quote:Op maandag 15 april 2024 18:05 schreef -XOR- het volgende:
met Annemieke Zijerveld voor het geestelijk welzijn.
Op naar het volgende tussenjaar.quote:Op maandag 15 april 2024 18:05 schreef -XOR- het volgende:
Volgend jaar dus Pastoor/Maduro, met Annemieke Zijerveld voor het geestelijk welzijn.
Hard mondje om de kleine blessures mee weg te pijpen.quote:Op maandag 15 april 2024 18:05 schreef -XOR- het volgende:
met Annemieke Zijerveld voor het geestelijk welzijn.
Die zuigt de hamstrings mee naar buiten vrees ik.quote:Op maandag 15 april 2024 20:06 schreef Wertha het volgende:
[..]
Hard mondje om de kleine blessures mee weg te pijpen.
Op zich is het ook een goed idee om flesjes Midazolam te verspreiden in de Kuip enerzijds helpt het tegen schuimende bekken anderzijds kan het ook van pas komen voor hand in hand lopende kameradenquote:Op maandag 15 april 2024 21:31 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Ipv die megafoonlul misschien tijd voor megafoonkut
Bij jullie?
Je verwacht het niet…quote:Ajax heeft de arbitragezaak tegen de zaakwaarnemer van Nicolแs Tagliafico verloren. De club is Ricardo Schlieper hierdoor nog meer commissie verschuldigd.
Ben wel blij met zo’n Ajax clubwatcher als jij. Hoef zelf niet meer achter het nieuws aan te gaan, wordt gewoon zo in het topic geleverd.quote:
We hebben jou al als roddelkut, lijkt me meer dan genoeg.quote:Op maandag 15 april 2024 21:31 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Ipv die megafoonlul misschien tijd voor megafoonkut
Bij jullie?
Graag gedaan maat.quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben wel blij met zo’n Ajax clubwatcher als jij. Hoef zelf niet meer achter het nieuws aan te gaan, wordt gewoon zo in het topic geleverd.
Wat verwachtte je precies niet?quote:
Nog uit het bierviltjes tijdperk.quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Een artikel van meer dan 1000 woorden tikken over een tonnetje naar een zaakwaarnemer.
Is een journalist lang mee bezig geweest, uitspraak van de rechter en dan toch maar publiceren, en voor ons een miljoen down the drain. Dat lieten we een paar jaar geleden op maandag uit onze broekzak vallen en op dinsdag was dat al weer terugverdiend, leg nu wel even wat anders vrees ik.quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze doen er nog een video itempje bovenop
https://www.vi.nl/video/v(...)-wat-kosten-bij-ajax
Dat is helaas al een tijd zo, als je al een keer een achtergrond verhaal leest moet het van het NRC of iets in die richting komen, het sportjournaille is van een lachwekkend niveau, alles voor de clicks.quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:56 schreef manny het volgende:
[..]
Is een journalist lang mee bezig geweest, uitspraak van de rechter en dan toch maar publiceren, en voor ons een miljoen down the drain. Dat lieten we een paar jaar geleden op maandag uit onze broekzak vallen en op dinsdag was dat al weer terugverdiend, leg nu wel even wat anders vrees ik.
Logisch dat ze dit melden, maar over het algemeen gaan vriend Freek en de mannen van de vi langzamerhand steeds verder mee in de sensatiekoppen en clickbait, hebben dagelijks een podcastje te vullen...... tja.
Maar als het nou nog om een miljoen ging... Die rechtszaak ging om godbetert een ton, de rest was jaren geleden al betaald.quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:56 schreef manny het volgende:
[..]
Is een journalist lang mee bezig geweest, uitspraak van de rechter en dan toch maar publiceren, en voor ons een miljoen down the drain. Dat lieten we een paar jaar geleden op maandag uit onze broekzak vallen en op dinsdag was dat al weer terugverdiend, leg nu wel even wat anders vrees ik.
Logisch dat ze dit melden, maar over het algemeen gaan vriend Freek en de mannen van de vi langzamerhand steeds verder mee in de sensatiekoppen en clickbait, hebben dagelijks een podcastje te vullen...... tja.
Zou zo een rapport van KPMG kunnen zijnquote:Op dinsdag 16 april 2024 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen bronvermelding en bericht onvolledig plaatsen, Yvonne is er niks bij.
Plus dat ook dit een gevolg is van Overmars z'n manier van werken, als hij er nog was geweest was het gewoon onderling opgelost.quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar als het nou nog om een miljoen ging... Die rechtszaak ging om godbetert een ton, de rest was jaren geleden al betaald.
Daarvan had ik al voorspeld dat het niets zou opleveren.quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zou zo een rapport van KPMG kunnen zijn
Ik ben het helemaal met je eens natuurlijk, maar wie zou anders de opdrachtgever moeten zijn?quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarvan had ik al voorspeld dat het niets zou opleveren.
Als er vermoeden is dat ik een fout heb gemaakt en ik mag dan zelf de opdrachtgever zijn om het te onderzoeken, dan moet het wel een enorme fout zijn als het niet onder het tapijt past.
De aandeelhouders, dan heb je wat minder de schijn tegen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens natuurlijk, maar wie zou anders de opdrachtgever moeten zijn?
Geen homofielen uit Rotterdam beschikbaar om hand in hand te lopen terwijl je Cor van der Gijp de toegang weigert omdat John de Wolf aan het valsspelen is met de moordenaar Jantje Mulder de verre neef van de uit de Kuip geschopten Been, Beenhakker, Gullit en van den Herik ? Terwijl je beschutting zoekt tussen de wijze woorden van Gerard Cox en Lee Towers. Die het achter de ellebogen hebben van de objectieve columnisten en analisten Wim van der Hanegem en Johan-Jan-Jodokus-bamisschijf.quote:
Dat had ik niet eens meegekregen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar als het nou nog om een miljoen ging... Die rechtszaak ging om godbetert een ton, de rest was jaren geleden al betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |