Femke?quote:Op maandag 15 april 2024 07:45 schreef herverwijderd het volgende:
Het is vast niet zo'n erge stem als die athlete met dat piepstemmetje.
Ja, die bedoel ik! Verder natuurlijk een super sportvrouw en niks dan respect, maar ik vind het moeilijk om naar haar te luisteren als ze praat.quote:
quote:Op maandag 15 april 2024 07:37 schreef VarkensHart het volgende:
Deze vogel was gisteren op Radio over dat ze een of ander domme fietswedstrijd gewonnen had. Wat een heksenstem heeft ze bah en dan niet t beginnen over die domme termen die ze eruit gooit en het apenpakkie dat ze draagt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Euhm dat is echt zo.quote:Op maandag 15 april 2024 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stiekem is het een man, zoveel winnen, en al haar heel haar wielercarriere, niet normaal.
Ja eigenlijk heet hij Mario Vosquote:Op maandag 15 april 2024 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stiekem is het een man, zoveel winnen, en al haar heel haar wielercarriere, niet normaal.
Die vieze beesten pissen gewoon die luier vol en als die vol zitten pissen ze gewoon door vieze varkens zijn het die wielrennersquote:Op maandag 15 april 2024 23:34 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Hoe piesen vrouwen eigenlijk tijdens de koers, of rijden ze daarom maar de helft van de mannenafstand?![]()
Een maat van me was ook altijd zo anti sport, altijd lachen om hardlopers, fietsers, domme kleding enzo, gezellig biertje, lekker man.quote:Op dinsdag 16 april 2024 06:56 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Die vieze beesten pissen gewoon die luier vol en als die vol zitten pissen ze gewoon door vieze varkens zijn het die wielrenners
Mijn vader ook altijd en die is momenteel 81 en zo fit als wat, wat is je punt?quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een maat van me was ook altijd zo anti sport, altijd lachen om hardlopers, fietsers, domme kleding enzo, gezellig biertje, lekker man.
Zware hartinfarct op zijn 50ste jaar.
Tja, wie lacht dan om wie he uiteindelijk?
Mijn punt is dat de mensen die zo lacherig doen over sporten en zelf vooral chef bankzaken zijn voor hun 60ste getroffen (kunnen) worden door allerlei ellende. Maar vooral aderverkalking, en daardoor hartinfarcten, Tia’s enz. Je ziet niet voor niks allemaaldikkies in scootmobielen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:40 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Mijn vader ook altijd en die is momenteel 81 en zo fit als wat, wat is je punt?
Wielrennen is gewoon een belachelijke vertoning van mensen die alles behalve gezond bezig zijn. De ene na de andere valt met een hartaanval van de fiets. Ongezonde magere skeletten.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn punt is dat de mensen die zo lacherig doen over sporten en zelf vooral chef bankzaken zijn voor hun 60ste getroffen (kunnen) worden door allerlei ellende. Maar vooral aderverkalking, en daardoor hartinfarcten, Tia’s enz. Je ziet niet voor niks allemaaldikkies in scootmobielen.
Voetballers zullen inderdaad niet zo snel met een hartaanval van de fiets vallen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:44 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Wielrennen is gewoon een belachelijke vertoning van mensen die alles behalve gezond bezig zijn. De ene na de andere valt met een hartaanval van de fiets. Ongezonde magere skeletten.
Voetbal daarentegen![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |