SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704![]()
Was het weer schafttijd ?quote:Op maandag 15 april 2024 13:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Het afgelopen wk heeft bewezen dat louis een seniele ouwe gek is die ver afstaat van de huidige generatie.
Ik zou hem dus trainer maken als ik ajax was![]()
Dat wordt in ieder geval genieten op persconferenties
quote:Op maandag 15 april 2024 15:51 schreef Wotte het volgende:
Dest kapen van PSV lijkt me overigens een uitstekend plan.
Mwa, heb liever een iets defensief sterkere winger.quote:Op maandag 15 april 2024 15:51 schreef Wotte het volgende:
Ik meende dat je backs zelf moest opleiden.quote:Op maandag 15 april 2024 15:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mwa, heb liever een iets defensief sterkere winger.
Hij is van Barcelona.quote:Op maandag 15 april 2024 15:51 schreef Wotte het volgende:
Dat is altijd nog het beste. Maar als ik dan kijk naar Gooijer....quote:Op maandag 15 april 2024 15:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik meende dat je backs zelf moest opleiden.
Dest is door Ajax opgeleid en wel een leuke speler aanvallend gezien dan, verdedigend komt hij wel wat tekort, maar absoluut beter dan wat Ajax momenteel heeft staan.quote:Op maandag 15 april 2024 15:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat is altijd nog het beste. Maar als ik dan kijk naar Gooijer....
edit; overigens ook wel flauw om het nu af te branden. In een goed draaiend elftal is het voor een debutant vanuit de jeugd natuurlijk wel makkelijker/beter om in te stromen.
neequote:
Ojeequote:Alex Pastoor vertrekt na dit seizoen bij Almere City, zo heeft de club maandag bekendgemaakt.
Dat wijf niet gegund .quote:Op maandag 15 april 2024 18:05 schreef -XOR- het volgende:
Volgend jaar dus Pastoor/Maduro, met Annemieke Zijerveld voor het geestelijk welzijn.
Was denk ik ook de insteek van deze terugkeer, goed seizoen draaien en dan een miljoen of vier pakken in Engeland/Spanje/Italië.quote:Op maandag 15 april 2024 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dest is door Ajax opgeleid en wel een leuke speler aanvallend gezien dan, verdedigend komt hij wel wat tekort, maar absoluut beter dan wat Ajax momenteel heeft staan.
Hij kost wel veel aan salaris of in dit geval huur, ik vraag me dan ook af of hij volgend seizoen nog in NL speelt met nog 1 jaar contract, dus ook wel interessant voor een club als Brighton of iets in die richting, PL middenmoot subtop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |