abonnement Unibet Coolblue
pi_213241640


quote:
Tv-provider Ziggo is tijdelijk gestopt met het doorgeven van BabyTV. De kinderzender werd woensdagmiddag voor de tweede keer in korte tijd overgenomen door hackers. Daardoor was bijna een kwartier lang gewelddadige Russische propaganda te zien op de tv-zender.
"Wij zijn geschrokken van de beelden die vanmiddag via BabyTV zijn uitgezonden", vertelt een woordvoerder van Ziggo aan NU.nl. "Het is absoluut niet de bedoeling dat kinderen en baby's aan dit soort beelden worden blootgesteld."

Ziggo heeft BabyTV uit voorzorg tot nader order op zwart gezet. "Daarnaast hebben wij ervoor gezorgd dat de beelden zijn verwijderd uit ons archief, waardoor deze niet meer terug te kijken zijn", legt de Ziggo-woordvoerder uit.

De uitzending van BabyTV werd woensdag rond 14.12 uur overgenomen door hackers. Vervolgens was het Russische propagandafilmpje te zien dat op 28 maart ook al was uitgezonden op de zender.

Dit keer werd de uitzending voor langere tijd overgenomen. De propaganda was ruim dertien minuten zichtbaar op de kinderzender. De beelden waren ook aanzienlijk gewelddadiger; zo waren er bombardementen en verwoeste steden te zien.
https://www.nu.nl/tech/63(...)sche-propaganda.html
Ik krijg nog geld van je.
pi_213241992
Baby’s horen sowieso geen tv te kijken.
pi_213243039
Is wel het juiste niveau voor die propagandisten!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 17 april 2024 @ 22:16:04 #4
402274 Cruzinats
staatsgevaarlijke kikker
pi_213243328
Hopelijk probeert niemand dit te framen op de Russen, lijkt mij namelijk vrij duidelijk dat hier een groepje edgy lolbroeken achterzitten.
pi_213243494
Om de jongste generatie aan te spreken moet je het natuurlijk wel een beetje in de belevingswereld inpassen. Domweg gebombardeerde infrastructuur tonen is dat natuurlijk niet.

pi_213243737
quote:
9s.gif Op woensdag 17 april 2024 22:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Om de jongste generatie aan te spreken moet je het natuurlijk wel een beetje in de belevingswereld inpassen. Domweg gebombardeerde infrastructuur tonen is dat natuurlijk niet.

[ afbeelding ]
Dit is akelig
U MAD?
pi_213243759
Kinderachtig.
pi_213244018
Als je in de laatste week van maart nieuws bent met je televisiestationnetje omdat je gehackt bent, zou ik verwachten dat je momenteel druk bent met onderzoek. Daarnaast heb je snel maatregelen genomen, want dit moet gelijk stoppen! Dus toegang blokkeren, wachtwoorden wijzigen, whitelists opschonen en de servers monitoren op ongebruikelijke activiteiten.

Als ze dan 15 dagen later weer over je heen walsen, kom je wel in de gevarenzone. Wat ga je nu wèl doen (wat je in maart al had moeten doen) om te garanderen dat het nu klaar is?
_-L'avenir est déja là
  Moderator woensdag 17 april 2024 @ 23:31:54 #9
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213244967
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 23:20 schreef Paddo het volgende:
Als je in de laatste week van maart nieuws bent met je televisiestationnetje omdat je gehackt bent, zou ik verwachten dat je momenteel druk bent met onderzoek. Daarnaast heb je snel maatregelen genomen, want dit moet gelijk stoppen! Dus toegang blokkeren, wachtwoorden wijzigen, whitelists opschonen en de servers monitoren op ongebruikelijke activiteiten.

Als ze dan 15 dagen later weer over je heen walsen, kom je wel in de gevarenzone. Wat ga je nu wèl doen (wat je in maart al had moeten doen) om te garanderen dat het nu klaar is?
Welk bedrijf danwel omroep zit daarachter?
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')