Vanwege Koningsdag valt er een speeldag tussenuit en blijkbaar hebben ze besloten om die wedstrijden uit te smeren over de woensdag en donderdag voorafgaand. Die wedstrijden allemaal op vrijdag zou niet handig zijn qua televisie, en ze bij alle andere wedstrijden van zondag voegen ook niet.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:42 schreef Black-Death het volgende:
Waarom speelt Ajax eigenlijk woensdag 24 april en niet dat weekend?
Lijkt me ook echt een logistieke nachtmerrie op koningsdag ook nog wat voetbalwedstrijdquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Vanwege Koningsdag valt er een speeldag tussenuit en blijkbaar hebben ze besloten om die wedstrijden uit te smeren over de woensdag en donderdag voorafgaand. Die wedstrijden allemaal op vrijdag zou niet handig zijn qua televisie, en ze bij alle andere wedstrijden van zondag voegen ook niet.
Ajax Supportersquote:Volgens Wilfred Genee is het voor de hand liggend dat Kenneth Taylor de deur achter zich dicht trekt en de club verlaat deze zomer. Bij Veronica Inside meldde hij gisteravond dat er diverse grote Europese clubs achter hem aan zitten en dat hij zelfs al gesproken heeft met een van die clubs. Volgens de presentator heeft dat ook een aanbieding opgeleverd die de middenvelder van Ajax nu in beraad heeft.
Het is daarbij niet duidelijk om welke club(s) het gaat. Wel gaf de presentator in het televisieprogramma aan dat het logisch is dat de middenvelder in beeld is bij de grote clubs van Europa. "Hij begint steeds beter te spelen, dus als je hem in een beter functionerend team zet, kan dat wel eens heel goed uitpakken."
Oud-Ajacied en tafelgast Andy van der Meijde beaamde de stelling van de presentator. "Ja, dat denk ik ook. Ajax speelde anders in de tweede helft waardoor Kenneth vaker op de tienpositie kwam. Hij trok echt de kar. Hij was snel en ook in de omschakeling speelde hij erg sterk. Hij werkte echt hard voor het team. Hij is mentaal ook sterker geworden. Ja, ik denk ook dat hij aan zijn laatste weken bezig is in Amsterdam."
Vd Beek heeft tenminste geschitterd in CL wedstrijden van Ajax. De goede wedstrijd van Taylor zijn op een hand te tellen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:13 schreef Sebbeszweet het volgende:
Taylor is toch lang niet klaar om naar een topclub te gaan.
Vd Beek 2.0
Ik denk ook dat hij nog wel een jaar nodig heeft, al kan je als club mocht er een absurd bod komen natuurlijk niet weigeren.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:28 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Vd Beek heeft tenminste geschitterd in CL wedstrijden van Ajax. De goede wedstrijd van Taylor zijn op een hand te tellen.
Je moet na je 21e eigenlijk weg zijn uit de eredivisie, tenzij je een laatbloeier bent. Ik neem aan dat het hier niet gaat over clubs als Arsenal of City maar eerder over clubs als Atalanta, AS Roma, Brighton, Sevilla etc. Ik denk dat hij het meest baat zou hebben bij een club in de bovenkant middenmoot van de Bundesliga. Eintracht Frankfurt ofzo.quote:Op dinsdag 16 april 2024 17:13 schreef Sebbeszweet het volgende:
Vd Beek 2.0
Wat heb jij nou weer gesnoven johquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen homofielen uit Rotterdam beschikbaar om hand in hand te lopen terwijl je Cor van der Gijp de toegang weigert omdat John de Wolf aan het valsspelen is met de moordenaar Jantje Mulder de verre neef van de uit de Kuip geschopten Been, Beenhakker, Gullit en van den Herik ? Terwijl je beschutting zoekt tussen de wijze woorden van Gerard Cox en Lee Towers. Die het achter de ellebogen hebben van de objectieve columnisten en analisten Wim van der Hanegem en Johan-Jan-Jodokus-bamisschijf.
Let wel. Deze respons was ludiek en ironisch van een Ajacied in het Ajax topic. Opdat we de ware Feijenoorders serieus nemen. Bij de neus wil ik niet zeggen. Dat zou te gemakkelijk scoren zijn. Zoals de Feijenoorders momenteel gebruik maken van een tijdelijke zwakte van hun eeuwige overheerser.
FF pissen. In eigen doel. In m'n wasbak zeiken laat ik over aan tijdelijke gasten. Al dan niet op hun tenen lopend.
quote:Afgelopen weken verschenen er verschillende berichten over mijn aandelen Ajax en hoe ik daarmee in de fout zou zijn gegaan. Graag geef ik hierbij duidelijkheid over hoe dat allemaal precies is gelopen:
Het gaat om 100 aandelen die ik bij de beursgang van Ajax in 1998 heb gekocht en waar verder nooit mee gehandeld is. De feiten rondom deze aankoop zijn als volgt:
Bij mijn voorgenomen benoeming tot Voorzitter van de Raad van Commissarissen bij Ajax, heb ik het bezit van deze aandelen bij Ajax gemeld. Mijn aandelenbezit stond dus ook in de oproep van de Algemene Vergadering van Aandeelhouders vermeld, alsmede in de toelichting op die vergadering, en op de Ajax-website.
Alle aandeelhouders waren er dus mee bekend. Ik heb niets verzwegen. Wat wel fout is gegaan is dat Ajax na mijn benoeming deze aandelen binnen 14 dagen bij de AFM had moeten melden. Dat is helaas niet gebeurd en dat is een administratieve omissie. Inmiddels zijn deze aandelen op 5 april j.l. bij de AFM geregistreerd.
"Ajax" had ze moeten aanmelden, maar is hij dat dan niet gewoon? Gezien hij voorzitter werd?quote:Op woensdag 17 april 2024 09:12 schreef Black-Death het volgende:
Van Praag geeft zelf op LinkedIn een verklaring over zijn Ajax-aandelen:
[..]
Is ook allemaal niet zo wereldschokkend, ik weet niet hoe die procedures lopen maar kan best dat de club dus Lenderink? dat had moeten melden aan de AFM.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:12 schreef Black-Death het volgende:
Van Praag geeft zelf op LinkedIn een verklaring over zijn Ajax-aandelen:
[..]
Ach ze zoeken elke stok om mee te slaan natuurlijk al is het wel wederom amateur uurquote:Op woensdag 17 april 2024 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook allemaal niet zo wereldschokkend, ik weet niet hoe die procedures lopen maar kan best dat de club dus Lenderink? dat had moeten melden aan de AFM.
Het zou goed af kunnen lopen maar moet je dat risico wel nemen?quote:Op woensdag 17 april 2024 09:27 schreef manny het volgende:
Dat van Praag met zijn 100 aandeeltjes is gewoon administratieve ruis. Die aankoop van Kroes is problematischer, maar nog steeds niet onoverkomelijk denk ik. Hoe onhandig ook.
Hij heeft een aardige wedstrijd gespeeld dit seizoen, 'hij gaat steeds beter spelen' mijn reet.quote:
Nee, net zoals hij ook geen koffie hoeft te serveren in de rust.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:16 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
"Ajax" had ze moeten aanmelden, maar is hij dat dan niet gewoon? Gezien hij voorzitter werd?
Laten we eerlijk wezen, als Kroes daar weer terugkomt heeft Ajax geen snars geleerd van eigen daden. Dan ga je gewoon weer door met de kampenoorlog en als dan blijkt dat ie alsnog weg moet ben je weer terug bij af. De man heeft laten zien niet geschikt te zijn voor de functie, maar sommige Ajaxsupporters laten zich gek maken door diezelfde kampenoorlog en doen nu net alsof Kroes zo goed is, maar niemand kan aangeven wat ie dan zo goed doet.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou goed af kunnen lopen maar moet je dat risico wel nemen?
Stel dat je z'n schorsing opheft en de AFM gaat op hun manier onderzoek doen, dan komt er pak m beet een resultaat/aangifte in een jaar of misschien nog wat langer tijd en mocht dat dan negatief zijn moet je hem alsnog ontslaan en kan je weer opnieuw beginnen.
Taylorquote:Op dinsdag 16 april 2024 17:13 schreef Sebbeszweet het volgende:
Vd Beek 2.0
Nou valt er genoeg op Taylor aan te merken maar hij is de volgende in de rij Ajacieden die niets goed kan doen in de ogen van sommigen. Over krediet gesproken. Tering triest is dat.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Taylorde speler die nooit meeverdedigd, altijd zijn man laat lopen en vooral heel goed kan schelden op zijn medespelers. Die man heeft zoveel krediet bij Ajax…bizar.
Gewoon wanhopig vasthouden aan elke strohalm na 2 enorme kutjaren.quote:Op woensdag 17 april 2024 09:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Laten we eerlijk wezen, als Kroes daar weer terugkomt heeft Ajax geen snars geleerd van eigen daden. Dan ga je gewoon weer door met de kampenoorlog en als dan blijkt dat ie alsnog weg moet ben je weer terug bij af. De man heeft laten zien niet geschikt te zijn voor de functie, maar sommige Ajaxsupporters laten zich gek maken door diezelfde kampenoorlog en doen nu net alsof Kroes zo goed is, maar niemand kan aangeven wat ie dan zo goed doet.
Terecht, ik zou ook gek worden van dat pseudo verdedigen en continue niet meeverdedigen en sjokken.quote:Op woensdag 17 april 2024 10:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou valt er genoeg op Taylor aan te merken maar hij is de volgende in de rij Ajacieden die niets goed kan doen in de ogen van sommigen. Over krediet gesproken. Tering triest is dat.
We moeten ook verder niet zo moeilijk doen, hij speelde afgelopen zondag goed en heeft zich mentaal knap teruggevochten maar het is maar 1 wedstrijd, hopelijk trekt hij die lijn door.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon wanhopig vasthouden aan elke strohalm na 2 enorme kutjaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |