeten echter heb ik nu twee jaar niet gespeeld. Ik zou me graag bij een vereniging aanmelden. Nu vraag ik mij af of dit het gehele jaar kan.

Zijn er voetballer die mij iets meer informatie kunnen geven m.b.t. het aanmelden bij een club en de procedure?

Mvg
Je kunt je altijd aanmelden en/of spelen. Echter bij selectieteams staat er een tijdspanne tussen spelen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213298566
Het clubbeleid ten aanzien van gebroken jaren en contributieafrekening is aan verandering onderhevig.
pi_217101678
Aanmelden en spelen zijn altijd opties. Maar er is een gat in de actie als het gaat om het kiezen van teams.
pi_217171508
Ik zou zeggen, bezoek gewoon eens een wedstrijd en vind iemand van bestuur, en vraag of er nog teams zijn die mensen zoeken, meestal is dat wel het geval, en vraag dan of je keer met ze mag mee trainen, op die manier merk je snel genoeg of het een team is wat je ligt. Mijn ervaring is dat teams sterk kunnen verschillen, soms blijft er niemand een biertje drinken, andere teams, vinden dat de belangrijkste ervaring, en soms zijn het ook hechte vriendengroepen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')