Kijk, dan heb je dus niet slim gereden.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:41 schreef wimderon het volgende:
Maar hoe sterk was Rooijakkers, die eerst een hele tijd met Brown tussen de vroege kopgroep en het peloton heeft gezeten, teruggepakt werd, op 12 kilometer van de streep nog een keer solo ging aanvallen om een paar kilometer later teruggehaald te worden en nog weer mee te gaan met de aanval van Chabbey en uiteindelijk alsnog zesde wordt.
Miesjel Cornelisse lijkt me ook niet het tactische meesterbrein dat de rust en het overzicht in de auto bewaart.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kijk, dan heb je dus niet slim gereden.
Dat moet dus wel familie van Piet zijn.
Maar het is wel altijd gezellig in de bus.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Miesjel Cornelisse lijkt me ook niet het tactische meesterbrein dat de rust en het overzicht in de auto bewaart.
Wat betreft muziek gok ik niveau Jan Smit.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar het is wel altijd gezellig in de bus.
quote:Op woensdag 17 april 2024 19:52 schreef Slobeend het volgende:
Fans van Van Gils moeten nu even de NOS app openen en dan sport aanklikken.
Op een klim als deze kan deze tactiek ook prima.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toch is dit de tactiek waarmee Van der Breggen altijd won en Vollering zelf vorig jaar ook.
Echt een prima tactiek voor haar. Anderen zijn explosiever, dus zorgen dat iedereen al met zn longen in de goot ligt tegen de tijd dat sprinten wordt.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:26 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Op een klim als deze kan deze tactiek ook prima.
Onder de uitvallers onder meer: Hirschi, Ayuso, Teuns, I Izagirre, Bagioli, Skjelmose, Pidcock, Sobrero, Gaudu, Lapeira, Vlasov, Lazkano, Aranburu, Kwiatkowski, Bilbao en Hayter.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:38 schreef Fretwork het volgende:
Heel vet voor Niewiadoma!
Hele rare uitslag bij de heren, vast vanwege het weer. Dat fucking Dorian Godin maar 10 seconden weggeeft, en daarmee Ilan van Wilder, Quinten Hermans en Axel Laurence ver voorblijft is absurd te noemen.
Nou ja, dat is op zich logisch, maar dan ook binnen die groep van 25 man een hele rare verhouding. Laurence heeft het wel echt geprobeerdquote:Op woensdag 17 april 2024 20:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Onder de uitvallers onder meer: Hirschi, Ayuso, Teuns, I Izagirre, Bagioli, Skjelmose, Pidcock, Sobrero, Gaudu, Lapeira, Vlasov, Lazkano, Aranburu, Kwiatkowski, Bilbao en Hayter.
Dit soort beestenweer levert echt heel andere namen vooraan op dan gebruikelijk. Ook wel weer leuk.
Ja, ho maar.quote:Aan verschillende bussen hoorde je ongenoegen over het koersgedrag van UAE Team Emirates. Louis Vervaeke was uiteindelijk degene die het onder woorden bracht: “Net op het moment dat het begon te regenen, vielen ze aan. Zo had je geen tijd om naar de auto te gaan om kleren te halen. Ik ben meteen naar voor gereden, maar in de chaos die volgde heb ik nooit meer een jasje gekregen.”
Aan de Lotto-bus noemden ze de actie van UAE Emirates “het equivalent van aanvallen in de bevoorrading.” Niet echt collegiaal dus. “Het is een tactiek als een andere”, aldus Vervaeke. “Ze wilden het peloton flikken, maar uiteindelijk hebben ze vooral zichzelf geflikt. Op het moment van hun aanval dacht ik: zij zullen wel regenkledij hebben, maar blijkbaar was dat toch niet het geval.” Geen enkele renner van UAE haalde de finish.
quote:Op woensdag 17 april 2024 16:18 schreef DiegoFuser het volgende:
Karrel overtreft zichzelf hier echt met het geven van waardeloos commentaar. Dit slaat echt helemaal nergens meer op. Trek die idioot weg bij de microfoon.
WIELERFLITSEDquote:1joker
20:02
karl geeft helemaal niks om wielrennen,
al moet die man de carnaval presenteren interesseert hem niks, als die maar kan bazelen en bleiten
is gewoon een alcoholist die lijdt aan eindeloze wanen
verheerlijker van verzinsels
decadente dwaas
laat hem ober zijn in een of ander flut restaurant
fabel figuur
Die scheefpoeper? Zeker en vast.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb Ruben van Gucht vandaag de berg op zien wandelen richting top. Dat deed hij samen met Ine Beyen. Ik ben er 100% van overtuigd dat hij haar aanduwt. En niet alleen tijdens de verkenning van de Amstel Gold Race…
Dat had U al kunnen lezen in de boekskes.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb Ruben van Gucht vandaag de berg op zien wandelen richting top. Dat deed hij samen met Ine Beyen. Ik ben er 100% van overtuigd dat hij haar aanduwt. En niet alleen tijdens de verkenning van de Amstel Gold Race…
quote:Op woensdag 17 april 2024 16:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit gaan ze in Luik ook nog wel voelen.
Oh geen idee, ik ben geen Belg hé. Viel me vandaag wel op. Liep ie hoor in de stromende regen met een colbertje aan de paraplu vasthoudend voor die Inequote:Op woensdag 17 april 2024 23:13 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dat had U al kunnen lezen in de boekskes.
[ afbeelding ]
Mathieu zat maandag ook alweer in Spanjequote:
Dat soort mannen weten dat ze een alpha man zijnquote:Op donderdag 18 april 2024 06:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik ben geen Belg hé. Viel me vandaag wel op. Liep ie hoor in de stromende regen met een colbertje aan de paraplu vasthoudend voor die IneEn maar populair doen. Apart menneke wel.
Die Ine ziet er wel goed uit zeg, damn.quote:Op donderdag 18 april 2024 11:31 schreef Dutch_view het volgende:
Ah dat bedoelde Karrel dus met dat de comentaarcabine soms "gekuist" moest worden.
Er waren vast nog wat vlekken te zien die Ruben achterliet met Ine
Hij vindt zichzelf wel aardig mister Big Star, zoals hij er rondloopt.quote:Op donderdag 18 april 2024 06:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik ben geen Belg hé. Viel me vandaag wel op. Liep ie hoor in de stromende regen met een colbertje aan de paraplu vasthoudend voor die IneEn maar populair doen. Apart menneke wel.
Niet normaal. En waar is hij in België dan van bekend? Puur van de becommentariëren van vrouwenwielrennen en schijtlollige items tijdens de TdF? Hij loopt daar rond alsof hij Brad Pitt is.quote:Op vrijdag 19 april 2024 06:34 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf wel aardig mister Big Star, zoals hij er rondloopt.
Hij is Belgisch kampioen scheefpoepenquote:Op vrijdag 19 april 2024 06:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet normaal. En waar is hij in België dan van bekend? Puur van de becommentariëren van vrouwenwielrennen en schijtlollige items tijdens de TdF? Hij loopt daar rond alsof hij Brad Pitt is.
Bekend van het scheefpoepenquote:Op vrijdag 19 april 2024 06:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet normaal. En waar is hij in België dan van bekend? Puur van de becommentariëren van vrouwenwielrennen en schijtlollige items tijdens de TdF? Hij loopt daar rond alsof hij Brad Pitt is.
Whutquote:Op vrijdag 19 april 2024 07:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hij is Belgisch kampioen scheefpoepen
quote:
quote:scheefpoepen
(2009) (Vlaanderen, sch.) vreemdgaan. • Neenee, vreemd gaan in België noemt men - om in de sfeer van een paar antwoorden geleden te blijven - "scheefpoepen". (www.spijlbussen.nl, 11/10/2009) • Wie van onenightstands houdt, mag scheefpoepen. (http://driesup.wordpress.com, 22009/2010)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |