Ik ook niet, die man zat op iets van 7 miljoen pond, die gaat echt niet voor wat zal het zijn bij Ajax 2 miljoen? komen.quote:
Betoverend voetbal.quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:31 schreef Black-Death het volgende:
Potter, geen idee wat ik daarvan moet vinden.. wie weet er meer over qua speelstijl etc?
Maak je maar niet druk, die komt nietquote:Op dinsdag 23 april 2024 15:31 schreef Black-Death het volgende:
Potter, geen idee wat ik daarvan moet vinden.. wie weet er meer over qua speelstijl etc?
En lees ook weer dit:quote:
Wordt gewoon Pascal Janssen dus.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:50 schreef Scorpie het volgende:
Potter is wel het type coach wat we nodig hebben, opbouwtrainer die de tijd moet krijgen.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:50 schreef Scorpie het volgende:
Potter is wel het type coach wat we nodig hebben, opbouwtrainer die de tijd moet krijgen.
Die gaat naar spartak waarschijnlijkquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wordt gewoon Pascal Janssen dus.
Inb4: Zou qua karakter dan wel goed passen in de Arena hahahaha.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die gaat naar spartak waarschijnlijk
Ik lees overal tien miljoen maar al met al aardige handel.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:31 schreef Mestreech1990 het volgende:
De eerste elf miljoen voor de renovatie is al binnen.
Ivm Europese wedstrijden wellicht? Misschien hoopte de knvb nog op Nederlandse teams in Europa.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom spelen we morgen al en niet in het weekend?
Volgens mij wegens eventuele CL voor de vrouwen dit weekend. En de midweekse speelronde was er toch al wegens Koningsdagquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom spelen we morgen al en niet in het weekend?
Oh ja, Koningsdag natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij wegens eventuele CL voor de vrouwen dit weekend. En de midweekse speelronde was er toch al wegens Koningsdag
Flink winst maken op een speler die amper indruk maakte, is wel netjes ja. Al kun je ook zeggen dat je hem een serieuze had moeten geven als hij echt zo goed blijktquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik lees overal tien miljoen maar al met al aardige handel.
Mjah, er zijn spelers die bij Ajax nooit wat gaan klaarmaken en het ergens anders heel goed doen, maar andersom kan ook. Na Ajax stelt het niets meer voor. Of deze het nou gemaakt had .......quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Flink winst maken op een speler die amper indruk maakte, is wel netjes ja. Al kun je ook zeggen dat je hem een serieuze had moeten geven als hij echt zo goed blijkt
quote:Op dinsdag 23 april 2024 20:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Flink winst maken op een speler die amper indruk maakte, is wel netjes ja. Al kun je ook zeggen dat je hem een serieuze had moeten geven als hij echt zo goed blijkt
Pff, wat een enorm bedrag aan tekengeld dan toch weerquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ x ]
En van winst is ook geen sprake.
Vrij normaal als een speler zo'n lage clausule heeft.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Pff, wat een enorm bedrag aan tekengeld dan toch weer
Vier miljoen is echt belachelijk veel voor die jongen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vrij normaal als een speler zo'n lage clausule heeft.
Nou dan wordt het in ieder geval niet Ten Hag dus.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En lees ook weer dit:
https://www.voetbalprimeu(...)t-kroes-verteld.html
T blijft gokken dus en er zal vast iemand gelijk hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |