Dit heeft niks met ontkenning door Turken te maken.quote:
Nou schiet Oekrane af en toe wel raak, maar het lijkt me dat er nog wel meer dan twee over zijnquote:Op woensdag 17 april 2024 14:54 schreef polderturk het volgende:
Er zijn nu twee Russische militaire basissen in Rusland.
En de uitspraken van de Armeense premier sluiten perfect aan op je eigen wereldbeeldquote:Op woensdag 17 april 2024 14:57 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dit heeft niks met ontkenning door Turken te maken.
Lees de tweets.
De Armeense premier Pashinyan heeft de uitspraken gedaan.
In Armeni bedoel ikquote:Op woensdag 17 april 2024 14:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou schiet Oekrane af en toe wel raak, maar het lijkt me dat er nog wel meer dan twee over zijn
Ja en Putin noemt een overduidelijke oorlog ook nog steeds een speciale operatie. Dat geneuzel met terminologie telkens en in dit geval is het nog irrelevant ook.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:57 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dit heeft niks met ontkenning door Turken te maken.
Lees de tweets.
De Armeense premier Pashinyan heeft de uitspraken gedaan.
Nieuwsberichten zijn allemaal echt.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:05 schreef Ali_boo het volgende:
Sputnik als bron gebruiken om je idiote claims te pushen
Al jaren ben je bezig om je eigen revisionist bs te pushen. In bnw had je daar je eigen topic geopend waar je claimde dat het helemaal niet had plaatsgevondenquote:Op woensdag 17 april 2024 15:08 schreef polderturk het volgende:
[..]
Nieuwsberichten zijn allemaal echt.
Lees de woedende reacties van Armenirs eronder. Velen zien premier Pashinyan als verader.
Wat denk jij dan?quote:Op woensdag 17 april 2024 15:45 schreef PiyeReloaded het volgende:
Niemand, behalve Turken en Armenen geeft hier een fuck om.
O trouwens, waar komt baklava vandaan TS? Griekenland toch?
Ik denk dat de consensus onder de historici meer zegt dan een onvolwassen forumusertje met twitterdiarree.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:04 schreef polderturk het volgende:
Ik vraag me af wat @:Qarrad hierover denkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |