Je mag met @Fok-it en mij mee naar paraguay vluchtenquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:44 schreef Tjacka het volgende:
Al mijn posts van de laatste jaren is toch wel genoeg voor een S5?
Er is geen 24-jarige die na 2000 is geborenquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:43 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ik verwacht dat eerst de 18-24 jarige door de shredder gaan
Dat zullen de komende uren laten zien. Dit is wat Israel Today zegt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja nu nog graag bewijzen dat ze het doen
De hele wereld zou dat eens moeten meemaken?quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:46 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Jeetje wat naar voor je.
Nu maak jij helaas ook mee wat zo'n arme baby in Gaza ervaart.
Wensdenken mag u op Twitter gaan doenquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoezo? Alle moslims willen de joden toch de zee indrijven?
Ik denk dat het lachen ze wel zal vergaan als Israël hun tegenactie gaat uitvoeren. historisch gezien slaan ze meestal ongeveer 10 a 20 keer zo hard terug....quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:43 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Lol, voor tientallen miljoenen aan euro’s afschieten om die Iraanse rommel uit de lucht te knallen. Lachen zich warschijnlijk een ongeluk daar in Teheran.
Wist van tevoren dat het de potentie had om te escaleren, had niet verwacht dat het zo snel zou gaanquote:
Ik ga zo maar voor de Laphroaig.quote:
Nu kan Iran verwachten een pittige aanval te krijgen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:47 schreef MissionPhailed het volgende:
Pittige avond voor Israël, maar het land heeft voor hetere vuren gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |