abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213246212

Wat is de achterliggende reden om lemming topics te sluiten? Afnemende activiteit in klaagbaak en dan sluit je goed bedoelde nieuwe topics. Ik zie daar niet direct een gevaar in om die open te laten. Zie ik wat over het hoofd?

Eigenlijk meer een vraagtopic, dan een klachttopic. Maar ik vind het wel jammer als goedbedoelde lemmings worden gekilled.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_213246228
Soms heb je er best goede lemmingen tussen zitten waarvan ik de creativiteit best knap vind.

Kan er smakelijk om lachen en laten we wel wezen lachen is goed voor de mens.
Ook in moeilijke tijden.
pi_213246306
Als je alle lemmings laat staan, dan krijg je een beetje een raar forum. Waarin er misschien 5 OG-topics zijn en 30 lemmings op die 5 OG-topics. Lemmings worden niet echt op genote voor zover ik weet, en het is meer een grapje dat wel eens mag, en waar je ook van kan weten dat ze vroeg of laat op slot gaan.

Maar 5 OG-topics en de rest lemmings is zwaar kut, is een beetje alsof je fapje wil zetten op lekker wijf haar reddit profiel, en dan erachter komt dat ze overal dezelfde pic post. Dat is niet leuk en niet cool.

Verder had dit geen topic moeten zijn, maar had dit prima in: FlippingCoin in KLB / [Klaagbaak feedback] Hier stond iets anders. gekund..
pi_213246362
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 10:33 schreef Zoon_John het volgende:
Als je alle lemmings laat staan, dan krijg je een beetje een raar forum. Waarin er misschien 5 OG-topics zijn en 30 lemmings op die 5 OG-topics. Lemmings worden niet echt op genote voor zover ik weet, en het is meer een grapje dat wel eens mag, en waar je ook van kan weten dat ze vroeg of laat op slot gaan.

Maar 5 OG-topics en de rest lemmings is zwaar kut, is een beetje alsof je fapje wil zetten op lekker wijf haar reddit profiel, en dan erachter komt dat ze overal dezelfde pic post. Dat is niet leuk en niet cool.

Verder had dit geen topic moeten zijn, maar had dit prima in: FlippingCoin in KLB / [Klaagbaak feedback] Hier stond iets anders. gekund..
Dat topic is een lemming van dit topic.
Verder wel een goede uitleg. Begrijpelijk dan wel wat er wat aan gedaan wordt. Mag een slotje op.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_213246400
Een lemming is leuk als het niet zo duidelijk is dat het een lemming is
pi_213246796
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 10:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een lemming is leuk als het niet zo duidelijk is dat het een lemming is
Klopt
Huidige lemmings zijn alleen maar de TT veranderen en de OP een beetje
En het zijn constant dezelfde inspiratieloze mensen die dat doen

PURE VERVUILING VAN MIJN FOK!
lol
pi_213247334
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 10:18 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Autisme van een bepaalde moderator
Toen zijn moeder hem voor het eerst zag zei ze: geen idee wat dit moet voorstellen, maar het wordt lachen!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')