En nu afwachten wat je er voor terug krijgtquote:Op woensdag 17 april 2024 14:26 schreef aeque het volgende:
Hoor ik ineens allemaal gebonk en gedoe in het huis naast mij, zijn ze in opdracht van de gemeente het huis aan het leeghalen. Blijkbaar is de hulp weigerende kluizenaar buurman paar weken terug overleden. Gelukkig niet in huis anders was het over een paar maanden gaan stinken denk ik.
Ja daar was ik ook al over aan het denken. Hij was verder altijd heerlijk rustig.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
En nu afwachten wat je er voor terug krijgt
Nou dat dus!quote:Op woensdag 17 april 2024 14:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja daar was ik ook al over aan het denken. Hij was verder altijd heerlijk rustig.
Ai, nare dingen zijn dat.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:26 schreef aeque het volgende:
Hoor ik ineens allemaal gebonk en gedoe in het huis naast mij, zijn ze in opdracht van de gemeente het huis aan het leeghalen. Blijkbaar is de hulp weigerende kluizenaar buurman paar weken terug overleden. Gelukkig niet in huis anders was het over een paar maanden gaan stinken denk ik.
Leefde de hond ook nog?quote:Op woensdag 17 april 2024 14:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ai, nare dingen zijn dat.
Zo kwam ik eens uit de kroeg, stond er politie in het pand waar ik toen woonde. Bleek dat een buurman een aantal deuren verder al een paar weken in zijn eigen uitwerpselen en die van de hond te liggen. Leefde nog wel, maar scheelde niet veel.
De stank die uit dat huis kwam was niet te harden
Kan ik mij voorstellen jaquote:Op woensdag 17 april 2024 14:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo kwam ik eens uit de kroeg, stond er politie in het pand waar ik toen woonde. Bleek dat een buurman een aantal deuren verder al een paar weken in zijn eigen uitwerpselen en die van de hond te liggen. Leefde nog wel, maar scheelde niet veel.
Schoonmakers in witte pakken en maskers enzo is er een flinke tijd bezig geweest om alles schoon te makenquote:
Dit was niet poetsen, maar rigoreus alles eruit. Grote container vol vuilniszakkenquote:Op woensdag 17 april 2024 15:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
Soms denk ik wel eens. Lijkt me heerlijk om zulke dingen te poetsen als werk. Omdat je dan echt sowieso resultaat ziet.
Haha daar kan ik mij wel in vinden. Maar als ik hier een week lang niet dagelijks veeg zie ik gelukkig ook wel verschil.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
Soms denk ik wel eens. Lijkt me heerlijk om zulke dingen te poetsen als werk. Omdat je dan echt sowieso resultaat ziet.
Het gaat om het punt dat je echt resultaat ziet en ik hou van rigoreusquote:Op woensdag 17 april 2024 15:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit was niet poetsen, maar rigoreus alles eruit. Grote container vol vuilniszakken
Hier waren de witte pakken gelukkig nog net niet nodig. Ik hoorde wel van die gasten die bezig waren dat het niet bijster schoon was.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit was niet poetsen, maar rigoreus alles eruit. Grote container vol vuilniszakken
Ja nouja ik zuig om de 2 dagen maar het is hier altijd wel stabiel zeg maarquote:Op woensdag 17 april 2024 15:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha daar kan ik mij wel in vinden. Maar als ik hier een week lang niet dagelijks veeg zie ik gelukkig ook wel verschil.
Dat soort dingen vind ik altijd zo tragisch...quote:Op woensdag 17 april 2024 14:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 april 2024 15:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja nouja ik zuig om de 2 dagen maar het is hier altijd wel stabiel zeg maar
Ik was er vroegah heel streng in maar dat heb ik gelukkig wel een beetje los kunnen laten.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
Lijkt me gewoon lekker om alles ook eens een teringzooi te laten worden maar dat trekt mijn ocd niet dus dat gebeurt toch niet
Mag ik een beetje van die OCD?quote:Op woensdag 17 april 2024 15:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
Lijkt me gewoon lekker om alles ook eens een teringzooi te laten worden maar dat trekt mijn ocd niet dus dat gebeurt toch niet
Je mag het allemaalquote:Op woensdag 17 april 2024 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mag ik een beetje van die OCD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |