Dringt hij te veel aan of haalt de wetenschap dat hij jou best 'ns wil ontmoeten de spanning te veel weg?quote:Op maandag 1 september 2025 22:05 schreef Donna het volgende:
Heb voor de gein weer even Badoo geïnstalleerd. Al vanaf vrijdag een knappe 25 jarige achter me aan, maar hij wil TE graag afspreken en dan is voor mij de lol er al weer af.
Je bent single mom met daddy issues?quote:Op maandag 1 september 2025 22:05 schreef Donna het volgende:
Heb voor de gein weer even Badoo geïnstalleerd. Al vanaf vrijdag een knappe 25 jarige achter me aan, maar hij wil TE graag afspreken en dan is voor mij de lol er al weer af.
Haha nee hoor, hoezo?quote:Op dinsdag 2 september 2025 01:15 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je bent single mom met daddy issues?
Beide denk ik.quote:Op maandag 1 september 2025 22:15 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dringt hij te veel aan of haalt de wetenschap dat hij jou best 'ns wil ontmoeten de spanning te veel weg?
Waarom alles onbewust vanuit zo'n jachtinstinct zien? Dat is playgirl gedrag zeg. Kun je daar niet boven staan?quote:Op maandag 1 september 2025 22:05 schreef Donna het volgende:
Ik denk dat je dat te negatief bekijkt. Er wordt totaal geen spanning opgebouwd zo en dat vind ik jammer. Ik hoef echt niet perse mega te jagen of het heel moeilijk te hebben, maar dat het je zo voor de voeten gegooid wordt hoeft nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waarom alles onbewust vanuit zo'n jachtinstinct zien? Dat is playgirl gedrag zeg. Kun je daar niet boven staan?
Badoo staat er ook wel bekend om dat er veel van dit soort types op zitten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat te negatief bekijkt. Er wordt totaal geen spanning opgebouwd zo en dat vind ik jammer. Ik hoef echt niet perse mega te jagen of het heel moeilijk te hebben, maar dat het je zo voor de voeten gegooid wordt hoeft nou ook weer niet.
Dan kom ik voor mezelf gewoon maar tot 1 conclusie; ik vind 'm niet leuk genoeg hiervoor.
Ik heb mijn vrouw leren kennen via Badooquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:31 schreef MacorgaZ het volgende:
Badoo is echt het afvoerputje van alle dating-apps. Niks persoonlijks, maar waarom zou je daar als vrouw op zitten? Juist voor die types, of voor types die voor jou twee potten shag uit Duitsland meenemen.
Toch niet voor 2 potten shagquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:51 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik heb mijn vrouw leren kennen via Badoo
Charella van het kampquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:51 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik heb mijn vrouw leren kennen via Badoo
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 01:46 schreef BMW1993 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens een vrouw gehad die maanden wil chatten op een datingssite, maar een vraag om af te spreken ontwijkt?
Het is zo vermoeiend, ergens houd je hoop en wil je het niet afsluiten, maar ergens geeft het je ook een hopeloos gevoel omdat je niet weet of er überhaupt ooit verandering komt in het oppervlakkige chatten van 'Hoe was je dag vandaag? ' vragen.
Deze contactpersoon gaat zeker en vast niet afspreken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 01:46 schreef BMW1993 het volgende:
Ik zie haar op lexa vaak op 'online' staan, ook op momenten dat ik niet met haar aan het mailen ben.
Dat moet ze natuurlijk zelf weten, maar ergens had ik gehoopt dat we met al die lange berichten iets aan het opbouwen waren.
Ik vind het allemaal 1 pot (shag) nat eigenlijk op datingapps.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:31 schreef MacorgaZ het volgende:
Badoo is echt het afvoerputje van alle dating-apps. Niks persoonlijks, maar waarom zou je daar als vrouw op zitten? Juist voor die types, of voor types die voor jou twee potten shag uit Duitsland meenemen.
Klopt. Het maakt allemaal niet uit, op alle dating sites is de rek eruit.quote:Op dinsdag 2 september 2025 11:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal 1 pot (shag) nat eigenlijk op datingapps.
Is dat niet het idee? Om te gaan daten?quote:Op maandag 1 september 2025 22:05 schreef Donna het volgende:
Ik heb geen idee. Ik date iig niet voor een relatie.quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:24 schreef Piger het volgende:
[..]
Is dat niet het idee? Om te gaan daten?
Je komt er toch pas achter hoe iemand is na een date. Alle tijd daarvoor is weggegooid als iemand in werkelijkheid niet leuk blijkt te zijn.
Dat chatten van te voren is alleen maar om de echte gekkies eruit te filteren.
Ja, had ik vorige keer. Eventjes in meegegaan, maar toen gezegd dat ik niet oneindig blijf chatten en haar een beetje, naja niet uitschelden, maar heel dominant vertellen waar het op staat en dat mijn aandacht niet gratis is. Toen had ze nog een voice bericht gestuurd van 4 minuten ofzo, maar ik dacht die lees ik ´s ochtends wel en toen ik ´s ochtends keek had ze de match opgeheven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 01:46 schreef BMW1993 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens een vrouw gehad die weken/ maanden wil chatten op een datingssite, maar een vraag om af te spreken ontwijkt?
Het is zo vermoeiend, ergens houd je hoop en wil je het niet afsluiten, maar ergens geeft het je ook een hopeloos gevoel omdat je niet weet of er überhaupt ooit verandering komt in het oppervlakkige chatten van 'Hoe was je dag vandaag? ' vragen.
Ohai.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik date iig niet voor een relatie.
Serieusquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:37 schreef Groepfunder het volgende:
Ik heb in de appstore van Google een review over Tinder geplaatst. Die is inmiddels verwijderd. Want: "We are writing to inform you that your customer review for Tinder Dating App: Date & Chat is not in compliance with the Apple Media Services Terms and Conditions, Submissions Guidelines under Section L. Due to the violation of the Submissions Guidelines noted above, we removed your submitted review as part of routine moderation practices, during which automated processes were used." Onzin natuurlijk. Je kunt beroep instellen. Daarvoor moet je dan alleen even bellen. Dat mag via internet. Maar dat is het mij dus niet waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |