Dat is er ook ergens.quote:Op maandag 22 april 2024 09:41 schreef Cassa95 het volgende:
Mss een eigen forum, voordat we hier live alles meediscussiëren?
Kunnen wel concluderen dat het ondoenlijk is in dit soort lijsten om vrije keuzes erin te krijgen he?quote:Op maandag 22 april 2024 09:17 schreef Cassa95 het volgende:
Ruthless Queen op 12, was 18 vorig jaar dus valt reuze mee. Starlight Dancer wel op 205. Schudden 'maar' op 443.
Top 10 bestaat uit, met daarvoor de positie van vorig jaar:
01 Radar Love
02 Over De Muur
03 Roller Coaster
04 Soldier On
05 Saturday Night
06 Avond
07 Stil In Mij
08 Oceaan
11 Door De Wind
16 Iedereen Is Van De Wereld
Ik zie vlug gekeken weinig 'geks' in de lijst, geen Bankzitters, Kris Kross Amsterdam of Kraantje Pappie bijv. Wel Hermes House Band op 320. Uit 2024 komen er al 5 binnen: Claude met Ecoutez Moi, Di-rect met My Blood en Sphinx, Douwe Bob met Nothing To Lose en natuurlijk Joost zijn Europapa
Er staan nog wel wat artiesten in de HoF die niet in de lijst zouden misstaan. Maar ja, de tijdloze klassiekers van Snelle en Flemming hè…quote:Op maandag 22 april 2024 19:20 schreef ok01 het volgende:
Zag net dat A Tribe Called Quest in de Rock and Roll Hall of fame komt. Zou ook niet misstaan in de Top 2000, maar gok dat dat voorlopig niet gaat gebeuren
Nederland smakeloos enzoquote:Op maandag 22 april 2024 19:35 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er staan nog wel wat artiesten in de HoF die niet in de lijst zouden misstaan. Maar ja, de tijdloze klassiekers van Snelle en Flemming hè…
Iets met René Klijn?quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:39 schreef Tussle266 het volgende:
Als iemand nog een goed feitje over Mr. Blue Sky heeft, dan lijkt dit me een goed moment om hem te delen.
Het zou leuk zijn als die op 1948 binnenkomt.quote:Op woensdag 24 april 2024 16:32 schreef MielMonteur het volgende:
Een verrassende Tiktok-hit tegenwoordig: Alone Again (Naturally) van Gilbert O'Sullivan!
Niet de niveau hype van Twee Motten, niet de iconiteit van Twee Motten, niet de goede periode van het jaar zoals Twee Motten, maar het delen waard dacht ik!
3.55 in de nacht, vooral leuk voor mensen die dan aan de andere kant van de wereld zitten, zeg maar.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als die op 1948 binnenkomt.
Ik vraag me nu opeens af waarom 'Mystery Repeats' van Pete Philly & Perquisite niet in de Koninklijke 500 staat. Smaakloze land is wel duidelijk gespot.quote:Op maandag 22 april 2024 19:35 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er staan nog wel wat artiesten in de HoF die niet in de lijst zouden misstaan. Maar ja, de tijdloze klassiekers van Snelle en Flemming hè…
Dan liggen de luisteraars al met een kruik in bed inderdaad.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:49 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
3.55 in de nacht, vooral leuk voor mensen die dan aan de andere kant van de wereld zitten, zeg maar.
Krap een half jaar geleden was Hot Sauce nog topsong. Dus aan de aandacht voor Pete en Per van Radio 2 zelf heeft het niet geheel gelegen. Maar dat niemand zich daar iets van aantrekt zie je in elk lijstje terug.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vraag me nu opeens af waarom 'Mystery Repeats' van Pete Philly & Perquisite niet in de Koninklijke 500 staat. Smaakloze land is wel duidelijk gespot.
Ik zag dat ze vanavond bij Kunststof (Radio1) zitten, en dan denk ik automatisch aan Mystery Repeats. Toch ook vroeger gebruikt in de Karwei-reclame. Helaas niet blijven hangen bij demense.quote:Op donderdag 2 mei 2024 14:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Krap een half jaar geleden was Hot Sauce nog topsong. Dus aan de aandacht voor Pete en Per van Radio 2 zelf heeft het niet geheel gelegen. Maar dat niemand zich daar iets van aantrekt zie je in elk lijstje terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |