Dat weten we over 15-20 min. maxquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Slagje om de arm nog, maar als dit klopt is het echt goed mis.
sanasoufi en tjackaquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wie zijn die 2 die ja zeggen?
Nee, ik gun niemand ellende natuurlijk, zelfs geen papiersneetjes of ongunstige aandelenkoersen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:47 schreef zalkc het volgende:
[..]
De hele wereld zou dat eens moeten meemaken?
Bang als in voor fysiek gevaar? Nee. Bang als in vrees voor bredere gevolgen. Zeker.quote:
Kom kom, jij dacht vorige week al ergens... Dat het nu zo'n shitshow ineens is. Nee dat zag niemand aankomen denk ik.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wist van tevoren dat het de potentie had om te escaleren, had niet verwacht dat het zo snel zou gaan
Thanks maatquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:46 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Je mag met @:fok-it en mij mee naar paraguay vluchten
Maar je hoopte het wel een beetje stiekemquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wist van tevoren dat het de potentie had om te escaleren, had niet verwacht dat het zo snel zou gaan
Gelijkelijk aan over een paar weken wellicht, niet allemaal op dezelfde avondquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kom kom, jij dacht vorige week al ergens... Dat het nu zo'n shitshow ineens is. Nee dat zag niemand aankomen denk ik.
De kat is dronken?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:50 schreef Ploplap het volgende:
Wij zitten met z'n allen voor de TV te kijken. Dit is geschiedenis. Mijn moeder in tranen, en mijn vader zit al oorlogstaal te brullen. Het is wachten tot mijn opa uit zijn graf komt zetten.
Mijn oma drinkt op moment een wodkaatjequote:Op zaterdag 13 april 2024 23:50 schreef Ploplap het volgende:
Wij zitten met z'n allen voor de TV te kijken. Dit is geschiedenis. Mijn moeder in tranen, en mijn vader zit al oorlogstaal te brullen. Het is wachten tot mijn opa uit zijn graf komt zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |