Daarvoor is er te weinig wind denk ikquote:Op woensdag 17 april 2024 14:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou Mollema flashbacks krijgen van Zuidwolde - Groningen in de regen?
Mijn neefje van 12 heeft voor datzelfde traject een elektrische fiets laten aanschaffen, RIP wielercarrièrequote:
Elke dag van Zuidwolde naar Groningen voor school lijkt me wat veel jaquote:
Was hij niet aan het wisselen?quote:Op woensdag 17 april 2024 15:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oei Tiesj, te laat handschoenen aan
Die heeft ook wel heel lang zonder geredenquote:Op woensdag 17 april 2024 15:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oei Tiesj, te laat handschoenen aan
Pakweg 10 km minder dan vanaf Zuidhorn. (L)quote:Op woensdag 17 april 2024 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elke dag van Zuidwolde naar Groningen voor school lijkt me wat veel ja
AGU is ook gewoon een B-merkquote:Op woensdag 17 april 2024 15:02 schreef Jason22 het volgende:
Goed gezien van Tom. Visma levert weer broddelwerk qua materiaal.
Prima regenpakken voor grote koersen zoals Station-Werk en Autogarage-Huisquote:
Tsk, terwijl de Bauke Mollema brug ook nog eens weg is.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mijn neefje van 12 heeft voor datzelfde traject een elektrische fiets laten aanschaffen, RIP wielercarrière
Geen geld meer met al dat geld dat ze Tom hebben moeten betalen.quote:Op woensdag 17 april 2024 15:02 schreef Jason22 het volgende:
Goed gezien van Tom. Visma levert weer broddelwerk qua materiaal.
Denk je?quote:Op woensdag 17 april 2024 15:02 schreef Fretwork het volgende:
We feliciteren Ben Healy met een klinkende overwinning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |