Het was vast niet zo'n flatteuze review?!quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:37 schreef Groepfunder het volgende:
Ik heb in de appstore van Google een review over Tinder geplaatst. Die is inmiddels verwijderd. Want: "We are writing to inform you that your customer review for Tinder Dating App: Date & Chat is not in compliance with the Apple Media Services Terms and Conditions, Submissions Guidelines under Section L. Due to the violation of the Submissions Guidelines noted above, we removed your submitted review as part of routine moderation practices, during which automated processes were used." Onzin natuurlijk. Je kunt beroep instellen. Daarvoor moet je dan alleen even bellen. Dat mag via internet. Maar dat is het mij dus niet waard.
Nee, ik was inderdaad niet zo positief. Eén ster. In algemeen beschaafd Nederlands geformuleerd. Feitelijk en duidelijk. Ik heb er zelf overigens wel iets van geleerd: standaard krijg je een overzicht van de 'nuttige recensies' in de app store. Je kunt ook expliciet kijken naar de laatste recensies. Die zijn in de app-store van Apple over Tinder ook niet bepaald lovend in de periode juli-augustus 2025.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:22 schreef Sally het volgende:
Het was vast niet zo'n flatteuze review?!
Was er iets veranderd dan? Ik ken de app verder niet.quote:Op woensdag 3 september 2025 16:03 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nee, ik was inderdaad niet zo positief. Eén ster. In algemeen beschaafd Nederlands geformuleerd. Feitelijk en duidelijk. Ik heb er zelf overigens wel iets van geleerd: standaard krijg je een overzicht van de 'nuttige recensies' in de app store. Je kunt ook expliciet kijken naar de laatste recensies. Die zijn in de app-store van Apple over Tinder ook niet bepaald lovend in de periode juli-augustus 2025.
Tegenwoordig moet je blijkbaar louter positief zijn en wordt kritiek niet geduld. Achterlijke censuur is het soms.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Was er iets veranderd dan? Ik ken de app verder niet.
Nou - blijkbaar zijn de recensies de afgelopen tijd meer negatief?quote:Op woensdag 3 september 2025 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je blijkbaar louter positief zijn en wordt kritiek niet geduld. Achterlijke censuur is het soms.
Die waren inderdaad ook vooral negatief. M.n. over het aantal fake profielen. Ook het verwijderd worden van profielen zonder opgaaf van reden werd meer dan eens genoemd. Een enkeling ging - zoals ik - in op de likes die verdwijnen zodra je betalend lid wordt en weer verschijnen zodra je betalend lid af bent. Ik noemde aantallen. Misschien sloeg het AI-model daarop aan. Wat overigens voor mij nieuw was in de app: het is nog moeilijker gemaakt om het profiel te lezen (bijv. om te kijken wat iemand zoekt). Het is nog meer 'swipe rechts als je dit plaatje leuk vindt' geworden. Maar nu houd ik erover op, want dit topic ging over succesverhalen.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou - blijkbaar zijn de recensies de afgelopen tijd meer negatief?
Of waren die nog niet verwijderd![]()
Je moet maar gewoon wat dingen in het openbaar gaan ondernemen en gesprekken starten in het wild. Beter.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:05 schreef BMW1993 het volgende:
Tinder is nauwelijks nog bruikbaar.
In 2017 toevallig twee dates gehad, toen was het nog wel mogelijk.
Nu zie ik alleen maar extreem knappe dames voorbij komen, en die reageren natuurlijk nooit. (of zijn misschien niet eens actief meer op die app).
Of buitenlandse profielen. Maar normale meisjes voor een normale jongen, dat is zeldzaam.
Dan blijf je ook eindeloos bezig. Moet wel iets van uiterlijke aantrekkingskracht zijn.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je moet maar gewoon wat dingen in het openbaar gaan ondernemen en gesprekken starten in het wild. Beter.
Hosteltjes bezoeken als je niet zo oud bent en walking tours, vakantie dus.quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:03 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dan blijf je ook eindeloos bezig. Moet wel iets van uiterlijke aantrekkingskracht zijn.
Anders praat je verder met niemand?quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:03 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dan blijf je ook eindeloos bezig. Moet wel iets van uiterlijke aantrekkingskracht zijn.
Wat zeg jij nou voor enge dingen..quote:Op donderdag 4 september 2025 21:33 schreef ludovico het volgende:
maar gewoon wat dingen in het openbaar gaan ondernemen en gesprekken starten in het wild. Beter.
Jawel, maar ik ben kieskeurig. Als er niet direct iets is waarvan ik zeg wow dan wordt het 'm niet. Want bij datingapps kun je natuurlijk swipen en selecteren. In het echt kost 100 mensen ontmoeten vreselijk veel tijd, en dan moet je maar hopen dat er net 1 is waarbij je wel die aantrekkingskracht voelt.quote:Op zaterdag 6 september 2025 10:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Anders praat je verder met niemand?
Juist in het wild iemand tegenkomen en wie weet een vriendschap/band opbouwen geeft meer kans op succes. En waarom zou er meteen aantrekkingskracht moeten komen?
Dat kan ook later gebeuren.
Hee, oude bekende!quote:Op maandag 8 september 2025 16:34 schreef Avianflu het volgende:
Ik heb dus oprecht nog nooit meegemaakt dat de aantrekkingskracht later alsnog kwam.
Het is er of het is er niet.
Ja, ik lees nog wel altijd mee. Maar zeg niksquote:
Maar op de apps heb je filters of gevaar op oudere foto's. Dus dat kan in het echt ook tegenvallen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben kieskeurig. Als er niet direct iets is waarvan ik zeg wow dan wordt het 'm niet. Want bij datingapps kun je natuurlijk swipen en selecteren. In het echt kost 100 mensen ontmoeten vreselijk veel tijd, en dan moet je maar hopen dat er net 1 is waarbij je wel die aantrekkingskracht voelt.
quote:Op maandag 8 september 2025 17:16 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ja, ik lees nog wel altijd mee. Maar zeg niks
quote:Op maandag 8 september 2025 16:34 schreef Avianflu het volgende:
Ik heb dus oprecht nog nooit meegemaakt dat de aantrekkingskracht later alsnog kwam.
Het is er of het is er niet.
Zelfde als Avianflu. Als iemand er matig uit ziet en in het echt veel charisma heeft wordt het hem niet voor mij. Het moet allebei goed zijn.quote:Op maandag 8 september 2025 17:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar op de apps heb je filters of gevaar op oudere foto's. Dus dat kan in het echt ook tegenvallen.
Of op de foto ziet iemand er maar matig uit en in het echt heeft diezelfde persoon zoveel charisma dat het wel een match is
Euh....quote:Op maandag 8 september 2025 18:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
[..]
Zelfde als Avianflu. Als iemand er matig uit ziet en in het echt veel charisma heeft wordt het hem niet voor mij. Het moet allebei goed zijn.
En dat is dus meteen met de ellende van een datingsite.quote:Op maandag 8 september 2025 18:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Euh....
Ok?
Ik heb toch al vaker niet fotogenieke mensen gezien die in het echt behoorlijk knap zijn
Ik niet.quote:Op maandag 8 september 2025 18:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Euh....
Ok?
Ik heb toch al vaker niet fotogenieke mensen gezien die in het echt behoorlijk knap zijn
Eens.quote:Op maandag 8 september 2025 19:00 schreef Donna het volgende:
[..]
En dat is dus meteen met de ellende van een datingsite.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |