Neem ff macaroni mee voor MK en spaghetti voor mij.quote:
Nah,beide heb ik nog in huis. Ik hou het bij vlees, bier en snacks denk ikquote:Op vrijdag 19 april 2024 18:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Neem ff macaroni mee voor MK en spaghetti voor mij.
Ik heb snacksquote:Op vrijdag 19 april 2024 19:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nah,beide heb ik nog in huis. Ik hou het bij vlees, bier en snacks denk ik
Dan moet ik het maar met macaroni doen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nah,beide heb ik nog in huis. Ik hou het bij vlees, bier en snacks denk ik
quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wilde macaroni eten maar geen macaroni
Samen eten, opgelost.quote:Op vrijdag 19 april 2024 18:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb juist wel macaroni maar geen spaghetti en ik wilde spaghetti eten.
Knuffeltjequote:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik koop macaroni omdat ik spagetti gewoon niet kan eten zonder dat ik onder de vlekken zit of dat ik er uitzie als een holbewoner
Ja jij wilde de macaroni niet komen brengen…quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:48 schreef DrMarten het volgende:
Ze hebben de 0,25l flesjes Hertog Jan uit het assortiment gehaald
En nog veel ergens: ik vind nergens meer flesjes Kwaremontquote:Op vrijdag 19 april 2024 19:48 schreef DrMarten het volgende:
Ze hebben de 0,25l flesjes Hertog Jan uit het assortiment gehaald
Gewoon in kleine stukjes snijdenquote:Op vrijdag 19 april 2024 19:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik koop macaroni omdat ik spagetti gewoon niet kan eten zonder dat ik onder de vlekken zit of dat ik er uitzie als een holbewoner
Ja dat dus. Maar ik had het nog en het moet op.quote:Op vrijdag 19 april 2024 20:23 schreef Tegan het volgende:
Mijn lievelingspasta is penne.
Macaroni vind ik het mondgevoel van tegenvallen. Eet dat ook vrijwel nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |