Ja, graag voor een tientje.quote:Op maandag 15 april 2024 12:12 schreef junkiesietze het volgende:
Ik krijg mijn troep ook niet verkocht op MP
Iemand een blueberry imac kopen?
Hij is wel eerlijk he?quote:Op maandag 15 april 2024 12:24 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik heb nog dvd spelertje te koop voor 10 euro. Kom kopen dan
Je hebt vaak een hoop ergernissen en het levert vaak maar een paar tientjes op. Dan maak ik er idd liever iemand blij mee.quote:Op maandag 15 april 2024 12:04 schreef Cupfighter het volgende:
Daarom geef ik het vaak liever gratis weg aan iemand die het goed kan gebruiken in plaats het van op marktplaats te zetten
ja of op basis daarvan ineens de helft minde bieden, omdat het ' niet is wat ze dachten'quote:Op maandag 15 april 2024 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt vaak een hoop ergernissen en het levert vaak maar een paar tientjes op. Dan maak ik er idd liever iemand blij mee.
Maar goed, zelfs dan heb je soms nog gezeik!
Straatarm gezin zet online dat ze een ledikantje voor de baby zoeken.
Je stuurt een foto, zij helemaal blij, komen ze bij je thuis: "Oh, RONDE spijlen? Ik dacht PLATTE spijlen op de foto gezien te hebben. Nee laat maar."WTF?
Serieus gebeurd!
Typisch een vraag van iemand die voor de geboorte aan al geen zuurstof had moeten krijgen....quote:
Dat ook ja.quote:Op maandag 15 april 2024 12:42 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
ja of op basis daarvan ineens de helft minde bieden, omdat het ' niet is wat ze dachten'
Marktplaatsquote:Op maandag 15 april 2024 13:02 schreef Chandler het volgende:
[..]
Typisch een vraag van iemand die voor de geboorte aan al geen zuurstof had moeten krijgen....
Ik heb zomaar een vermoeden dat het geen mooie rondborstige blonde was die dit voorstel deedquote:
Denk het ook niet, maar een of andere oudere man!quote:Op maandag 15 april 2024 13:40 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ik heb zomaar een vermoeden dat het geen mooie rondborstige blonde was die dit voorstel deed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |