SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashBaby darling doll face honey
ik lust geen tosti, dat weet je!quote:Op zondag 14 april 2024 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil jij anders genieten van mijn tosti?
Ben nu 37, dus zou zomaar nog kunnen.quote:Op zondag 14 april 2024 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
inderdaadwilde jij kinderen?
Oh dat klinkt tofen leuk?
Dat soort mensen gaan nooit veranderen helaas.quote:Op zondag 14 april 2024 16:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die kraakt ze af op gedrag ja en daar heb ik nu gezegd dat i daar geen zin in heb en heb ik opgehangen Meisje is 17 met een stervende moeder. En dan afkragen dat haar gedrag niet goed is. En dan zegt ze dat ze net haar moeder is maar fleur ziet niet dat ze zelf ook zo is
nou goed
nee dat verwacht ik idd ook niet meer. Wel sneu dat je zo negatief in het leven ook staatquote:Op zondag 14 april 2024 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort mensen gaan nooit veranderen helaas.
Ik kom nooit bij de jumboquote:Op zondag 14 april 2024 16:41 schreef CherryLips het volgende:
Joehoe zijn hier nog mensen met glas zegels van de jumbo?
maar wil je het?quote:Op zondag 14 april 2024 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben nu 37, dus zou zomaar nog kunnen.
Maar het is wel leuk om hem beter te leren kennen, allemaal gesprekken waar vroeger echt geen plaats voor was.
ik vind dit een ranzig beeld geven tbhquote:
DAT VRAAGT ZE TOCH NIET 1!!1!!!quote:
Ik zou het op zich wel willen, maar het is geen mustquote:Op zondag 14 april 2024 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar wil je het?
Oh nice. En apart dat we onze ouders vaak maar in één rol kennen, nouja ook logisch maar zij hebben natuurlijk ook meerdere rollen
spannendquote:Op zondag 14 april 2024 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou het op zich wel willen, maar het is geen must
Wat zit er op je tosti?quote:Op zondag 14 april 2024 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil jij anders genieten van mijn tosti?
Joequote:Op zondag 14 april 2024 16:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je een tosti open klapt lijkt dat net een vagina met smegma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |