SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
Ja laterquote:
https://www.rtvoost.nl/ni(...)niet-genoeg-voor-mijquote:Omdat ze haar ouders niet wil teleurstellen en dus geen ruzie wil maken, moet ze ruim voor de finale het huis verlaten. Niet lang daarna krijgt ze een relatie met Ruud Benard, die aan het eerste seizoen van het realityprogramma meedeed.
Ik zeg toch ook niet tijdens BB1?quote:Op zondag 14 april 2024 00:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja later
[..]
https://www.rtvoost.nl/ni(...)niet-genoeg-voor-mij
Ja, maar als je het hele bericht leest. Lees je dat Annet in 2 zat en Ruud in 1.quote:
truste kerelquote:Op zondag 14 april 2024 00:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ik ga slapen ik lees morgen wel het nieuws
Ik zei nooit dat Annet in 1 zat?quote:Op zondag 14 april 2024 00:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar als je het hele bericht leest. Lees je dat Annet in 2 zat en Ruud in 1.
Je zei wel dat ze in hetzelfde jaar als Ruud zatquote:
Ik wil gewoon mijn gelijk krijgen, omdat dat zo isquote:
quote:Op zondag 14 april 2024 00:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wil gewoon mijn gelijk krijgen, omdat dat zo is
denk dat je daar meer de handen mee op elkaar krijgtquote:Op zondag 14 april 2024 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
Misschien kunnen wij nog wat materiaal inzetten.
[ afbeelding ]
Iets vrouwonvriendelijks iigquote:Op zondag 14 april 2024 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
Wat zou er in een Iraanse raket zitten qua smaakjes. Rozenwatersmaak? Lavashak?
als we nu aangevallen worden zijn we fuckedquote:Op zondag 14 april 2024 00:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Moeten we onze patriots al terughalen uit Oekraïne?
Altijd met een schuin oog naar Duitsland blijven kijken. Je weet nooit wanneer ze het weer proberen.quote:Op zondag 14 april 2024 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als we nu aangevallen worden zijn we fucked
Je vliegt zo bonk tegen de grens aan alsof het een onzichtbare aquariumwand is.quote:Op zondag 14 april 2024 00:27 schreef einzeinz het volgende:
Wat gebeurd er als je door een gesloten luchtruim zoals Jordanië vliegt? Momenteel 2 vliegtuigen te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |