Goed zo. Maar ik heb begrepen dat iedere gokker weet dat hij verliest, maar toch f doorgaat met gokken. Net zoals een roker doorgaat met roken en een rukker doorgaat met rukken.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:55 schreef plesner het volgende:
[..]
Jazeker, al 10 jaar geen cent uitgegeven om te gokken. Ben wel genezen op de lange duur verlies je altijd
Wat is precies het verlies bij rukken?quote:Op woensdag 17 april 2024 16:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Goed zo. Maar ik heb begrepen dat iedere gokker weet dat hij verliest, maar toch f doorgaat met gokken. Net zoals een roker doorgaat met roken en een rukker doorgaat met rukken.
Dat witte spul wat uit je piemel komtquote:Op woensdag 17 april 2024 16:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wat is precies het verlies bij rukken?
Dit. Rechtsspraak in dit soort gevallen is soms zo onzinnig.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:42 schreef Halcon het volgende:
Mogen de gokbedrijven nu ook uitgekeerde winsten terug gaan eisen?
Zelf ook meegemaakt. Via vpn beetje gespeeld, winst gemaakt, wel wat inleg plus winst uitgekeerd, later kwamen ze erachter oid en kon niets uit laten betalen. Ik snap het principe, maar als ik dus 5000 had gestort en 2000 had verloren, en ze komen erachter dan zouden ze wrs die 3000 ook nog eens confisqueren. Het is letterlijk te bizar voor woorden.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:27 schreef opgebaarde het volgende:
Geen enkele medelijden met die gokbedrijven. Ze doen niet actief aan preventie of hulp en als ze een account vinden wat misschien valsspeelt of van een minderjarige is dan confisqueren ze al het geld dat er op staat. Hoeveel het ook is, 2+2 staat er vol mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |