Hopelijk is het nog gezellig in de app-groep.quote:Vrouw verkracht door twee mannen op feestje: 1,5 jaar cel
Tersio H. (34) uit Tilburg en Joelson T. (35) uit Veldhoven moeten anderhalf jaar de cel in voor verkrachting. Dat heeft de rechtbank in Breda vrijdag bepaald. De mannen verkrachtten een vrouw uit Arnhem op een dansfeestje in Tilburg in 2020. “Het was een verkrachting met nauwe en bewuste samenwerking”, zo oordeelde de rechtbank in Breda.
Het gezellige Kizomba-dansfeest in de nacht van 12 op 13 september eindigde voor de vrouw in een drama. Zij had veel interesse in Joelson en de twee gingen al tijdens het feest naar de slaapkamer van het kleine appartement om daar seks te hebben. Daar werden ze tot hun grote ergernis steeds gestoord door mensen die binnenkwamen of even door de deur gluurden.
En vanaf dat moment liepen ook de verhalen van de vrouw en de mannen uiteen, tijdens de zitting. Volgens de vrouw kwam Tersio binnen met zijn broek naar beneden. Ze stuurde hem weg, maar later, toen ze een tweede keer seks hadden, was hij toch weer in de slaapkamer.
'Wat snap je niet aan nee?'
Toen ze opzij keek zag ze Joelson naast zich staan en bleek dat Tersio zijn plaats had ingenomen en haar van achteren penetreerde. “Wat doe je hier? Wat snap je niet aan nee?”, riep ze. En Joelson zou hebben gezegd: “Hij wil ook graag, laat hem maar even.”
De vrouw deed alleen aangifte tegen Tersio, maar justitie vond dat beide mannen schuldig zijn aan verkrachting. Uit Whatsappberichten blijkt volgens justitie dat de mannen onder het mom van dansfeestjes eigenlijk uit waren op zoveel mogelijk seks met zoveel mogelijk vrouwen. In een groepsapp van de twee mannen met anderen werd gesproken over ‘prikken’ (seks), ‘ploegen’ (seks met meerderen tegelijk) en ‘locomotief’(achter elkaar penetreren).
Een appje van Joelson was, wat de officier van justitie betreft, het duidelijkste bewijs dat beide mannen bewust samen seks hebben gehad met de vrouw. Om kwart voor twee die nacht appte Joelson tijdens de seks met de vrouw aan zijn vriend Tersio dat ‘hij nu kon komen’. Gelijk daarna merkte de vrouw dat niet Joelson haar van achteren penetreerde maar Tersio. Beiden mannen hielden haar vervolgens vast, waardoor de vrouw ook niet weg kon.
'Die boy is te gretig'
Na de bewuste nacht spraken de mannen in de groepsapp verder over wat er gebeurd zou zijn. ‘Joelson heeft problemen met zijn meid. Die hebben we geploegd en nu is ze boos’, zo was er te lezen. ‘Bij Tersio is het misgegaan. Die boy is te gretig’.
Toen een screenshot werd gedeeld van een gesprek van de vrouw met de ex van Joelson waarin werd gesproken over verkrachting, stapten sommige mannen uit de groepsapp. En een ander stuurde nieuwe regels: ‘Nee is nee, geen ploegen, geen vriendinnen, geen competitie’.
De vrouw heeft flink last van wat er die nacht op dat dat feestje in Tilburg is gebeurd. Ze is niet meer dezelfde persoon als voorheen, vertelde haar advocaat.
De rechtbank oordeelde dat beide mannen evenveel straf verdienen. Behalve de celstraf van anderhalf jaar krijgen beide mannen ook nog een half jaar voorwaardelijke celstraf. Als ze de komende jaren nog eens in de fout gaan, moeten ze die ook uitzitten.
HAAHAHAHAHAHAAHHAHAAHAHAquote:
Grapjes ten koste van het slachtoffer van een verkrachting. Echt superleuk..quote:
Dat je überhaupt nog in het kwakje van een ander wil roeren... Jakkesquote:Op zondag 14 april 2024 10:30 schreef Red_85 het volgende:
Wtf..
Wat een smerige eikels leven hier toch.
Met vriendelijke groeten uit Suriname en de ABC eilanden.quote:In een groepsapp van de twee mannen met anderen werd gesproken over ‘prikken’ (seks), ‘ploegen’ (seks met meerderen tegelijk) en ‘locomotief’(achter elkaar penetreren).
Wie is 'je' in deze?quote:Op zondag 14 april 2024 10:54 schreef Electric_Eye het volgende:
Ik begrijp ook niet dat je zomaar een slaapkamer in duikt op een feestje waar iedereen toegang heeft tot die slaapkamer.
en door het cellentekort zullen deze gasten ook nog eens hun straf niet uitzittenquote:Op zondag 14 april 2024 12:14 schreef probeer het volgende:
Al vaker gezegd, maar de gerechtelijke richtlijnen voor verkrachting zijn echt veel en veel te laag.
Ik vraag mij af wat voor festival dit is geweest dat er een slaapkamer is.quote:Op zondag 14 april 2024 10:54 schreef Electric_Eye het volgende:
Ik begrijp ook niet dat je zomaar een slaapkamer in duikt op een feestje waar iedereen toegang heeft tot die slaapkamer.
quote:Op zondag 14 april 2024 12:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat voor festival dit is geweest dat er een slaapkamer is.
Geen festival. Waar 2020 is weet ik niet, misschien naast de 013.quote:De mannen verkrachtten een vrouw uit Arnhem op een dansfeestje in Tilburg in 2020.
Huisfeestje dan maar zijn die ook al zo thematisch.quote:Op zondag 14 april 2024 12:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[..]
Geen festival. Waar 2020 is weet ik niet, misschien naast de 013.
Mooie namen voor respectievelijk een tandenborstel en een stevig merk wandelschoenen.quote:Op zondag 14 april 2024 11:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tersio en Joelson. Schitterende namen weer.
Hoezo? Dit is duidelijk verkrachting.quote:Op zondag 14 april 2024 12:14 schreef probeer het volgende:
Al vaker gezegd, maar de gerechtelijke richtlijnen voor verkrachting zijn echt veel en veel te laag.
Die eerste gast creëert de situatie waarin de tweede zijn gang kan gaan.quote:Op zondag 14 april 2024 13:50 schreef Origami94 het volgende:
Als ik het verhaal zo lees lijkt het geen verkrachting. Zeker niet met de eerste gast. Toch wordt hij veroordeeld voor hetzelfde.
En ze had een kort rokje, dus ze vroeg erom.quote:De vrouw kon ook ervoor kiezen om niet naar huis te gaan met dit soort gasten of haar verantwoordelijkheid te nemen dat ze naar bed ging met deze gast.
Kort rokje of niet. Ze kon ook besluiten om niet met dat soort gasten mee naar hun huis te gaan.quote:Op zondag 14 april 2024 13:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die eerste gast creëert de situatie waarin de tweede zijn gang kan gaan.
[..]
En ze had een kort rokje, dus ze vroeg erom.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat deze 'mensen' waarschijnlijk niet naar een concert van de Toppers gaanquote:Op zondag 14 april 2024 11:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tersio en Joelson. Schitterende namen weer.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 14 april 2024 13:50 schreef Origami94 het volgende:
Als ik het verhaal zo lees lijkt het geen verkrachting. Zeker niet met de eerste gast. Toch wordt hij veroordeeld voor hetzelfde.
De vrouw kon ook ervoor kiezen om niet naar huis te gaan met dit soort gasten of haar verantwoordelijkheid te nemen dat ze naar bed ging met deze gast.
Tegenwoordig moet je als man bewijzen dat ze consent geeft. En maak je een bangalijst wat vroeger heel normaal was in mannelijke en vrouwelijke kringen dan wordt je als man nog net niet het land uitgestopt. Geen wonder dat figueren als Derksen en Tate worden gevolgd door zoveel (nette) mannen.
Vasthouden kan niet echt bewezen worden.quote:Op zondag 14 april 2024 14:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
En bewust je maat ook zijn gang laten gaan terwijl je een vrouw vasthoud is bij jou heel normaal?
Hallo, ik ben fokker Origami94 en ik heb nooit problemen omdat ik alles van heinde en verre aan zie komen.quote:Op zondag 14 april 2024 13:58 schreef Origami94 het volgende:
Ik zou niet met twee wildvreemde vrouwen naar huis gaan die niet te vertrouwen lijken.
Bedankt. Dat noemen ze mensenkennis.quote:Op zondag 14 april 2024 14:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hallo, ik ben fokker Origami94 en ik heb nooit problemen omdat ik alles van heinde en verre aan zie komen.
Kennelijk ben je niet slim genoeg om ironie te herkennen.quote:Op zondag 14 april 2024 14:10 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Bedankt. Dat noemen ze mensenkennis.
Ik was louter ironisch mijn bestequote:Op zondag 14 april 2024 14:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kennelijk ben je niet slim genoeg om ironie te herkennen.
Dus als jij zegt dat je mensenkennis hebt, ben je ironisch, wat weer betekent dat je geen mensenkennis hebt. Okay.quote:
Ik was ironisch op je passief-agressieve retoriek gehuld als een compliment.quote:Op zondag 14 april 2024 14:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dus als jij zegt dat je mensenkennis hebt, ben je ironisch, wat weer betekent dat je geen mensenkennis hebt. Okay.
Ja dit vroeg ik me ook af.quote:Op zondag 14 april 2024 13:50 schreef Origami94 het volgende:
"+30 lose your v-card heftig"quote:Op zondag 14 april 2024 14:10 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Bedankt. Dat noemen ze mensenkennis.
Anyway denk dat mevrouw haar "hot summer" niet gaat herhalen. Of wel.
https://nos.nl/artikel/24(...)ee-over-grenzen-gaan
virgin card?quote:Op zondag 14 april 2024 15:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"+30 lose your v-card heftig"
Wat is een v-card
Doordat deze twee duidelijk samengewerkt hebben.quote:Op zondag 14 april 2024 15:52 schreef Kreator het volgende:
Hoe kun je nou iemand veroordelen voor verkrachting terwijl dat in het geval van Joelson helemaal niet zo was. Bizarre uitspraak.
quote:Toen ze opzij keek zag ze Joelson naast zich staan en bleek dat Tersio zijn plaats had ingenomen en haar van achteren penetreerde. “Wat doe je hier? Wat snap je niet aan nee?”, riep ze. En Joelson zou hebben gezegd: “Hij wil ook graag, laat hem maar even.”
Dat maakt het medeplichtig aan, maar nog geen verkrachting.quote:Op zondag 14 april 2024 16:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Doordat deze twee duidelijk samengewerkt hebben.
[..]
Ongewenst binnendringen van het lichaam.quote:Op zondag 14 april 2024 15:52 schreef Kreator het volgende:
Hoe kun je nou iemand veroordelen voor verkrachting terwijl dat in het geval van Joelson helemaal niet zo was. Bizarre uitspraak.
Bij dader 1 was dat alleen niet het geval.quote:Op zondag 14 april 2024 16:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ongewenst binnendringen van het lichaam.
Jawel, dat hebben ze samen gedaan. Dader 1 bood dader 2 de gelegenheid. Zo hebben ze haar in samenspraak samen verkracht.quote:Op zondag 14 april 2024 16:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij dader 1 was dat alleen niet het geval.
quote:Op zondag 14 april 2024 16:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat maakt het medeplichtig aan, maar nog geen verkrachting.
Sowieso wel een pittige straf, gezien de omstandigheden.
quote:Beiden mannen hielden haar vervolgens vast, waardoor de vrouw ook niet weg kon.
Dat heet dan medeplichtig. "Samen gedaan" klopt niet als het over de verkrachting gaat.quote:Op zondag 14 april 2024 16:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jawel, dat hebben ze samen gedaan. Dader 1 bood dader 2 de gelegenheid. Zo hebben ze haar in samenspraak samen verkracht.
OM en de rechter vinden van wel.quote:Op zondag 14 april 2024 17:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat heet dan medeplichtig. "Samen gedaan" klopt niet als het over de verkrachting gaat.
Medepleging, niet medeplichtigheid in dit geval. Ze hebben samen de verkrachting bekokstoofd en uitgevoerd.quote:Op zondag 14 april 2024 17:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat heet dan medeplichtig. "Samen gedaan" klopt niet als het over de verkrachting gaat.
In de uitspraak blijkt dat hij haar dwong hem te pijpen.quote:Op zondag 14 april 2024 17:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja en daarom zei ik: bizarre uitspraak.
Man man man, te dom om te discussiëren.
Excuus .. daar had 'de gerechtelijke richtlijnen voor de straftoemeting bij verkrachting' moeten staan.quote:Op zondag 14 april 2024 13:37 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is duidelijk verkrachting.
Joh, als ik zo om me heen kijk in de binnenstad hier komen Nederlandse mannen überhaupt niet meer aan punani.quote:Op zondag 14 april 2024 14:00 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat deze 'mensen' waarschijnlijk niet naar een concert van de Toppers gaan
Als je het nodig vind om met termen als punani te te pronken ben je zelf gewoon een rukker.quote:Op zondag 14 april 2024 19:24 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Joh, als ik zo om me heen kijk in de binnenstad hier komen Nederlandse mannen überhaupt niet meer aan punani.
Mocht je bij Marianne Vaatstra ook niet zeggenquote:Op zondag 14 april 2024 16:11 schreef Beaurealis het volgende:
Tersio en Joelson, dat zijn geen Friezen awel?
of mag je dat niet meer zeggen
uiteraardquote:Op zondag 14 april 2024 10:36 schreef Mortaxx het volgende:
@:vrijgevochten zijn dit die dansfeestjes waar jij heen gaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |