Doe dat maar bij SBS, denken.quote:
Het is kloteweer, de rest is 50kg, geen organisatie om alles terug te rijden..quote:
Het zal in elk geval niet vanwege Joris zijn.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:10 schreef Hamlapjes het volgende:
Zelfs in de Waalse Pijl koers op meer dan 50 kilometer van de finish
NOS gaat opvallend vaak PiP naar het commentaarhok nu mooiboy Tom daar zit
Mijn grapje wordt niet gewaardeerdquote:Op woensdag 17 april 2024 15:02 schreef Reljem het volgende:
[..]
Pakweg 10 km minder dan vanaf Zuidhorn. (L)
En hoeveel voorsprong hij nodig heeft aan de voet van de laatste keer Huy. Aardig wat denk ik.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er is geen samenwerking in peloton. Benieuwd hoeveel Soren overhoudt na volgende keer Huy
Kilometer 132quote:Op woensdag 17 april 2024 15:17 schreef Fretwork het volgende:
Ik lees Abandon van Skjelmose, Teuns, Bagioli en Pidcock, Hirschi en Vansevenant er ook af.
Gaat lekker met de favorieten
Wel vaak top-10 dacht ik maar geen veelwinnaar iddquote:Op woensdag 17 april 2024 15:19 schreef Szura het volgende:
The last victory for KRAGH ANDERSEN Søren (Alpecin - Deceuninck) was 352 days ago (Eschborn-Frankfurt).
En daarvoor eind 2020. Dacht dat ie wel vaker won.
Nu wel minder dan andere jaren, want het gaat minder een massasprint naar de voet zijn. Maar 1,5 minuut zeker.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En hoeveel voorsprong hij nodig heeft aan de voet van de laatste keer Huy. Aardig wat denk ik.
Ik geef het aan Van Gils.
De klim is maar 3 minuten dus 1,5 minuut voorsprong moet dan altijd genoeg zijn. Boven op de Ereffe 1,5 minuut en dan kan het misschien net.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nu wel minder dan andere jaren, want het gaat minder een massasprint naar de voet zijn. Maar 1,5 minuut zeker.
Gaat hard als je stilstaat op de muur.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
De klim is maar 3 minuten dus 1,5 minuut voorsprong moet dan altijd genoeg zijn. Boven op de Ereffe 1,5 minuut en dan kan het misschien net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |