Er zijn livestreams maar lukt me niet om die te kijken Telefe zendt shows uit live tv-shows zijn vaak laat in de nacht ( denk komende nacht weer ) en door de week vanaf 16 uur of zo uitzendingen met soms live beelden op Youtube en Twitch..quote:
Ja maar daar zie je wel de live-show op idd , maar sommige programmas zijn alleen op YT en twitchquote:
Nee , maar moet ik kijken ? Kijk nu voetbalquote:Op zondag 26 mei 2024 21:20 schreef mario390 het volgende:
weet je dat ijshockeywm final
schweiz vs tschech is ??
nu live
Nog niet geprobeerdquote:Op zondag 26 mei 2024 21:27 schreef mario390 het volgende:
werkt bij jou
wanneer je op
mirandolacasa.com gaat??
dat is toch kompliziertquote:
Ik kreeg het niet werkendquote:Op zondag 26 mei 2024 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn livestreams maar lukt me niet om die te kijken Telefe zendt shows uit live tv-shows zijn vaak laat in de nacht ( denk komende nacht weer ) en door de week vanaf 16 uur of zo uitzendingen met soms live beelden op Youtube en Twitch..
Op twitch zijn soms ook gebruikers die de livestreams uitzenden ...
kijk de 5te topic kann ik nog altijd niet zien, ben full memberquote:Op zondag 26 mei 2024 21:39 schreef spapaars het volgende:
En weer een vrouw die moet vertrekken, 3e op rij.
https://streamable.com/0z3adv
Denk dat je not trusted genoeg bent of crew onlyquote:
Ik moet nog minimaal 100 postenquote:Op zondag 26 mei 2024 23:22 schreef mario390 het volgende:
nee het staat vip exklusive
content en dann 5 topics
ik kann nur 4 zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |