Fish-o-filet met zo weinig denk ik.quote:
Dit is wel waar, zo'n familiezak kibbeling kost nu al bijna 13 euro dacht ik. Zo'n bakje heb je dan in klein of groot, maar dat is volgens mij ook 6 en 7 euro.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:21 schreef StevenHyde het volgende:
Naar aanleiding van een ander vandaag geopend topic van een meneer die klaagt over de prijs van een fish-o-burger-filter-dinges van de mcdonalds bedacht ik me een klacht waar ik zelf al tijden van baal. Vroegah was het nog leuk betaalbaar om vrijdag of zaterdag op de markt even een lekkere bak kibbeling te halen. Even struikelen over het woord ravigotti saus en dan heerlijk genieten van die lichtbruine parels.
Maar de laatste jaren is een bakkie kibbeling steeds duurder geworden en dat is klachtwaardig.
Het antwoord is ja.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:25 schreef Näsenbar het volgende:
Dan ga je zelf vis kweken, slachten en frituren. Kijken of je het goedkoper kan.
Dan ga je dat toch doen en laat je de markt links liggen.quote:
Ja zo'n familie unit was 2/3 jaar terug nog 9,95 hier en nu idd richting de 12/13 euro ja.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit is wel waar, zo'n familiezak kibbeling kost nu al bijna 13 euro dacht ik. Zo'n bakje heb je dan in klein of groot, maar dat is volgens mij ook 6 en 7 euro.
Ik ga toch niet alles zelf maken. Ben geen visboer.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:28 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dan ga je dat toch doen en laat je de markt links liggen.
Net even terug gezocht in m'n afschrijvingen, maar zo'n familiezak kost dus 12,75 hier.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja zo'n familie unit was 2/3 jaar terug nog 9,95 hier en nu idd richting de 12/13 euro ja.
quote:Op woensdag 17 april 2024 14:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Net even terug gezocht in m'n afschrijvingen, maar zo'n familiezak kost dus 12,75 hier.
Coolguy zei 12,75 voor een bucket.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:17 schreef junkiesietze het volgende:
Maar wat is duur dan? want niemand noemt een prijs
Nee, dat zei ik niet. Ik zei 12,75 voor een familiezak. Hoe die familiezak zich verhoudt tot genoemde bucket, geen idee.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Coolguy zei 12,75 voor een bucket.
nog best redelijk toch? een fles zaanse mayo is al 5,80 zag ik gister.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik niet. Ik zei 12,75 voor een familiezak. Hoe die familiezak zich verhoudt tot genoemde bucket, geen idee.
Naja, gebaseerd op de afschrijvingen die ik eerder heb terug gezocht op m'n bank eten we toch wel met enige regelmaat kibbeling, dus ik laat het er niet voor, maar het ís gewoon wel in relatief korte tijd best wel wat duurder geworden.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:28 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
nog best redelijk toch? een fles zaanse mayo is al 5,80 zag ik gister.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |