Ik ga er wel vanuit dat het plan wat Kroes gestart is door gaat, met of zonder hem, zo niet dan is het al te laat.quote:Op maandag 22 april 2024 11:47 schreef Scorpie het volgende:
Zet Geelen nou ff als AD interim neer, zet Praag op afstand zodat daar rust is.
Zet de gesprekken door voor een TD (volgens mij had Kroes intern wat namen gedropt)
Ga op zoek met de technische peeps naar een trainer en probeer die in mei aan te stellen.
Dan kan je nog misschien net op tijd zijn om wat aan de selectie te sleutelen.
Koffie drinken. Schorsing opheffen. Aan de slag.quote:
Maar dan heb je geen duidelijkheid aangezien de AFM hem dan over een halfjaar/langer gaat bestraffen/vervolgen voor handel met voorkennis.quote:Op maandag 22 april 2024 14:09 schreef manny het volgende:
[..]
Koffie drinken. Schorsing opheffen. Aan de slag.
Verkeerde topic tongquote:Op maandag 22 april 2024 12:57 schreef tong80 het volgende:
Net weer genoten van Lee Towers. Het zal je grootste muzikale fan maar zijn, naast de held Willie Batenburg natuurlijk.
Kut ja. Alleen echte Feijenoorders posten hier.quote:
Dan heb je een half jaar om daar iets slims voor te bedenken, en je kan vanaf 1 minuut na die kop koffie wel gaan werken aan de toekomst.quote:Op maandag 22 april 2024 14:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen duidelijkheid aangezien de AFM hem dan over een halfjaar/langer gaat bestraffen/vervolgen voor handel met voorkennis.
Blijkbaar/schijnbaar willen ze dat risico nemen, ik vind het niet verstandig maar de leden dus wel.quote:Op maandag 22 april 2024 14:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen duidelijkheid aangezien de AFM hem dan over een halfjaar/langer gaat bestraffen/vervolgen voor handel met voorkennis.
Damascus. Bert Jacobs.quote:Op maandag 22 april 2024 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijkbaar/schijnbaar willen ze dat risico nemen, ik vind het niet verstandig maar de leden dus wel.
Stel dat hij weer in genade wordt aangenomen heb je dat als een zwaard van Damocles boven je hangen, al ben je dan waarschijnlijk wel een jaar verder.
Je kunt natuurlijk wel een inschatting maken. Hij zal er niet geheel mee wegkomen maar hij gaat de bak ook niet in. Ik neem aan dat hij een boete krijgt, en dat staat het directeurschap van Ajax niet per se in de weg. Je kunt zoveel vertrouwen hebben in de kwaliteiten van de man dat je op de koop toeneemt dat hij geen geheel schoon blazoen heeft. Ik vind daar op zich wel iets voor te zeggen.quote:Op maandag 22 april 2024 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijkbaar/schijnbaar willen ze dat risico nemen, ik vind het niet verstandig maar de leden dus wel.
Stel dat hij weer in genade wordt aangenomen heb je dat als een zwaard van Damocles boven je hangen, al ben je dan waarschijnlijk wel een jaar verder.
Hoho, 'beroepsverbod' behoort tot de logischere straffen, dat is juist het hele probleem. Juridische afdeling van Ajax is ook niet gek dat ze meteen hebben gezegd dat die je niet door kan met Kroes, die zien dit ook.quote:Op maandag 22 april 2024 15:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk wel een inschatting maken. Hij zal er niet geheel mee wegkomen maar hij gaat de bak ook niet in. Ik neem aan dat hij een boete krijgt, en dat staat het directeurschap van Ajax niet per se in de weg. Je kunt zoveel vertrouwen hebben in de kwaliteiten van de man dat je op de koop toeneemt dat hij geen geheel schoon blazoen heeft. Ik vind daar op zich wel iets voor te zeggen.
Is dat zo? ik ben niet zo extreem thuis in die dingen. Als dat zo is dan moet je inderdaad nu nokken met Kroes.quote:Op maandag 22 april 2024 15:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoho, beroepsverbod behoort tot de logischere straffen, dat is juist het hele probleem.
AFM kan een zogeheten aanwijzing (wat de facto een verplichting is) aan Ajax geven dat ze niet door kunnen met Kroes. Komt dan ook geen rechter aan te pas, als de AFM zegt dit is handel met voorkennis van Kroes en hij is CEO van Ajax dan krijgt Ajax zeer waarschijnlijk zo'n aanwijzing van de AFM.quote:Op maandag 22 april 2024 15:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is dat zo? ik ben niet zo extreem thuis in die dingen. Als dat zo is dan moet je inderdaad nu nokken met Kroes.
Dat is allemaal in de woorden van Van Praag, toch?quote:Op maandag 22 april 2024 15:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoho, 'beroepsverbod' behoort tot de logischere straffen, dat is juist het hele probleem. Juridische afdeling van Ajax is ook niet gek dat ze meteen hebben gezegd dat die je niet door kan met Kroes, die zien dit ook.
Mss willen ze daar weer tegen Schalke spelen...quote:Op maandag 22 april 2024 16:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel heel bijzonder dat Mislintat een topfunctie bij Borussia binnenhengelt.
Waarom is dat heel bijzonder?quote:Op maandag 22 april 2024 16:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Geen TD maar een verkapte naam voor hoofd van de scouting . In tegenstelling tot hier waar Lambiek hem alles liet doen wat die maar wilde moet die daar verantwoording afleggen aan Kehl en Ricken waarvan de eerste zijn bloed kan drinken.quote:Op maandag 22 april 2024 16:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hij heeft het daar wel goed gedaan, dus waarom zouden ze niet?quote:Op maandag 22 april 2024 18:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat deze man geen Diamantenauge heeft en niet kan onderhandelen (zie transfer Avila)
Ik mag voor Dortmund hopen dat ze hem geen 100 mio geven om uit geven...quote:Op maandag 22 april 2024 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft het daar wel goed gedaan, dus waarom zouden ze niet?
Zeker als hij niet hoeft te onderhandelen
Al doen ze dat wel, lekker boeiend. Hij kan daar misschien wel goed werk doen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:21 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik mag voor Dortmund hopen dat ze hem geen 100 mio geven om uit geven...
Hij heeft vast bepaalde kwaliteiten, vooral als scout en als je daar goed mee om weet te gaan als management kan het best werken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 10:21 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik mag voor Dortmund hopen dat ze hem geen 100 mio geven om uit geven...
Dat gebeurde ook bij Overmars toch die verantwoording moest afleggen tegen de rvc toen Ajax nog een goed bestuur had en raad? Voordat Ajax een Alibaba versie werd van Chelsea door geleend geld en teruglopende inkomsten door corona.quote:Op maandag 22 april 2024 18:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen TD maar een verkapte naam voor hoofd van de scouting . In tegenstelling tot hier waar Lambiek hem alles liet doen wat die maar wilde moet die daar verantwoording afleggen aan Kehl en Ricken waarvan de eerste zijn bloed kan drinken.
Vind ik niet bijzonder. De algemene opvatting in Nederland is juist afwijkend en de riooljournalistiek heeft hem overdreven besmeurd, omdat ie niet bij het kliekje hoort (iets dat bijvoorbeeld ook Ten Hag overkwam, ware het niet dat hij voldoende bescherming kreeg en zijn resultaten uiteindelijk onmiskenbaar waren).quote:Op maandag 22 april 2024 16:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |